1. Apt Pupil & X-Men Ian Mc Kellenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:09 schreef DragonFodder het volgende:
Welke twee films worden elke zin bedoeld? En welke acteur verbind de twee films in de zin?
voorbeeld: een man bouwt een crimineel imperium op omdat hij aan slapeloosheid leidt.
The godfather - insomnia- al pacino.
Nu jullie!
1. Een jonge man chanteert een oude nazi door te dreigen zijn metalen helm af te pakken die hem beschermt tegen telepaten
2. Een man redt mensen uit een instortend flatgebouw en traint tovenaars for a living
3. Een jongeman moet een juweel naar zijn plaats van bestemming brenen voor de komeet inslaat.
4. Een man sluit een pact met de duivel, en leert zijn olifant apporteren
5. Een man dringt andermans dromen binnen, maar kan vanuit het hiernamaals oom met zijn zoon communiceren.
Alledrie goed!quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:11 schreef Patch het volgende:
[..]
1. Apt Pupil & X-Men Ian Mc Kellen
2. WTC & Sorcerers Apprentice; Nicolas Cage
3.
4. Bedazzled & George of the Jugle; Brendan Fraser
5.
Ik denk bij juweel niet meteen aan een ring.quote:
Was de laatste waar ik naar zocht.quote:
Ik wilde het ook weer niet té obvious maken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik denk bij juweel niet meteen aan een ring.
Denk dan meer aan een diamant of edelsteen enzo
Het is hier de AKQ niet!quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:23 schreef Gillingham het volgende:
Officieel is een juweel op z'n minst een ring mét edelsteen.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:31 schreef Patch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak me ook maar een keer schuldig aan FMT zonder filmkennis nodig te hebben.[/b]
quote:In a remarkable turn-of-events, the result of the presidential election comes down to one man's vote.
Michelangelo2 +1quote:
Het is inderdaad Sex Machine uit FDTD. Deze film is een flink stuk ouder.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:47 schreef Patch het volgende:
volgens mij kwam dit manneke niet buiten de Titty Twister, dus niet From Dusk Till Dawn, maar ik heb 'm wel gezien meen ik, een ander deeltje toevallig?
Dat laatstequote:Op dinsdag 6 september 2011 23:47 schreef DragonFodder het volgende:
Is dat andrew mcCarthy in new world disorder of ben ik scheel aan het worden?
Ik twijfelde over de film daarom hield ik zijn naam nog even achter de handquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:51 schreef picodealion het volgende:
Netjes. Had 'm niet zo snel verwacht.
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:02 schreef dekatophetspek het volgende:
Verdomme mis ik weer een Savini vraag en zit ik met 1 of ander oud lijk uit een Sands film. Nou ja dan maar vissticks bakken...
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:04 schreef Patch het volgende:
Of Adventures of the Brothers Grimm?
Volgens mij een MGM-film...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |