Picaquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:01 schreef FiveseveN het volgende:
Zou het Venus kunnen zijn? Even op Google Skymaps kijken, maar dan moet ik even mijn Galaxy opstarten.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:05 schreef Dondermeester het volgende:
ik zet vast mijn aluhoedje op...
Ja, zou kunnen. Misschien dat er af en toe bewolking langsdrijft, maar mijn ogen zij niet zo super.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:05 schreef Ole het volgende:
Venus zou kunnen, is idd oosten, niet heel ver boven horizon
Bewolking.quote:
En het hing stil toch. Helicopter met zoeklicht ofzo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:17 schreef FiveseveN het volgende:
Het licht was veel feller dan van Venus. Het leek in eerste instantie op een vliegtuig dat de landingslichten per ongeluk had aangedaan, maar vliegmachines komen hier meestal van West naar Oost over, dus het verschijnsel was vreemd.
Weet je wat het grappige is aan die opmerking van jou? Dat dat nog waar zou kunnen zijn ook.quote:
We zitten hier niet in bnw of tru, dus geen vage hypotheses graagquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Weet je wat het grappige is aan die opmerking van jou? Dat dat nog waar zou kunnen zijn ook.
Dat jij dat nou gelijk associeert met buitenaardse wezens is jouw probleem.
Je weet waar UFO voor staat? En het was/is niet vastgesteld of die lichtbron vloog...quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
We zitten hier niet in bnw of tru, dus geen vage hypotheses graag
Neem een brilquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:29 schreef Chocoprince het volgende:
Ik zie geen flikker, of ben ik nou stoned?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |