me?quote:
Je moeder.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
me moeder
jouw moeder
ons moeder
enzo
quote:
Nah, dat doet mijn moeder dan weer niet. Mijn vader leest hier wel meequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoe ruig zou het zijn als ze op fok komt straks.
arme alex
Humme moeder, niet jouwes.quote:
Hoi Annequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:38 schreef Anne het volgende:
[..].
Ach ja, het is een neg0r met een brabants accent.
[..]
Nah, dat doet mijn moeder dan weer niet. Mijn vader leest hier wel mee.
Hoi pap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hoi Anne
Hier is alles goed,
je moest nog de groeten van je moeder hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Right.
De enige die de username van mijn vader weten zijn Alex en SD.
ik weet em ook, maar post hem niet, want dan weet de rest hem ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:41 schreef Anne het volgende:
[..]. Right.
fktwgjwspwksdinges?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:41 schreef Anne het volgende:
[..]. Right.
me moeder is een spraakgebrek, niet regiogerelateerd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
'me moeder' niet kennen... uit welke regio kom je.
dat is de klacht inderdaad...quote:
nee, jij bent de enieg die het WEL snapt, mijn moeder komt op maar één website, en dat is BuzzyBeequote:
Nu snap ik hem ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is de klacht inderdaad...
[..]
nee, jij bent de enieg die het WEL snapt, mijn moeder komt op maar één website, en dat is BuzzyBee
Je bent zelf een hutfer!quote:
koffiedame bij een antislipschool?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:45 schreef Anne het volgende:
Ik zie gewoon een hele toffe vacature op Facebook staan![]()
. Het is alleen in Soesterberg.
Het grappige is, dat ik met degene die de vacature waarschijnlijk eerst vervulde een prijsvraag heb geregeld voor op FOK!. Dat was zeker de druppel.
Hoe lang gaat me dat achtervolgen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
koffiedame bij een antislipschool?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |