Dakannie! Dan krijg ik mn certificaat niet. Maar ik bedacht me een uur terug ofzo dat ik donderdag om half 6 naar huis vlieg. De training zou om 14:30 afgelopen zijn. Als het met dit tempo door gaat, gaat dat natuurlijk gigantisch uitlopenquote:
Sowieso. Dit is totaal niet klantvriendelijk. En erg professioneel ook niet. Fuck dat certificaatquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:41 schreef Spirit82 het volgende:
Alweer een verkapt naamtopic
[..]
Dakannie! Dan krijg ik mn certificaat niet. Maar ik bedacht me een uur terug ofzo dat ik donderdag om half 6 naar huis vlieg. De training zou om 14:30 afgelopen zijn. Als het met dit tempo door gaat, gaat dat natuurlijk gigantisch uitlopenBen benieuwd of ik dat certificaat uberhaupt krijg
met de hoofdorganisatie bellen dat hier rekening mee dienen te houdenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:41 schreef Spirit82 het volgende:
Alweer een verkapt naamtopic
[..]
Dakannie! Dan krijg ik mn certificaat niet. Maar ik bedacht me een uur terug ofzo dat ik donderdag om half 6 naar huis vlieg. De training zou om 14:30 afgelopen zijn. Als het met dit tempo door gaat, gaat dat natuurlijk gigantisch uitlopenBen benieuwd of ik dat certificaat uberhaupt krijg
Klant? Het wordt gewoon door mn eigen organisatie gegevenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso. Dit is totaal niet klantvriendelijk. En erg professioneel ook niet. Fuck dat certificaat
Maakt niet uit. Een klant ben je wel voor hun. Er moet betaald worden voor die trainin/cursus/workshop. Dus je bent klant.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klant? Het wordt gewoon door mn eigen organisatie gegeven
hehehe ach jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klant? Het wordt gewoon door mn eigen organisatie gegeven
Ik ben werkpaardquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Een klant ben je wel voor hun. Er moet betaald worden voor die trainin/cursus/workshop. Dus je bent klant.
Sja, dan een werkpaardenklacht indienenquote:
Hee slimmerd... stop dan de topic reeksquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Dit topic komt elke keer automatisch terug in mijn active content.... :S
Have fun!quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:44 schreef Spirit82 het volgende:
KlaarHotel
Ik had eerder moeten zeuren!
Ben weg
Ssshhht.. dat moet je niet zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee slimmerd... stop dan de topic reeks
Ja.. dan zit zo'n kerel maar in onze fijne reeks.... met nonposts and such .... op tiefen ermeequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ssshhht.. dat moet je niet zeggen![]()
Dat had ie best zelf uit kunnen vogelen
Printscreen, pijltje erop tekenen in paint en dan duidelijk uitleggen dat er op het 'Stop Volgen' knopje gedrukt moet wordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.. dan zit zo'n kerel maar in onze fijne reeks.... met nonposts and such .... op tiefen ermee
En misschien moet ik deze ook nog uitleggen waar het zit
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Printscreen, pijltje erop tekenen in paint en dan duidelijk uitleggen dat er op het 'Stop Volgen' knopje gedrukt moet worden
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:44 schreef Spirit82 het volgende:
KlaarHotel
Ik had eerder moeten zeuren!
Ben weg
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.. dan zit zo'n kerel maar in onze fijne reeks.... met nonposts and such .... op tiefen ermee
En misschien moet ik deze ook nog uitleggen waar het zit
dit valt me weer erg tegen van je Engelquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Teveel moeite...ben geen helpdesk
Ja boeiend.... Helpdesk van 9:30 tot 15:30quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dit valt me weer erg tegen van je Engel
rotquote:
oh, niks goors aan, alleen die pootjes voelen nasty, maar je kan ze ook met een pincet oppakkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil wel een keer meelwormen voor m'n hamsters kopen maar vind ze goor
Ja maar waar laat ik ze? Heb niet zo'n zin om ze in de koelkast te leggen, maar anders komen ze zo uit. Het zijn kleine hamsters en ze verkopen die beesten per 50 ofzoquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, niks goors aan, alleen die pootjes voelen nasty, maar je kan ze ook met een pincet oppakken
Bij dierenwinkels kan je ze ook in mindere mate kopen, dan krijg je ze in zo'n knoflooksausbakjequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar waar laat ik ze? Heb niet zo'n zin om ze in de koelkast te leggen, maar anders komen ze zo uit. Het zijn kleine hamsters en ze verkopen die beesten per 50 ofzoIk weet niet eens waar ze ze hier in de buurt verkopen.
Maar die zitten hier dus nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij dierenwinkels kan je ze ook in mindere mate kopen, dan krijg je ze in zo'n knoflooksausbakje
Dan spreek je die leuke dierenverzorger aan en vraag je of je niet gewoon een paar mag hebben?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die zitten hier dus nietIk haal zaagsel en voer enzo bij het tuincentrum
dat zijn madenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Nog even en ik kan ze gewoon uit de biobak plukken denk ik, maar dat is toch niet helemaal hetzelfde
ik heb die echt nooit aan mn ratten gegeven.. meelwormen wel, daar heb ik minder een ziektegevoel bijquote:
Ja ook de site, wat wil je weten?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:41 schreef missbehavin het volgende:
He, royco, jij kent t-mobile toch een beetje? Ook de site?
Ze zitten weleens in die knaagstengels of in het voer, toen ik nog van dat schepvoer had, dus dan kan het weinig kwaad lijkt me. Vinden ze heerlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb die echt nooit aan mn ratten gegeven.. meelwormen wel, daar heb ik minder een ziektegevoel bij
Nou, als ik nu mijn belstatus check, staat dat mijn nieuwe beltegoed op 5/9 ingaat en dat het is bijgewerkt tot 6/9. En die ellende van van de week kan ik dus nergens inzien, want de laatste factuur is die van augustus.quote:
Maar toch, vies ideequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zitten weleens in die knaagstengels of in het voer, toen ik nog van dat schepvoer had, dus dan kan het weinig kwaad lijkt me. Vinden ze heerlijk
Klopt, jouw verbruik van afgelopen maand komt pas op de factuur van september erbijquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, als ik nu mijn belstatus check, staat dat mijn nieuwe beltegoed op 5/9 ingaat en dat het is bijgewerkt tot 6/9. En die ellende van van de week kan ik dus nergens inzien, want de laatste factuur is die van augustus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |