NS heeft er een betere oplossing voor: Gewoon nieuwe stoelen plaatsen, zodat het proces sneller gaat. Stoelen eruit, nieuwen erin. Een stel zou dan - in theorie - daarvoor maar n dag, hooguit 2 dagen voor in de wpl te hoeven staan. Als ze willen, zou het niet eens in Haarlem hoeven gebeuren (alhoewel ik dat wl verwacht, in de loods waar OBIS ook werd ingebouwd, die word anders toch niet gebruikt).quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:05 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Lekker, bijna 23000 stoelen opnieuw gaan bekleden!
Hoop nou maar niet teveel jongen, je weet toch hoe dat gaat...quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:08 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nu wel zo slim zijn om die irritante prullenbakjes bij de 2-zits gelijk te verbeteren.
Hopelijk kunnen ze dan de onderzijde van de zitting ook gelijk even goed vast zettenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:08 schreef greavy het volgende:
[..]
NS heeft er een betere oplossing voor: Gewoon nieuwe stoelen plaatsen, zodat het proces sneller gaat. Stoelen eruit, nieuwen erin. Een stel zou dan - in theorie - daarvoor maar n dag, hooguit 2 dagen voor in de wpl te hoeven staan. Als ze willen, zou het niet eens in Haarlem hoeven gebeuren (alhoewel ik dat wl verwacht, in de loods waar OBIS ook werd ingebouwd, die word anders toch niet gebruikt).
In de zin van 23000 stoelen dadelijk op de schroothoop? Of maar een beperkt aantal met nieuwe bekleding bestellen en inbouwen, waarna de verwijderde stoelen opnieuw bekleed en ingebouwd worden en deze cyclus dan volhouden totdat alle stoelen nieuw bekleding hebben?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:08 schreef greavy het volgende:
[..]
NS heeft er een betere oplossing voor: Gewoon nieuwe stoelen plaatsen, zodat het proces sneller gaat. Stoelen eruit, nieuwen erin. Een stel zou dan - in theorie - daarvoor maar n dag, hooguit 2 dagen voor in de wpl te hoeven staan. Als ze willen, zou het niet eens in Haarlem hoeven gebeuren (alhoewel ik dat wl verwacht, in de loods waar OBIS ook werd ingebouwd, die word anders toch niet gebruikt).
Ik hoop dat ze nu wel zo slim zijn om die irritante prullenbakjes bij de 2-zits gelijk te verbeteren.
Ze hebben altijd een reserve. Die gebruik je met de nieuwe bekleding plus enkele nieuwe denk ik. De stoelen die je verwijdert uit de stellen laat je opnieuw bekleden waarna ze weer in een ander stel geplaatst worden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:19 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
In de zin van 23000 stoelen dadelijk op de schroothoop? Of maar een beperkt aantal met nieuwe bekleding bestellen en inbouwen, waarna de verwijderde stoelen opnieuw bekleed en ingebouwd worden en deze cyclus dan volhouden totdat alle stoelen nieuw bekleding hebben?
Dan vrees ik voor je dat het prullenbakje op zijn plek blijft...quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:21 schreef greavy het volgende:
Ik denk inderdaad het laatste, dat ze in het begin nieuwe stoelen plaatsen, en dan die andere stoelen opnieuw bekleden. Mijn bron(binnen NedTrain en NS) durfde het niet zeker te zeggen.
Dat is inderdaad wat ik bedoel, al had ik het niet over reservestoelen gehad. Het lijkt me stug dat men zoveel nagenoeg nieuw staal en kunststof op de schroothoop gaat dumpen. De bekledingboer is er in ieder geval weer blij mee!quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben altijd een reserve. Die gebruik je met de nieuwe bekleding plus enkele nieuwe denk ik. De stoelen die je verwijdert uit de stellen laat je opnieuw bekleden waarna ze weer in een ander stel geplaatst worden.
Om meer werkvoorraad te creren kun je er voor kiezen om een defect stelletje wat langer aan de kant te houden.
Nou... dan moet je in de spits maar eens in de Fyra kijken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:03 schreef b2py het volgende:
maar die worden in fyra nooit gebruikt, en het buitenlandse volk in de benelux houdt het wel schoon
Die lichtblauwe stoelen in de nieuwste IRM's?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
neee.... serieus.... er is niemand bij de ns die kon bedenken dat die stoelen vies worden? ..... niemand?..
En door asociale lui die een zwijnestal van de trein maken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:04 schreef greavy het volgende:
[..]
De reden: De stoelen waren niet schoon te houden, wat door de stoffen bekleding komt.
Mooi h? Ik zat mobiel, anders had ik 'm even opgeslagen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
ICE die stopt in Blauwkapel Noord en niet in Amsterdam
Bron: http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=103475quote:Weer kaartjesautomaat op station Veendam
Uiterlijk eind september staat er op het treinstation van Veendam weer een kaartjesautomaat waar de reizigers terecht kunnen.
Het oude apparaat verdween met het VVV-ANWB kantoor, dat begin juli failliet ging. Sindsdien kunnen reizigers op het perron alleen een kaartje naar Groningen krijgen of gebruik maken van de OV-chipkaart.
t zou wel typerend zijn om alleen OV shitkaart te doen hequote:Op vrijdag 9 september 2011 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
Goed nieuws
[..]
Bron: http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=103475
Dat heet tweetaligheidquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
gezien vanuit de Thalys van Parijs naar Amsterdam;
station Schaarbeek. of Schaerbeek. maar misschien toch ook wel weer Schaarbeek. ze zijn er niet helemaal uit gekomen tijdens het maken van de borden.
sneltreinen degraderen tot stoptrein is altijd nog hipper dan de sneltreinen er uit gooien voor de stoppersquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:35 schreef b2py het volgende:
Raar dat ze de sprinters eruit gooien en niet de sneltreinen..
Nu kunnen we met VIRMquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:35 schreef b2py het volgende:
Raar dat ze de sprinters eruit gooien en niet de sneltreinen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |