Dakannie! Dan krijg ik mn certificaat niet. Maar ik bedacht me een uur terug ofzo dat ik donderdag om half 6 naar huis vlieg. De training zou om 14:30 afgelopen zijn. Als het met dit tempo door gaat, gaat dat natuurlijk gigantisch uitlopenquote:
Sowieso. Dit is totaal niet klantvriendelijk. En erg professioneel ook niet. Fuck dat certificaatquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:41 schreef Spirit82 het volgende:
Alweer een verkapt naamtopic
[..]
Dakannie! Dan krijg ik mn certificaat niet. Maar ik bedacht me een uur terug ofzo dat ik donderdag om half 6 naar huis vlieg. De training zou om 14:30 afgelopen zijn. Als het met dit tempo door gaat, gaat dat natuurlijk gigantisch uitlopenBen benieuwd of ik dat certificaat uberhaupt krijg
met de hoofdorganisatie bellen dat hier rekening mee dienen te houdenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:41 schreef Spirit82 het volgende:
Alweer een verkapt naamtopic
[..]
Dakannie! Dan krijg ik mn certificaat niet. Maar ik bedacht me een uur terug ofzo dat ik donderdag om half 6 naar huis vlieg. De training zou om 14:30 afgelopen zijn. Als het met dit tempo door gaat, gaat dat natuurlijk gigantisch uitlopenBen benieuwd of ik dat certificaat uberhaupt krijg
Klant? Het wordt gewoon door mn eigen organisatie gegevenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso. Dit is totaal niet klantvriendelijk. En erg professioneel ook niet. Fuck dat certificaat
Maakt niet uit. Een klant ben je wel voor hun. Er moet betaald worden voor die trainin/cursus/workshop. Dus je bent klant.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klant? Het wordt gewoon door mn eigen organisatie gegeven
hehehe ach jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klant? Het wordt gewoon door mn eigen organisatie gegeven
Ik ben werkpaardquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Een klant ben je wel voor hun. Er moet betaald worden voor die trainin/cursus/workshop. Dus je bent klant.
Sja, dan een werkpaardenklacht indienenquote:
Hee slimmerd... stop dan de topic reeksquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Dit topic komt elke keer automatisch terug in mijn active content.... :S
Have fun!quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:44 schreef Spirit82 het volgende:
KlaarHotel
Ik had eerder moeten zeuren!
Ben weg
Ssshhht.. dat moet je niet zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee slimmerd... stop dan de topic reeks
Ja.. dan zit zo'n kerel maar in onze fijne reeks.... met nonposts and such .... op tiefen ermeequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ssshhht.. dat moet je niet zeggen![]()
Dat had ie best zelf uit kunnen vogelen
Printscreen, pijltje erop tekenen in paint en dan duidelijk uitleggen dat er op het 'Stop Volgen' knopje gedrukt moet wordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.. dan zit zo'n kerel maar in onze fijne reeks.... met nonposts and such .... op tiefen ermee
En misschien moet ik deze ook nog uitleggen waar het zit
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Printscreen, pijltje erop tekenen in paint en dan duidelijk uitleggen dat er op het 'Stop Volgen' knopje gedrukt moet worden
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:44 schreef Spirit82 het volgende:
KlaarHotel
Ik had eerder moeten zeuren!
Ben weg
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.. dan zit zo'n kerel maar in onze fijne reeks.... met nonposts and such .... op tiefen ermee
En misschien moet ik deze ook nog uitleggen waar het zit
dit valt me weer erg tegen van je Engelquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Teveel moeite...ben geen helpdesk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |