Chicks Dig It?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
K, zou kunnen, had over het hoofd gezien dat er een plaatje was in het begin van het topic.
@Prullenbak6, de Air Farce heeft het vanwegen de CDI factor.
CDI = Chicks Dig It. Of wel, hopelijk kan ik er een meisje mee aan de haak slaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/CDI ?
IC. Sticker erop, "De mijnes is 5 meter", zoietsquote:Op vrijdag 16 september 2011 02:02 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
CDI = Chicks Dig It. Of wel, hopelijk kan ik er een meisje mee aan de haak slaan.
Gesplete persoonlijkheid? In je avatar geen kern energie willen hebben, maar wel kernwapens?quote:Op vrijdag 16 september 2011 02:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
IC. Sticker erop, "De mijnes is 5 meter", zoietsHad ik maar kernwapens
Ik begrijp dat dat concept moeilijk te bevatten is somsquote:Op vrijdag 16 september 2011 02:12 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Gesplete persoonlijkheid? In je avatar geen kern energie willen hebben, maar wel kernwapens?
Vertel. Ik ben benieuwd.quote:
Die zijn in gebruik door IVENT. Die kruisraketten zijn er nooit gekomen omdat ze verboden werden.quote:Op maandag 19 september 2011 12:57 schreef Korreltje-zout het volgende:
Ik heb afgelopen weekend een klein stukje over de basis gevlogen met een cessna, daar zag ik een aantal bunkers die 100% zeker voor kernwapens worden of zijn gebruikt.
Bedoeld waren bedoel je?quote:Op maandag 19 september 2011 12:57 schreef Korreltje-zout het volgende:
Ik heb afgelopen weekend een klein stukje over de basis gevlogen met een cessna, daar zag ik een aantal bunkers die 100% zeker voor kernwapens worden of zijn gebruikt.
Zo gevoelig dat het gewoon openbaar is en overal te vinden op internetquote:Op maandag 19 september 2011 15:08 schreef Lightning_NL het volgende:
Moet dit topic niet gewoon verwijderd worden? Dit is gevoelige informatie dat niet zo besproken dient te worden. Het verbaast me dat de 'DEF' mods dit toestaan.
Wat is 'gevoelige' informatie?quote:Op maandag 19 september 2011 15:08 schreef Lightning_NL het volgende:
Moet dit topic niet gewoon verwijderd worden? Dit is gevoelige informatie dat niet zo besproken dient te worden. Het verbaast me dat de 'DEF' mods dit toestaan.
Kernwapens? Dat wist ik 50 jaar geleden al, iedereen die in dienst heeft gezeten wist er wel van en had wel ergens vernomen waar die dingen lagenquote:Op maandag 19 september 2011 15:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Er zijn wel meer dingen die niet op internet horen te staan, maar ze staan er wel. Dat betekent mijn inziens niet dat dat zomaar hier ook besproken kan worden.
Niets wat hier in dit topic staat is gerubriceerd.quote:Op maandag 19 september 2011 15:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Er zijn wel meer dingen die niet op internet horen te staan, maar ze staan er wel. Dat betekent mijn inziens niet dat dat zomaar hier ook besproken kan worden.
50 jaar geleden al? Dan ben je vast een oude kerel.quote:Op maandag 19 september 2011 15:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Kernwapens? Dat wist ik 50 jaar geleden al, iedereen die in dienst heeft gezeten wist er wel van en had wel ergens vernomen waar die dingen lagen
Iets wat er 'niet is' kan ook geen rubricering hebben. Effe serieus, dit hoort hier gewoon niet zo te staan. Vooral niet omdat dit een DEF forum is, dat door zogenaamde DEF-mods wordt gemodereerd.quote:Op maandag 19 september 2011 15:54 schreef Auti het volgende:
[..]
Niets wat hier in dit topic staat is gerubriceerd.
Informatie over hoe het allemaal beveiligd is zal niemand posten, men komt het terrein gewoon niet opOok Meneer Stegeman niet.
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 19 september 2011 16:08 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
50 jaar geleden al? Dan ben je vast een oude kerel.
Wat is er voor gerubriceerds aan? De foto uit de OP staat gewoon op de website van de USAF. Al jaren trouwens. De opgeheven kerntaken zijn gewoon gepubliceerd tijdens het opheffen, dus ook dat is geen geheim. Woensdrecht wordt zelfs geïnspecteerd ingevolge Open Skies. Als je serieus vindt dat er iets gerubriceerds in staat, neem dan vooral contact op met de KMar. IMHO ben jij de enige die hier staatsgeheimen ziet.quote:Op maandag 19 september 2011 17:44 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Iets wat er 'niet is' kan ook geen rubricering hebben. Effe serieus, dit hoort hier gewoon niet zo te staan. Vooral niet omdat dit een DEF forum is, dat door zogenaamde DEF-mods wordt gemodereerd.
Het wordt door de overheid niet bevestigd noch ontkend, maar het is ook geen geheim meer.quote:Op maandag 19 september 2011 17:44 schreef Lightning_NL het volgende:
Iets wat er 'niet is' kan ook geen rubricering hebben. Effe serieus, dit hoort hier gewoon niet zo te staan. Vooral niet omdat dit een DEF forum is, dat door zogenaamde DEF-mods wordt gemodereerd.
Ik ben niet zo oud dat ik de VOC vlag nog hanteerquote:Op maandag 19 september 2011 16:08 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
50 jaar geleden al? Dan ben je vast een oude kerel.
Ga je ook hier klagen?quote:Op maandag 19 september 2011 17:44 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |