Blame Facebook!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Lag gisteren nog een leuke rekening op de deurmat, jaaroverzicht van de gas en elektra, dat er binnen 2 weken ff 650 Euro van de rekening wordt afgeschreven, want volgens het overzicht zou ik 550m3 meer gas hebben verstookt dan het jaar ervoor... Heb nou niet echt het idee dat ik zoveel meer verstookt heb, dus dat viel ff rauw op mijn dak...
dat kan niet wij moeten eerst fiasco bergse haven nog afbetalen. of hoe die ellende ook heet tegenwoordigquote:Op woensdag 21 september 2011 20:07 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, dan moeten wij, BoZ, financiële steun verlenen... van onze taxpoet!
quote:
quote:hier ook, echt totaal geen zin meer! Nog 3,5 dag dan eindelijk vakantieeeeeeeeeeeeeee
Ambtenaar?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef KaBuf het volgende:
Nicee, er wordt gewoon letterlijk op m'n werk gezegd maar even te gaan ''facebooken ofzo''
Ik had mijn auto gisteren ergens geparkeerd waar men net besloot om de voegen te gaan frezen. Kortom, heel mijn auto onderquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ben benieuwd wanneer ik de eerste reactie zal krijgen op de advertentie van mijn auto die ik gisteren op Speurders heb gezet. Daar staat ie nog netjes gepoets op de foto, na vanochtend is het glanzende er weer vanaf met al die slik op de weg.
Ook Den Haag.quote:Zou ik Den-Haag pakken Tekno
waar werk je nu ook weer? (plaats)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |