4 oktober. Mogen ze allemaal weer even naar buiten.quote:
Zit zeker in je genen? Daar was je broer ook altijd gek op.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:17 schreef ComplexConjugate het volgende:
'Appeltaart met een toefjes slagroom dag'![]()
![]()
![]()
Volgens mij hebben de meeste Nederlanders dat gen, welke Nederlander is er nu niet gek op appeltaart?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zit zeker in je genen? Daar was je broer ook altijd gek op.
Ik. Ik lust het niet eens, al krijg ik 1000,- toe.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef ComplexConjugate het volgende:
welke Nederlander is er nu niet gek op appeltaart?
OW. Terroriiiiiiizzzzzeeeeeeerrrrr.... Let je op?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:51 schreef NaomiRussell het volgende:
volgende open huizen dag is 1 oktober
Zijn er serieus mensen die speciaal appeltaart gaan bakken? Net of je daar je huis mee verkoopt...quote:Op woensdag 7 september 2011 19:17 schreef ComplexConjugate het volgende:
'Appeltaart met een toefjes slagroom dag'![]()
![]()
![]()
Ja tuurlijk zijn er mensen die dat doen. Volgens de Amerikanen werkt hetquote:Op woensdag 7 september 2011 23:39 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die speciaal appeltaart gaan bakken? Net of je daar je huis mee verkoopt...
Je kunt ook een appeltaart kopen en in de oven zettenquote:Op woensdag 7 september 2011 23:39 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die speciaal appeltaart gaan bakken? Net of je daar je huis mee verkoopt...
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:23 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dus als je je huis wilt verkopen, zet je hem niet te koop, want het lukt toch niet, dus dan weet je zeker dat het niet lukt? Zoiets
Goed dat je zelf al die smiley erbij zette.quote:
Waarom niet gewoon van 1 tot 4 oktober dan. Gewoon lekker een open week doen, toch genoeg te koop.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
OW. Terroriiiiiiizzzzzeeeeeeerrrrr.... Let je op?
Ik zei 4 oktober omdat dat de meest logische dag is om de huurders te verwennen, maar ik zat ernaast... De appeltaart is dit jaar 3 dagen eerder.
Dat was oorspronkelijk de planning, maar dat is afgeblazen omdat er voor 3 dagen achter elkaar te weinig kopers waren die door een bank nog serieus genomen werden.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:28 schreef Terrorizer het volgende:
Waarom niet gewoon van 1 tot 4 oktober dan. Gewoon lekker een open week doen, toch genoeg te koop.
Op naar de 300k dan maar.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:38 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat was oorspronkelijk de planning, maar dat is afgeblazen omdat er voor 3 dagen achter elkaar te weinig kopers waren die door een bank nog serieus genomen werden.![]()
Waarschijnlijk wel.quote:
Om te verkopen natuurlijk, anders ben je niet eens een "verkoper"! En hoe meer mensen willen verkopen, hoe meer ze van de prijs af moeten halen. Ik schat dat er nog ongeveer 100.000 huizen duur (tegen de huidige prijzen) verkocht zullen worden, daarna zijn de prijzen dusdanig lager dat je daar niet meer van kan spreken. Er zullen dus nog 100.000 verkopers kunnen cashen, en wie daar bij wil horen als verkoper, zal snel moeten zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.(Tenzij de verkopers de prijs laten zakken, maar ja, waarom zou je als verkoper?
Stompzinnige opmerking. Mijn auto is ook te koop. Maar niet onder de prijs die ik in gedachte heb. Tot die tijd ben ik gewoon verkoper. (Je laat ook heel handig het belangrijkste deel van de quote weg he...)quote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Om te verkopen natuurlijk, anders ben je niet eens een "verkoper"!
Nee hoor. Hoe meer mensen MOETEN verkopen, hoe meer ze van de prijs af moeten halen. Je haalt 'willen' en 'moeten' ernstig door de war.quote:En hoe meer mensen willen verkopen, hoe meer ze van de prijs af moeten halen.
Je schatting is schattig. Dat wel. Maar uitsluitend gebaseerd op jouw onderbuik gevoel.quote:Ik schat dat er nog ongeveer 100.000 huizen duur (tegen de huidige prijzen) verkocht zullen worden, daarna zijn de prijzen dusdanig lager dat je daar niet meer van kan spreken. Er zullen dus nog 100.000 verkopers kunnen cashen, en wie daar bij wil horen als verkoper, zal snel moeten zijn.
Serieus.... geen appeltaartquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:50 schreef meth77 het volgende:
laats was ik ergens , en wat denk je ??
Geen APPELTAART,%$#&&^# ., ik gelijk weg, pislink.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |