Moet je maar op kamers gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik één college heb ben ik toch 6 uur van huis, dat is best wel deprimerend.
Jawel, ik vertrek pas over een paar weken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rr naar Terschelling? Geen date dus vrijdag?
Wat dacht je van we studeren allebei in Utrecht.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom Utrecht? Veghel is het betere werk.
Handig als het uit gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark en ik gaan een kamer/appartement/ding zoeken in Utrecht.
Donderdag moet je naar café P96 komen. Daar zit ik dan. Kunnen we meteen wat drinken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen weer een dag Dastan en overmorgen ook. En vrijdag ook, misschien zie je rr dan ook.
Bij leidse of wat? Hmm wees ietsjepietsje specifieker.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Donderdag moet je naar café P96 komen. Daar zit ik dan. Kunnen we meteen wat drinken.
O, nummer 96 op de Prinsengracht. Vrijdag anders.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bij leidse of wat? Hmm wees ietsjepietsje specifieker.
En nee morgen en overmorgen helegaar bezet.
Die sociale vlechten wat verspreiden over de hoofdhuid hm?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja Amsterdam, maar er zullen nog vele dagen komen om te meeten.Lang leve veel, maar niet alles gehaald hebben.
Logisch wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan zetten we het te huur en gaat hij terug naar huis en ik ook.
Vertel me al jouw verhalen. Samen staan we sterk in onze strijd tegen het OV.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:31 schreef xCore het volgende:
Dag allen, weer een gezellig dagje OV vandaag
Bus was te laat, daardoor kwam ik net te laat voor mijn trein, die voor m'n neus vertrok (die had trouwens ook vertraging). Vervolgens kom ik daardoor te laat bij college. Wil ik naar huis, trein komt gewoon niet opdagenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vertel me al jouw verhalen. Samen staan we sterk in onze strijd tegen het OV.
Dit gedeelte is wel herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Bus was te laat, daardoor kwam ik net te laat voor mijn trein, die voor m'n neus vertrok (die had trouwens ook vertraging). Vervolgens kom ik daardoor te laat bij college. Wil ik naar huis, trein komt gewoon niet opdagen, en sta ik in de regen op de bus te wachten, die dit keer 5 min te vroeg vertrok, en dus ook net voor mijn neus weg reed
Kun je niet lezen ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JULLIE ZATEN TENMINSTE IN DE GOEDE BUS IK HAD DE VERKEERDE TREIN, FUUUUU.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JULLIE ZATEN TENMINSTE IN DE GOEDE BUS IK HAD DE VERKEERDE TREIN, FUUUUU.
Tja zo kun je het ook zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MJA JAN EN IK DACHTEN GEWOON DIE GAAT DOOR AMSTERDAM NAAR SCHIPHOL. FUCKING ANDERE RAILS GENOMEN KUTTRAIN.
Engelse woorden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MJA JAN EN IK DACHTEN GEWOON DIE GAAT DOOR AMSTERDAM NAAR SCHIPHOL. FUCKING ANDERE RAILS GENOMEN KUTTRAIN.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Engelse woorden.
Minpunten.
Of moet ik zeggen.
Aftrek.
Nee ik ben hartstikke normaal en gelukkig en alles bohhhh Janquote:
En nee het was al dood.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef Heroinjunk het volgende:
KB je hebt dit topic dood gemaakt.
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij weet soms ook niet dat je eigenlijk leeft.
Ik ging eens picknicken met Jan, eerste date alles.quote:
Geen idee, het is een verplicht onderdeel van de ASW intro.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ging eens picknicken met Jan, eerste date alles.Niks gegetennnnn mweheheh.
Is het morgen mooi weer dan?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
zoveel bewolking op buienradar dat ik niet eens meer de juiste provincie aanklik
Terechte klacht.quote:
Zeven uur hier. En ik kom totaal niet in slaap.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Morgen om kwart over 7 op, wat is dezeeeeen
Bier drinken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeven uur hier. En ik kom totaal niet in slaap.
Fappen en slapen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb al veel gedronken, maar dat helpt niet echt.
Sowieso niet genoeg dus.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb al veel gedronken, maar dat helpt niet echt.
Ik weet niet hoe dat met de andere jongens hier zit, maar alcohol en fappen gaat bij mij niet echt samen. Vandaar dat ik uiteraard ook nooit masturbeer.quote:
Ik heb niet meer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso niet genoeg dus.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat met de andere jongens hier zit, maar alcohol en fappen gaat bij mij niet echt samen. Vandaar dat ik uiteraard ook nooit masturbeer.
Huh watquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:27 schreef Etsu het volgende:
Jeetje dastan zo vies iel bah bwuh omg zo ranzig blerghhhhh teveel details
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GEWOON NIET SLAPEN
SLAPEN
SL
S
goedemorgen klinkie!quote:Op woensdag 7 september 2011 07:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Good morning good morninnnnn!
omdat ik de laatste dagen steeds weinig online ben daarnaquote:Op woensdag 7 september 2011 09:34 schreef Etsu het volgende:
Fed dinges, iedere dag zeg je goedemorgen en daar blijft het bijverder nooit wat. Why?
Zo hoort het.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is de bedoeling dat U, ter voorbereiding van het eerste werkcollege, de volgende vragen beantwoordt. Gebruik daarbij R. Lesaffer, European Legal History, en wel de paragrafennummers
1 tot en met 97. Antwoordindicatie: maximaal een ½ pagina per vraag. Het oefenen met de modules in Cali (zie Blackboard) wordt van harte aanbevolen.
Let op: Vragen en antwoorden in tweevoud meenemen naar het werkcollege! (kopie inleveren)
Ik heb dat boek nog niet eens.
Dat wordt dan college #2 die ik ga skippen.
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daarom zit je nu op FOK!
Bwuhhh het is te exact maar programmeren is wel oké, maar theoriequote:Op woensdag 7 september 2011 18:34 schreef xCore het volgende:
[..]
Dacht dat jij 't wel een leuk vak vond?
Niks mis mee toch.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb liedjes van de JVT in mn hoooofd, hellup!
Ik heb gewoon een apart vak dat heet programmeren, daarnaast krijg ik ook een vak computer systemenquote:Op woensdag 7 september 2011 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bwuhhh het is te exact maar programmeren is wel oké, maar theoriewhut?!
Arme jongenquote:Op woensdag 7 september 2011 18:41 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een apart vak dat heet programmeren, daarnaast krijg ik ook een vak computer systemen
3 vakken maar? Wat.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:47 schreef xCore het volgende:
[..]
Heb maar 3 vakken, maar wel lastig, alles in 't engels
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
3 vakken maar? Wat.
Engelsquote:Op woensdag 7 september 2011 18:47 schreef xCore het volgende:
[..]
Heb maar 3 vakken, maar wel lastig, alles in 't engels
't is niet moeilijk, heb alleen bij wiskunde moeite met al die engelse termen :")quote:
Google.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:51 schreef xCore het volgende:
[..]
't is niet moeilijk, heb alleen bij wiskunde moeite met al die engelse termen :")
Hendig.quote:
beter .quote:Op woensdag 7 september 2011 18:58 schreef FedExpress het volgende:
Etsu, voldoe ik een beetje aan de postverwachtingen vandaag?
Volgens mij had ik pas wel een foto ergens gespot jaquote:Op woensdag 7 september 2011 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Feddert, weet je al hoe ik eruit zie?
Owww welke?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:06 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Volgens mij had ik pas wel een foto ergens gespot ja
weet ik niet meerquote:
foto? waar? waar?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehe helemaal niet, maar die foto die ik stuurde was best cute of no?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
foto? waar? waar?postduif!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 7 september 2011 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valt niet uit te leggen man. Soms kom je er gewoon zo eentje tegen en dan denk je: 'Zooooooooo.' Dan kom je er vervolgens weer een tegen en dan scheelt het niet veel of je ligt te nekken. Er zijn geen vaste criteria.
ja maar daar heb ik nix aanquote:Op woensdag 7 september 2011 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valt niet uit te leggen man. Soms kom je er gewoon zo eentje tegen en dan denk je: 'Zooooooooo.' Dan kom je er vervolgens weer een tegen en dan scheelt het niet veel of je ligt te nekken. Er zijn geen vaste criteria.
Dat is toch per persoon weer verschillend.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:02 schreef Etsu het volgende:
maar er er je zou me nog uitleggen hoe een lekker wijf eruitziet
wrm :Squote:Op woensdag 7 september 2011 20:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat is toch per persoon weer verschillend.
Er is geen echte standaard voor een lekker wijf. En andere vinden wat anders weer mooi.quote:
ow okquote:Op woensdag 7 september 2011 20:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Er is geen echte standaard voor een lekker wijf. En andere vinden wat anders weer mooi.
Niks aan te doen.quote:
quote:
quote:
Niks.quote:
Ga kruiswoordpuzzels doen.quote:
strx okquote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ga kruiswoordpuzzels doen.
Nee, ik had er een gepost.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is dit het userfoto topic??Hihihi
Goeie instelling.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo, werkcollege privaatrecht heb ik voorbereid, werkcollege Europese rechtsgeschiedenis kan royaal de griep krijgen.
Altijd, daar sta ik om bekend.quote:
Omdat ie niet oplet, ik liep recht voor zijn neus vandaag.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij zei dat hij jou niet gezien heeft
vertel, hoe is hij? lang? klein? schattig? dik? dun?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat ie niet oplet, ik liep recht voor zijn neus vandaag.
Gewoon normaal.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
vertel, hoe is hij? lang? klein? schattig? dik? dun?
Een van de meest vage en ongeschikte termen ooit, 'normaal'.quote:
Terechte klacht.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de meest vage en ongeschikte termen ooit, 'normaal'.
Ja ik weet niet of ie lang is ofzo.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de meest vage en ongeschikte termen ooit, 'normaal'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |