Ja. En soms is er een irl-troll die niet weet dat je met crtl + shift andere toetsenbordinstellingen krijgtquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Staar je dan niet de hele dag naar een computer?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja. En soms is er een irl-troll die niet weet dat je met crtl + shift andere toetsenbordinstellingen krijgt
Hey lekker dingquote:
Niet echt. En `aardig´ moeten doen tegen iedereen terwijl je ze eigenlijk haat is nog vervelenderquote:
Sneeuwquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:32 schreef summer2bird het volgende:
Het regent!![]()
Dat het nu maar snel koud en kil wordt!
Regen
Sneeuw
In strijd met je username en FoBo inhoud.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:32 schreef summer2bird het volgende:
Het regent!![]()
Regen
Sneeuw
Gewoon een keer "flippen".quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet echt. En `aardig´ moeten doen tegen iedereen terwijl je ze eigenlijk haat is nog vervelender![]()
quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:33 schreef sharr het volgende:
[..]
In strijd met je username en FoBo inhoud.
Ik ? Neequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Was jij geen modje vanmiddag nog?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gewoon een keer "flippen".
Dan spring je op zo'n buro, schop je wat pc's stuk, scheld je de mensen daar uit en dan hoef je voorlopig niet meer naar stage.Succes gegarandeerd.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik vind ook dat FOK! eiland weer open moet.
Hoe kan ik dat nou erg vindenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]![]()
Bij deze sta je in mijn FoBo.
Als je het niet erg vindt.
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou erg vinden?
Ja, sneeuw en regen zijn natuurlijk vooral leuk als je er doorheen moet reizen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:32 schreef summer2bird het volgende:
Het regent!![]()
Regen
Sneeuw
Nee dan nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, sneeuw en regen zijn natuurlijk vooral leuk als je er doorheen moet reizen.
Racistquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:44 schreef JApieman het volgende:
Ik moest vandaag door de regen fietsen, ik haat regen.
quote:
Dat is wel minder.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:44 schreef JApieman het volgende:
Ik moest vandaag door de regen fietsen, ik haat regen.
quote:
Ja, dan wel!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee dan niet
Wel leuk als je thuis zit met een kopje chocomelk
Onweer is wel ok, vorige keer ging ik de ramen sluiten en toen zag ik hem inslaan op ons schuurdak. Ik schrok me kapotquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]Wachten op de bliksem doe ik altijd
[..]
Dat is wel minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |