die film ken ik nietquote:
quote:
quote:
Hij heeft inderdaad de radiouitzendingen geadlibbed.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:48 schreef Patch het volgende:
dat Robin Williams de vrije hand is gegeven tijdens de opnames, alles adlib
oh ja, dat wist ik eigenlijk welquote:Op woensdag 7 september 2011 10:01 schreef RanTheMan het volgende:
hij had blauw moeten zijn ipv een negert!
had ook niet echt tijd om er rustig over na te denken. nu zou ik hem blauw painten, en kaal.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:02 schreef Patch het volgende:
Ok al lijkt ie voor geen meter, je bent de enige inzending
en dikquote:Op woensdag 7 september 2011 10:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
had ook niet echt tijd om er rustig over na te denken. nu zou ik hem blauw painten, en kaal.
Dat klopt volgens mij wel, maar staat niet op de imdb pagina, en is daarnaast wat vaag.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:17 schreef Gillingham het volgende:
Weaver wilde alleen meedoen als er aan een aantal voorwaarde werd voldaan. Dingen die met haar rol te maken hadden.
Ik weet dat er iemand bijna verdronken is, en Winona was mijn derde gok, maar ik heb ook nog een vierde, mochten de voorgaande fout zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:22 schreef RanTheMan het volgende:
Tijdens de opnames van de onderwaterscenes is wiona rider bijna verdronken
Dit is goed!quote:Op woensdag 7 september 2011 10:18 schreef Patch het volgende:
Tijdens de opnames van de onderwaterscenes is Ron Perlman bijna verdronken
Die zat in het lab, was volgens mij niet op pad met die lui.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:26 schreef Patch het volgende:
Brad Dourif had ik nog als dubieuze gok, maar dacht dat ie eerder stierf in de film dan de onderwaterscenes.
quote:Op woensdag 7 september 2011 10:28 schreef RanTheMan het volgende:
??? ik heb na mn antwoorden ff gekeken naar de trivia's omdat ik helemaal niets wist, maar daar staat toch echt Wiona Ryder ipv die hells angel
quote:Actor Ron Perlman nearly drowned while filming the underwater sequence. At one point, when trying to surface, he hit his head on a sprinkler in the ceiling, knocking him out cold. He was rescued by nearby film crew members.
Meh, doe mij maar Rice of the Cobra.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Smaakt dat?
Leuke vragen inderdaad.
yep zomervakantie is weer voorbijquote:Op woensdag 7 september 2011 10:32 schreef Dopekoe het volgende:
Volgens mij is patch weer aan het werk, zijn inactiviteit is weer inactief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |