Ja. En soms is er een irl-troll die niet weet dat je met crtl + shift andere toetsenbordinstellingen krijgtquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Staar je dan niet de hele dag naar een computer?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja. En soms is er een irl-troll die niet weet dat je met crtl + shift andere toetsenbordinstellingen krijgt
Hey lekker dingquote:
Niet echt. En `aardig´ moeten doen tegen iedereen terwijl je ze eigenlijk haat is nog vervelenderquote:
Sneeuwquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:32 schreef summer2bird het volgende:
Het regent!![]()
Dat het nu maar snel koud en kil wordt!
Regen
Sneeuw
In strijd met je username en FoBo inhoud.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:32 schreef summer2bird het volgende:
Het regent!![]()
Regen
Sneeuw
Gewoon een keer "flippen".quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet echt. En `aardig´ moeten doen tegen iedereen terwijl je ze eigenlijk haat is nog vervelender![]()
quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:33 schreef sharr het volgende:
[..]
In strijd met je username en FoBo inhoud.
Ik ? Neequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Was jij geen modje vanmiddag nog?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gewoon een keer "flippen".
Dan spring je op zo'n buro, schop je wat pc's stuk, scheld je de mensen daar uit en dan hoef je voorlopig niet meer naar stage.Succes gegarandeerd.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik vind ook dat FOK! eiland weer open moet.
Hoe kan ik dat nou erg vindenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]![]()
Bij deze sta je in mijn FoBo.
Als je het niet erg vindt.
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou erg vinden?
Ja, sneeuw en regen zijn natuurlijk vooral leuk als je er doorheen moet reizen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:32 schreef summer2bird het volgende:
Het regent!![]()
Regen
Sneeuw
Nee dan nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, sneeuw en regen zijn natuurlijk vooral leuk als je er doorheen moet reizen.
Racistquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:44 schreef JApieman het volgende:
Ik moest vandaag door de regen fietsen, ik haat regen.
quote:
Dat is wel minder.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:44 schreef JApieman het volgende:
Ik moest vandaag door de regen fietsen, ik haat regen.
quote:
Ja, dan wel!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee dan niet
Wel leuk als je thuis zit met een kopje chocomelk
Onweer is wel ok, vorige keer ging ik de ramen sluiten en toen zag ik hem inslaan op ons schuurdak. Ik schrok me kapotquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]Wachten op de bliksem doe ik altijd
[..]
Dat is wel minder.
Appelquote:
Hij gaat dood.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:47 schreef Kakpizza het volgende:
Ik heb net red dead redemption uitgespeeld.
Bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:47 schreef Kakpizza het volgende:
Ook wel eens gehad. Volgens mijn ouders en zusje sloeg die in in onze achtertuin.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Onweer is wel ok, vorige keer ging ik de ramen sluiten en toen zag ik hem inslaan op ons schuurdak. Ik schrok me kapot
Huilen geblazen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:47 schreef Kakpizza het volgende:
quote:
ey niet grappig mangquote:
quote:
Omdat appel?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Apfeltje![]()
Waarom deals ik vragen mag?
Dus bijna 6500 baggerposts gemaakt? Echt geweldig.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben hier pas sinds 3 augustus.
gr gr thom van de basisschool
Zoveel posts heb ik nog niet gemaakt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus bijna 65000 baggerposts gemaakt? Echt geweldig.
Je hebt gewoon nog meer dan mij man, wat de neuk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zoveel posts heb ik nog niet gemaakt.
share!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
Appel werk je nog bij de AH veenendaal?
ja delen sharrquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
share!
Ja, wilde je langskomen?
Ik bedoelde 6500.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zoveel posts heb ik nog niet gemaakt.
Hihi nee, was er toevallig vrijdagavond en ik ging rondkijken naar jouquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
share!
Ja, wilde je langskomen?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus 500 van mijn posts zijn kwaliteit ?
Bedankt
Geeft niet.quote:
Oh, ehm, vrijdag hoefde ik niet te werken. Morgen en zaterdag weer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Hihi nee, was er toevallig vrijdagavond en ik ging rondkijken naar jou
Althans, het is die toch wel bij veenendaal west station?
Goed excuus om binnen te blijvenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:53 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, goedenavond trouwens.
Wat een baggerweer
hoi collegaquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ehm, vrijdag hoefde ik niet te werken. Morgen en zaterdag weer.
Ja, die bij West.
Ligt eraan wat je groot vindt, ongeveer 65.000 inwoners.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Geeft niet.
Ik ken mensen van Call of Duty die in veenendaal wonen, misschien ken je ze wel, is veenendaal groot?
Vandaar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ehm, vrijdag hoefde ik niet te werken. Morgen en zaterdag weer.
Ja, die bij West.
Ja, maar ik ben er dus net al door natgeregend.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Goed excuus om binnen te blijven
Michael, Frits, Marco, Mitchel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je groot vindt, ongeveer 65.000 inwoners.
Try me!
Heette babyface Robin en was hij bezig met vers?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Vandaar.Er zat echt een baby tussen jouw collega's zeg.
Ik ben zijn naam vergeten, maar jeetje. En er had iemand een rare naam die achter de kassa zat. Walther.
Ik kon zijn naambordje niet lezen maar hij was wel met vers bezig jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heette babyface Robin en was hij bezig met vers?
En Walther ja, enige jongen die vrijwillig voor kassa heeft gekozen. Heb ik ook nog mee op de basisschool gezeten.
jongens die vrijwillig kassa doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heette babyface Robin en was hij bezig met vers?
En Walther ja, enige jongen die vrijwillig voor kassa heeft gekozen. Heb ik ook nog mee op de basisschool gezeten.
Delenquote:
Wij hebben echte italiaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:57 schreef Intronic het volgende:
[..]
Intermezzo. Dat hedde nie in waalwijk hé?
Ik ken een Michael, een Marco en een Mitchel, maar daar kom je zo niet heel ver mee.quote:
marco zo heet de managerquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ken een Michael, een Marco en een Mitchel, maar daar kom je zo niet heel ver mee.
Dat ijs komt rechtstreeks uit Italië, man!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Delen
[..]
Wij hebben echte italiaan.
hadden wij dat maar ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat ijs komt rechtstreeks uit Italië, man!
Robin dus, vindt zichzelf heel wat en lijdt aan overmatig twittergebruik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kon zijn naambordje niet lezen maar hij was wel met vers bezig ja
Ja er zitten maar weinig jongens achter de kassa, daarom viel het me op
Per fiets.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat ijs komt rechtstreeks uit Italië, man!
Absoluut niet.quote:
Ik ook niet, maar van P_z had ik het al wel verwacht.quote:
Ik DM de achternaam van Michael wel, verder ken ik hun achternamen niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ken een Michael, een Marco en een Mitchel, maar daar kom je zo niet heel ver mee.
Waaromquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar van P_z had ik het al wel verwacht.
Gewoon je post zoveel, dan moet je wel levenloos zijnquote:
Ik ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar van P_z had ik het al wel verwacht.
Komt vooral door stage en het weerquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon je post zoveel, dan moet je wel levenloos zijn![]()
nee idd dan heb je een leven maar doe je niks meequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
Depressief is niet hetzelfde als levenloos
Haha sharr heeft geen leven.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
Depressief is niet hetzelfde als levenloos
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Komt vooral door stage en het weer
okequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:04 schreef speedking het volgende:
[..]
k vind jou UI zo baas hea, lees het ieder x
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net een papa beledigd in de McDonald's
En toen heeft hij je verkracht ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom geloof ik daar niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Wa.quote:
huppelmutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga je nu emo lopen doen?quote:
nee maar kijk, ze is een op en top autist, ze heeft 110k+ posts namelijk. En dan zou zit in de macdonalds zitten. Dan moet ze toch naar buitenquote:
Tjah, zelfs huppel komt wel eens buiten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
nee maar kijk, ze is een op en top autist, ze heeft 110k+ posts namelijk. En dan zou zit in de macdonalds zitten. Dan moet ze toch naar buiten
wanne be the funny guyquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
nee maar kijk, ze is een op en top autist, ze heeft 110k+ posts namelijk. En dan zou zit in de macdonalds zitten. Dan moet ze toch naar buiten
Ja je moest kwijlen, daarom.quote:
wil je een kusje en wat liefde dan?quote:
Ik wil liefde.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wil je een kusje en wat liefde dan?
Tevens zei je kutpatje. Schelden doet pijn.quote:
Ik ben online.quote:
Oké, komt ie zo he.quote:
Dan ken je mij heel slecht!quote:
Dat ben jij mijn lieve schatquote:
Sorry, liefste.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tevens zei je kutpatje. Schelden doet pijn.
Daar geef ik je gelijk inquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ken je mij heel slecht!
Opbokken ik ga toch echt niet naast een kind zitten dat in zn broek zit te schijten
doorzichtig?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:10 schreef Dalando het volgende:
Echt er zijn sinds gisteren veel meer doorzichtige posts bij in UDOWU
Doorzichtig?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:10 schreef Dalando het volgende:
Echt er zijn sinds gisteren veel meer doorzichtige posts bij in UDOWU
Dat doe je snelquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat ben jij mijn lieve schat
Jij bent de spil in mijn leven
Jij geeft mij zoveel kracht
De streling van mijn hand
Zijn speciaal voor jou
Omdat jij het mooiste bent
Waar ik intens van hou
Jij bent uit liefde geboren
Maar ook uit liefde ontstaan
De liefde tussen twee mensen
Waar iets uit kan bestaan
Wie had kunnen wensen
Daar denk ik dikwijls aan
Als ik in jou ogen kijk
Zie ik een heel groot wonder
Voor de een heel normaal
Maar voor ons toch heel bijzonder
Ik hoop mijn lieve schat
dat alles in jou leven
liefdevol en prachtig is
dat is ons hele streven
jij…
en zo hoort het!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ken je mij heel slecht!
Opbokken ik ga toch echt niet naast een kind zitten dat in zn broek zit te schijten
wit doorzichtig achte, jij weet wat ik bedoel omdat aboquote:
was nog voor mijn exquote:
Die papa was overduidelijk niet blij met mijquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
was nog voor mijn ex![]()
Of heb ik het nu verpest?
Oh, die. Ja ik heb ze helemaal verborgenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
wit doorzichtig achte, jij weet wat ik bedoel omdat abo
Geeft niet schatje.quote:
Ik zie hem hoorquote:
Stuur me die code ns heel snel opquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, die. Ja ik heb ze helemaal verborgen
Negeren ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
wit doorzichtig achte, jij weet wat ik bedoel omdat abo
Dag kan niet meer stuk bij jou zo te zienquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik ben weer van de partij, voetbal aan, biertje erbij, morgen vrij,
Dat klopt jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dag kan niet meer stuk bij jou zo te zien
Was ik maar vrijquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik ben weer van de partij, voetbal aan, biertje erbij, morgen vrij,
wat deed je danquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die papa was overduidelijk niet blij met mij![]()
Mn zoon moest lachen en gaf me groot gelijk
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Stuur me die code ns heel snel op
1 2 3 | .isFoeTop { display:none!important } |
Toevallig vanmiddag nog een topic gemaakt over de blokkeerfunctie, blokkeren van users met een tag kan nietquote:
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toevallig vanmiddag nog een topic gemaakt over de blokkeerfunctie, blokkeren van users met een tag kan niet
Users met tag in blokkeerlijst.
Ik dacht dat je mij wou blokkerenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toevallig vanmiddag nog een topic gemaakt over de blokkeerfunctie, blokkeren van users met een tag kan niet
Users met tag in blokkeerlijst.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij wou blokkeren
Of dat nouquote:
Omg, dat X-Cherso zeker?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het waren toch die debiele voorrondes? Dat moet ik wel even zien
Ik gebruik dat niet eensquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:20 schreef Dalando het volgende:
Ik moet meer mensen aan mijn friend lijst toevoegen
Ik heb er best veel instaan, vind alleen dat vinkje zo onopvallend.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:20 schreef Dalando het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:20 schreef Dalando het volgende:
Heb net ook bij jou gedaanquote:
Hersenloze tv puur als leedvermaak.quote:
Als je een abo neemt kun je zelf bepalen wie je vrienden zijnquote:
Zie die liefde dan onder ABO-bitches!quote:
quote:
Ik wacht er gewoon op totdat iemand iets in die strekking roeptquote:Hoe vind jij zo'n sappige vleespaal nou aanvoelen in je grotje
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik wacht er gewoon op totdat iemand iets in die strekking roept
Ik roep dat altijd tijdens sollicitatiegesprekkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Inderdaad, eerst praten, dan pas denken. Prima denkwijze.
Ja en ik dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb al keihard moeten zwoegen om mijn eigen abo überhaupt te kunnen betalen.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:28 schreef Rezania het volgende:
Ik heb echt geen idee of ik ook maar in iemands vrienden- of blokkeerlijst sta.
Je staat in mijn vriendenlijst.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:28 schreef Rezania het volgende:
Ik heb echt geen idee of ik ook maar in iemands vrienden- of blokkeerlijst sta.
Klopt, viel mij ook al op, het kleurtje blijft gelukkig wel staan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:28 schreef Dalando het volgende:
[FO][BUG] Check teken bij friends weg bij auto-update
Onacceptabel.
Serieus?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je staat in mijn vriendenlijst.
Het, kleurtje?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, viel mij ook al op, het kleurtje blijft gelukkig wel staan.
Ik sta in je screenshotquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:28 schreef Dalando het volgende:
Onacceptabel.
Bij mij ook hoorquote:
Je kunt friends ook een apart kleurtje geven, in je profiel!quote:
Heb je de tekst eronder gelezen?quote:
Ik heb één keer auditie gedaan voor een rol in een realitysoap in een bejaardentehuis. Ik moest mijn eigen fantasie gebruiken, maar wel mezelf blijven. Dus ik vroeg tegen het vrouwtje die ik moest voeren, of ik mijn worst tussen haar kadetjes mocht schuiven.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik roep dat altijd tijdens sollicitatiegesprekken
Ehrm, waar?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kunt friends ook een apart kleurtje geven, in je profiel!
[ afbeelding ]
Had ik al een topic over geopend.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:28 schreef Dalando het volgende:
Onacceptabel.
Fufufufufufu.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had ik al een topic over geopend.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb één keer auditie gedaan voor een rol in een realitysoap in een bejaardentehuis. Ik moest mijn eigen fantasie gebruiken, maar wel mezelf blijven. Dus ik vroeg tegen het vrouwtje die ik moest voeren, of ik mijn worst tussen haar kadetjes mocht schuiven.
Ik werd meteen aangenomen, wel op een andere locatie. Iets met TBS ofzo.
Settings, rechtsbovenquote:
Faalquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oooh het staat al 0-1, had het niet eens door
Ik heb geen abbo en dus geen vriendenlijst, ik heb dus officieel geen vrienden.quote:
wie speeltquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oooh het staat al 0-1, had het niet eens door
oh oke ga k nu ff checkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Finland tegen Nederland
[..]
Nee Nederland staat voor
Waarom doet danny hier niks anquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vriendenlijst icoontje bij username, in posts.
Druk denk ik zo. Er zijn wel wat meer bugs hier te vinden hoorquote:
Had ik gezien, dan is hij denk ik bezig met de DEV layoutquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Druk denk ik zo. Er zijn wel wat meer bugs hier te vinden hoor
Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de dev-DM functie!
En de "link aangepast, anchor staat op je huidige pagina." bug.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Druk denk ik zo. Er zijn wel wat meer bugs hier te vinden hoor
Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de dev-DM functie!
Good, to the kitchen with you! I'm hungry!quote:
SEXISTquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Good, to the kitchen with you! I'm hungry!
De watte bug?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En de "link aangepast, anchor staat op je huidige pagina." bug.
Als jij thuiskomt:quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Good, to the kitchen with you! I'm hungry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als jij thuiskomt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
[..]
Als jij thuiskomt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
[..]
Als jij thuiskomt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Oh shit, daar heb je de betoverde coban weer.quote:
Wat een toeval, ik heb ook lichtgroen & lichtblauwquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:38 schreef Dalando het volgende:
Dit topic zit nu vol lichtblauwe en lichtgroene blokjes wat leuk
haterquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh shit, daar heb je de betoverde coban weer.
Kan je dat wel aan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Normaal heb ik vrijdag vrij maar omdat ik frans als extra vak erbij wil niet meer #ijverig
lichtgroen voor de friends en lichtblauw voor jezelf?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik heb ook lichtgroen & lichtblauw
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nou weer net andersomquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
lichtgroen voor de friends en lichtblauw voor jezelf?
Idem ditoquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |