Geklonken is 5 meter de langstequote:Op dinsdag 13 september 2011 18:10 schreef pgrferrari het volgende:
De Action heeft ook coaxkabel he?
Weet iemand hoelang dat is?
Ben opzoek naar circa 7 meter.
Hoe?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:17 schreef fotostarter het volgende:
Doe je er 2 aan elkaarkost je 5 euro ofzo
Coax-sex.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:25 schreef fotostarter het volgende:
De ene kant is mannetje, de andere vrouwtje, dus kun je net zo lang maken als hoe je wilt.
Wel 2 soorten (1 kleine en 1 iets grotere) digitale wekker radio's met rood belichte cijfers van het merk Impuls voor ¤7,30 als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:48 schreef AnnekeM het volgende:
Heeft de Action ook een digitale wekkers? Met rood of groen belichte cijfers?
Ik zoek een kleine lichtgewicht voor op reis.
En dan over drie dagen krijgen we een topic in DIG met de vraag waarom het beeld zo slecht is...quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:17 schreef fotostarter het volgende:
Doe je er 2 aan elkaarkost je 5 euro ofzo
Alsof de Action kabeltjes geen metalen stekkertjes heeft.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dan over drie dagen krijgen we een topic in DIG met de vraag waarom het beeld zo slecht is...
Koop fatsoenlijke dikke coax-kabels met metalen stekkers als beeldkwaliteit je wat waard is
Maar geen fatsoenlijke kabelsquote:Op woensdag 14 september 2011 09:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Alsof de Action kabeltjes geen metalen stekkertjes heeft.
Maar de kwaliteit zal wel minder zijnquote:Op woensdag 14 september 2011 09:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Alsof de Action kabeltjes geen metalen stekkertjes heeft.
Kwaliteit van de kabels is niks aan af te dingen.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit zal wel minder zijn
Jij hebt zeker ook Monsterkabels aan je reet laten smerenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dan over drie dagen krijgen we een topic in DIG met de vraag waarom het beeld zo slecht is...
Koop fatsoenlijke dikke coax-kabels met metalen stekkers als beeldkwaliteit je wat waard is
daar ben ik het wel mee eens, zeker als je een nieuwere tv hebt (ik bedoel geen beeldbuis) zie je snel storingen met slechtere kabels. tenminste, hadden wij. hirschmann kabeltje gekocht en het is weg!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:01 schreef ErkendFokker het volgende:
Gewoon Hirschmann kopen, gegarandeerd goed en niet overdreven duur
de HDMI kabel kwam anders als beste uit de test.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar geen fatsoenlijke kabels
Die HDMI kabel heb ik ook, niks mis mee.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:42 schreef loecje het volgende:
[..]
de HDMI kabel kwam anders als beste uit de test.
(zegt niets over de coax natuurlijk)
datquote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die HDMI kabel heb ik ook, niks mis mee.
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:30 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook Monsterkabels aan je reet laten smeren
Niets mis met die kabels. Liggen hier al jaren op zolder. (aangesloten en wel dus niet in de verpakking)
De meeste kabels maakt het inderdaad geen ruk uit wat je koopt. Zeker bij HDMI. Ik heb zelf ook alleen maar die HDMI kabels van de action.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:42 schreef loecje het volgende:
[..]
de HDMI kabel kwam anders als beste uit de test.
(zegt niets over de coax natuurlijk)
1-1 dan, want hier werkt het wel goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:04 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
[..]
De meeste kabels maakt het inderdaad geen ruk uit wat je koopt. Zeker bij HDMI. Ik heb zelf ook alleen maar die HDMI kabels van de action.
Maar bij Coax wel, het is een supergevoelig signaal met heel veel op 1 kabel. Als je zo'n kutkabel koopt dan zal je gegarandeerd ruis hebben. Daarom Hirschmann. Dan weet je dat het goed zit.
Zeker voor 7 meter wil je niet zo'n goedkoop action kabeltje hebben. Heb ik ook gehad, gaf ruis.
Zelf weten man, ik werk in een elektronicazaak en krijg vaak genoeg mensen die ruis op hun beeld hebben of storing in de digitale TV. 9/10x is de oorzaak dat ze een goedkope kutkabel hebben. Nemen ze een hirschmann mee en alles is goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:18 schreef fotostarter het volgende:
[..]
1-1 dan, want hier werkt het wel goed.
Kom op laten we niet kinderachtig gaan doen over een Action kabeltje
Natuurlijk heb je gelijk, en zullen die kabels steviger, stugger en wat dikker zijn.
Nu heb ik een oude matchline boven op zolder die aangesloten is met Action kabeltjes. Dit werkt gewoon al heel lang perfect zonder ruis.
Wil ik er wel even bij zeggen, dat veel mensen zo'n coax niet fatsoenlijk strippen, en aansluiten en dan klagen dat iets niet goed is of werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |