Onder de beklimmingen zijn de Estacion de Montaña Manzaneda, La Farrapona, Sierra Nevada, La Covatilla, l’Angliru, de San Lorenzo del Escorial, de Valdepeñas de Jaen en de Peña Cabarga.quote:1e rit (zaterdag 20 augustus): Benidorm - Benidorm (ploegentijdrit 16 km)
2e rit (zondag 21): La Nucia - Playas de Orihuela (171,5 km)
3e rit (maandag 22): Petrer - Totana (164,0 km)
4e rit (dinsdag 23): Baza - Sierra Nevada (172,0 km)
5e rit (woensdag 24): Sierra Nevada - Valdepeñas de Jaén (200 km)
6e rit (donderdag 25): Ubeda - Cordoba (185,7 km)
7e rit (vrijdag 26): Almaden - Talavera de la Reina (185 km)
8e rit (zaterdag 27): Talavera de la Reina - San Lorenzo de El Escorial (182 km)
9e rit (zondag 28): Villacastin - Sierra de Bejar/La Covatilla (179,5 km)
10e rit (maandag 29): Salamanca - Salamanca (ind. tijdrit, 40 km)
Rustdag (dinsdag 30)
11e rit (woensdag 31): Verin - Estación de Manzaneda (171 km)
12e rit (donderdag 1 september): Ponteareas - Pontevedra (160 km)
13e rit (vrijdag 2): Sarria - Ponferrada (150 km)
14e rit (zaterdag 3): Astorga - La Farrapona/Lagos de Somiedo (173,2 km)
15e rit (zondag 4): Avilés - Alto de l'Angliru (144 km)
Rustdag (maandag 5)
16e rit (dinsdag 6): Villa Romana La Olmeda - Haro (180 km)
17e rit (woensdag 7): Faustino V - Peña Cabarga (212,5 km)
18e rit (donderdag 8): Solares - Noja (169,7 km)
19e rit (vrijdag 9): Noja - Bilbao (157,9 km)
20e rit (zaterdag 10): Bilbao - Vitoria (187 km)
21e rit (zondag 11): Circuit du Jarama - Madrid (94 km
Totale afstand: 3295 km
no problem, vind ik alleen maar interessant vanuit mijn economie-achtergrond.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:10 schreef DeMessias het volgende:
Sorry voor het zijsprongetje naar de sponsoring. Het is namelijk een onderwerp dat me interesseert en als ik verder studeer in de marketing wil ik er graag m'n meesterproef over doen![]()
De Vuelta wordt normaal woensdag beslist?
Kende je die reclames met Geox, de schoen die ademt niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn moeder heeft waarschijnlijk wel een idee in welke business Liquigas zit.
(maar tot vandaag wist ik niet wat Geox deed)
Ik kijk alleen nog wielrennen en schaatsen en heb een adblocker, dus bijna alle reclame gaat langs me heen (daarom heeft de abri voor m'n voordeur bovengemiddeld veel invloed op me)quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kende je die reclames met Geox, de schoen die ademt niet?
Dat vind de Fok! politie niet leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog wielrennen en schaatsen en heb een adblocker, dus bijna alle reclame gaat langs me heen (daarom heeft de abri voor m'n voordeur bovengemiddeld veel invloed op me)
Nee, dat niet. Gewoon mensen die vergeten waren dat er een rotonde was.quote:
Het is mij niet duidelijk, op dat detail dat jullie naar de vuelta kijken na danquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:24 schreef DeMessias het volgende:
Prachtige organisatieVoor wie het niet duidelijk was: we kijken naar de Ronde van Spanje.
Nou ja, hij zal t ook niet allemaal meegekregen hebben denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:25 schreef Zelva het volgende:
Uitgebreid vieren
Alsof het de mooiste overwinning uit de geschiedenis van de mensheid is.
Leuk voor de aandacht van de bondscoach.quote:
Is de weggeleiding voor de volgwagens.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:26 schreef Gremen het volgende:
lol, waarom is die weg niet afgezet
Of zou je rechtsom toch ook weer op het parcours komen?
Nee, rechtsom was de afleiding voor al het andere verkeer, maar dat konden de renners natuurlijk niet in eerste instantie zienquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:26 schreef Gremen het volgende:
lol, waarom is die weg niet afgezet
Of zou je rechtsom toch ook weer op het parcours komen?
Nou ja, het hele concept 'op 300 meter van de finish een rotonde' is natuurlijk al wat twijfelachtig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alsof ze op 300 meter van de finish een rotonde gaan leggen die je langs de 2 kanten mag nemen.
Tja, als er in het roadbook staat dat je het parcours links moet volgen en de wagens rechts moeten afdraaien, dan heb je eigenlijk geen poot om op te staan qua klachten (ook als het er in praktijk dan verwarrend uitziet). Maar goed, ik heb geen roadbook, dus misschien stond het daar ook warrig in.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, het hele concept 'op 300 meter van de finish een rotonde' is natuurlijk al wat twijfelachtig.
Volgens de mannen van Eurosport stond het er duidelijk in (hoewel Haedo zei van niet).quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tja, als er in het roadbook staat dat je het parcours links moet volgen en de wagens rechts moeten afdraaien, dan heb je eigenlijk geen poot om op te staan qua klachten (ook als het er in praktijk dan verwarrend uitziet). Maar goed, ik heb geen roadbook, dus misschien stond het daar ook warrig in.
Ja, nou, inderdaad, Haedo is zo goed dat terwijl hij nog nauwelijks zijn sprint heeft ingezet hij de rest al heeft gelost. Tuurlijk, dat was het, dat dacht hij toen hij de streep over reed.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, hij zal t ook niet allemaal meegekregen hebben denk ik.
Ik denk dat je z'n gedachtengang in die meters wat overschat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, nou, inderdaad, Haedo is zo goed dat terwijl hij nog nauwelijks zijn sprint nog niet eens heeft ingezet hij de rest al heeft gelost. Tuurlijk, dat was het, dat dacht hij toen hij de streep over reed.
Misschien dacht hij dat hij de rotonde veel handiger had genomen dan de rest. McEwen heeft ook een paar keer gewonnen met meters voorsprong door een fijne bocht te rijden. Al was deze rotonde op zich niet zo uitdagend, als je 'm juist neemt toch nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, nou, inderdaad, Haedo is zo goed dat terwijl hij nog nauwelijks zijn sprint nog niet eens heeft ingezet hij de rest al heeft gelost. Tuurlijk, dat was het, dat dacht hij toen hij de streep over reed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |