Moet je maar op kamers gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik één college heb ben ik toch 6 uur van huis, dat is best wel deprimerend.
Jawel, ik vertrek pas over een paar weken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rr naar Terschelling? Geen date dus vrijdag?
Wat dacht je van we studeren allebei in Utrecht.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom Utrecht? Veghel is het betere werk.
Handig als het uit gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark en ik gaan een kamer/appartement/ding zoeken in Utrecht.
Donderdag moet je naar café P96 komen. Daar zit ik dan. Kunnen we meteen wat drinken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen weer een dag Dastan en overmorgen ook. En vrijdag ook, misschien zie je rr dan ook.
Bij leidse of wat? Hmm wees ietsjepietsje specifieker.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Donderdag moet je naar café P96 komen. Daar zit ik dan. Kunnen we meteen wat drinken.
O, nummer 96 op de Prinsengracht. Vrijdag anders.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bij leidse of wat? Hmm wees ietsjepietsje specifieker.
En nee morgen en overmorgen helegaar bezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |