Juist wel...blijkbaar zijn ze bij de Action toch slimmer dan de gemiddelde FOK!er hier in dit topic.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:08 schreef Mercer het volgende:
In de winkel snapten ze zeker ook niet wat je bedoelde Trovey?
Heb je er een foto van? Ben wel heel benieuwd wat je bedoelt...quote:Op donderdag 22 september 2011 17:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Juist wel...blijkbaar zijn ze bij de Action toch slimmer dan de gemiddelde FOK!er hier in dit topic.![]()
![]()
Ik ook, ben altijd op zoek naar hulpmiddeltjes ivm gewrichtsklachten etcquote:Op donderdag 22 september 2011 17:53 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb je er een foto van? Ben wel heel benieuwd wat je bedoelt...
Same herequote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook, ben altijd op zoek naar hulpmiddeltjes ivm gewrichtsklachten etc
Ga je zo mee op je bek.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:16 schreef mazaru het volgende:
Ik zag bij Blokker speciale pantoffels liggen. Daar kun je de grond mee schoonmaken. Misschien wel makkelijk als het vasthouden van een grondwisser wat moeilijker is.
http://www.blokker.nl/web(...)300&productId=109251
[ afbeelding ]
Cupcake kerstballen?! Kan je daar misschien een foto van maken of ze omschrijven? Dan ga ik morgen na mijn werk op zoek!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tis een beetje vroeg maar ik heb onwijs leuke roze cupcake kerstballen gekocht.
Dat werkt heel goed bij dons. Bij mijn donzen skijack werd zelfs een zakje met een tennisbal erin geleverd!quote:Op donderdag 22 september 2011 11:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Zojuist 3 euro gespendeerd aan 3 tennisballen, na tips in Donzen dekbed wassen !
Zal mij benieuwen of het werkt... 7 kg wasmachine is groot genoeg, daarna met tennisballen in de wasdroger.
Haai Pippi Langkous!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:16 schreef mazaru het volgende:
Ik zag bij Blokker speciale pantoffels liggen. Daar kun je de grond mee schoonmaken. Misschien wel makkelijk als het vasthouden van een grondwisser wat moeilijker is.
http://www.blokker.nl/web(...)300&productId=109251
[ afbeelding ]
jaa die zijn echt adorablequote:Op donderdag 22 september 2011 17:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tis een beetje vroeg maar ik heb onwijs leuke roze cupcake kerstballen gekocht.
nee dat werkt niet met een wasmachine. combi water met dons is 1 bol dons.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
En als je geen droger hebt, werkt dat dan ook gewoon in de wasmachine??
(anders ga ik wel naar de droger van mn ouders)
Ik snapte je omschrijving ook al niet, maar dit setje heb ik zelf ook liggen. Gebruik em alleen nooit.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ding bedoel ik dus, krijg je 3 pads bij, een gele of groene voor algemeen werk, een blauwe voor gladde oppervlaktes als glas en dit exemplaar(schijnt voor stof afnemen te zijn).....ik gebruik eigenlijk alle 3 pads door elkaar heen.![]()
Die sloffen zijn leuk voor een tussendoorklusje maar ik moet er dan 10 klaar hebben liggen als ik serieus aan het werk ga in huis want uitwringen lukt hier niet meer zo goed met de handjes.
Waarom is die vrachtwagen bovenin bezig met kantelen?quote:Op donderdag 22 september 2011 08:23 schreef Kadooosh het volgende:
Zag gisteren opeens een nieuwe winkel die wel erug op de Action lijkt:
http://actieknaller.eu/
quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom is die vrachtwagen bovenin bezig met kantelen?
dat is die knaller!quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zijn deze alleen voor droog of ook voor nat? Voor stoffen werkt een Swiffertje voor mij prima omdat die ook een handvat heeft, maar voor bijvoorbeeld de badkamer zie ik hier wel de toegevoegde waarde van.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ding bedoel ik dus, krijg je 3 pads bij, een gele of groene voor algemeen werk, een blauwe voor gladde oppervlaktes als glas en dit exemplaar(schijnt voor stof afnemen te zijn).....ik gebruik eigenlijk alle 3 pads door elkaar heen.![]()
Die sloffen zijn leuk voor een tussendoorklusje maar ik moet er dan 10 klaar hebben liggen als ik serieus aan het werk ga in huis want uitwringen lukt hier niet meer zo goed met de handjes.
Inderdaad. zeer slechte shopquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik wil graag dagelijks de aanbiedingen per e-mai ontvangen!quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil graag dagelijks de aanbiedingen per e-mai ontvangen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |