Google is het niet met jullie eens.quote:Op maandag 5 september 2011 23:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij heeft toch borstkanker gehad? Al weet ik niet of haar borsten zijn afgezet.
Google liegt!quote:Op maandag 5 september 2011 23:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Google is het niet met jullie eens.
Ik had ze al gezien afgelopen week. Ik zou er wel een weekje mee opgesloten willen zitten.quote:
We hadden 't dan ook niet over Alyssa maar over Christina Applegate.quote:Op maandag 5 september 2011 23:38 schreef Tegan het volgende:
http://www.google.com/#hl(...)5fd&biw=1366&bih=636
Ik blijf maar focussen op die rits en hopen dat 'ie verder naar beneden gaat.quote:Op maandag 5 september 2011 23:38 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n pakkie ziet er zo toch best debiel uit eigenlijk
We hadden het over Kellyquote:Op maandag 5 september 2011 23:38 schreef Tegan het volgende:
http://www.google.com/#hl(...)5fd&biw=1366&bih=636
Neequote:Op maandag 5 september 2011 23:38 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n pakkie ziet er zo toch best debiel uit eigenlijk
De mijne zijn bezetquote:
Alweer frikadellen? Jij met je voorkeur voor lange, negerkleurig, fallusvormig eten. Wil je ons wat duidelijk maken?quote:
Waarom hangt 'r tiet eruit?quote:Op maandag 5 september 2011 23:43 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lichtelijk gephotoshopt.
Nu heb ik er geen zin meer in.quote:Op maandag 5 september 2011 23:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alweer frikadellen? Jij met je voorkeur voor lange, negerkleurig, fallusvormig eten. Wil je ons wat duidelijk maken?
Je heupen, kont en bovenbenen zijn mij dankbaar.quote:
Jij voelt ook wel wat voor lange negerkleurig, fallusvormig eten?quote:Op maandag 5 september 2011 23:46 schreef Tegan het volgende:
Als je nog een paar avonden over frikandellen begint moet ik ze ook in huis halen.
M'n vetschort eerder.quote:Op maandag 5 september 2011 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je heupen, kont en bovenbenen zijn mij dankbaar.
Bedorven wortels?quote:Op maandag 5 september 2011 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij voelt ook wel wat voor lange negerkleurig, fallusvormig eten?
Oja, ik wilde morgen naar de Makro.quote:Op maandag 5 september 2011 23:48 schreef AirwiN het volgende:
Ik krijg allemaal fantasieën van CL en Tegan en een kilovoorraad frikadellen.
Die kwam ik nog tegen gister.quote:
Je kent me.quote:Op maandag 5 september 2011 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij voelt ook wel wat voor lange negerkleurig, fallusvormig eten?
Jij bent zelf toch al negerkleurig?quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 23:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent zelf toch al negerkleurig?
Je moet perse mix and matchen?quote:Op maandag 5 september 2011 23:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent zelf toch al negerkleurig?
Daarom ben ik ook zo verbaasd.quote:
was dat te ver?quote:
Nou nee, maar ik dacht dat je dan wel genoeg hebt aan je vingersquote:
Was vanavond bij dr Phil, wanneer was iets beledigend/racistisch en wanneer stelde iemand zich aanquote:
Mijn vingers zijn niet zo dik en eetbaar.quote:Op maandag 5 september 2011 23:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik dacht dat je dan wel genoeg hebt aan je vingers
Ging het over dik?quote:Op maandag 5 september 2011 23:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn vingers zijn niet zo dik en eetbaar.
Ik kan gewoon alle racistische opmerkingen maken die ik wil, want ik ben zelf een minderheidquote:Op maandag 5 september 2011 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was vanavond bij dr Phil, wanneer was iets beledigend/racistisch en wanneer stelde iemand zich aan
Ik ben blond, ik kan helemaal niks zeggenquote:Op maandag 5 september 2011 23:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan gewoon alle racistische opmerkingen maken die ik wil, want ik ben zelf een minderheid.
Nou, doe aan die frituur en gooi er drie van drie bruine tampeloerissen in het vet.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 23:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ging het over dik?
En eetbaar zijn ze vast wel
Mijn eigen vingers opeten gaat te ver.quote:Op maandag 5 september 2011 23:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ging het over dik?
En eetbaar zijn ze vast wel
Ik ook, want vrouwquote:Op maandag 5 september 2011 23:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan gewoon alle racistische opmerkingen maken die ik wil, want ik ben zelf een minderheid.
Autokannibalismequote:Op maandag 5 september 2011 23:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Mijn eigen vingers opeten gaat te ver.
Had ik dat allemaal maar in huisquote:Op maandag 5 september 2011 23:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, doe aan die frituur en gooi er drie van drie bruine tampeloerissen in het vet.
http://www.frikandellenfestival.nl/quote:Op maandag 5 september 2011 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Had ik dat allemaal maar in huisMorgen dus grootverpakkingen halen bij de Makro, als ik wist hoe ik daar moest komen met het OV.
Ook dat is Utrecht!quote:
Ik ben wel eens op de fiets naar de Makro gegaanquote:
Het is eigenlijk elf kilometer, dus dat zou ik ook nog kunnen doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op de fiets naar de Makro gegaan.
Gofferquote:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit op een andere manier naar de makro geweest ben...quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op de fiets naar de Makro gegaan.
Maar jullie wonen in de bewoonde wereldquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit op een andere manier naar de makro geweest ben...
De ene opdracht pakt ie alleen op de pc.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
CL
Doet je vertaalsoftwaredinges het al weer?
Ik heb er nog niks over gehoordquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, handig. En de kijkers ook al overleefd afgelopen vrijdag?
Je hebt ze verteld over je buren?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks over gehoord
Volgens mij is dat wel algemeen bekend.quote:
Relirock? Is dat niet een beetje een contradictie in termen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel algemeen bekend.
Al zijn de buren aan de overkant het tegenovergestelde: die hadden zaterdag keihard Nederlandse relirock aan.
Jij komt niet zo vaak buiten he?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:35 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Relirock? Is dat niet een beetje een contradictie in termen?
Neequote:Op dinsdag 6 september 2011 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij komt niet zo vaak buiten he?
quote:
Ik deed het ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer te netjes om die link te melden he
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:43 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vond Live trouwens altijd wel ok, totdat ze plots idd die relirock kant op gingen. Blegh!
Ik vond het vreselijk. Altijd al gevonden. En zeker met die pretentieuze meuk als 'Run to the water' of wat dat andere hitje van hun ook mocht heten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:43 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vond Live trouwens altijd wel ok, totdat ze plots idd die relirock kant op gingen. Blegh!
Dat is ongeveer waar ik afhaakte idd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond het vreselijk. Altijd al gevonden. En zeker met die pretentieuze meuk als 'Run to the water' of wat dat andere hitje van hun ook mocht heten.
Mijn eerste scharrelding was helemaal fan van Livequote:Op dinsdag 6 september 2011 10:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond het vreselijk. Altijd al gevonden. En zeker met die pretentieuze meuk als 'Run to the water' of wat dat andere hitje van hun ook mocht heten.
quote:
Ik snap waarom het bij scharrelen is gebleven. Livequote:Op dinsdag 6 september 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn eerste scharrelding was helemaal fan van Live
Ik kwam hem een tijdje geleden nog tegen in de trein maar volgens mij herkende hij me nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap waarom het bij scharrelen is gebleven. Live
Dat was helemaal het toppunt idd!quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond Overcome wel een enorm schijtnummer trouwens. Zul je deze week ook wel weer mee doodgegooid worden, want het was zo'n beetje de anthem van 9/11.
Wat was dat eigenlijk niet? Alles waar ze maar een beetje patriotisme op los konden laten is verheven tot anthem.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond Overcome wel een enorm schijtnummer trouwens. Zul je deze week ook wel weer mee doodgegooid worden, want het was zo'n beetje de anthem van 9/11.
Live... heb ook nooit begrepen wat daar nou tof aan zou zijn ja...quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap waarom het bij scharrelen is gebleven. Live
Hij is vast verder.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam hem een tijdje geleden nog tegen in de trein maar volgens mij herkende hij me nietMoet je nagaan hoe lang dat al geleden is. Tien jaar ofzo
Ik denk niet dat ze het zelf zo naarvoren hebben geschoven, het nummer bestond toen al een tijdje geloof ik. Maar het is gewoon een schijtnummer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:47 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat was helemaal het toppunt idd!
Even lekker cashen op zoiets.
Kinderen. 8 stuks. Je komt wel van de Veluwe he.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar als het was was geworden tussen ons was ik misschien wel degene met kind
Dan was je vast niet naar That's Live geweest vorige week!quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar als het was was geworden tussen ons was ik misschien wel degene met kind
Kan iemand die man even uitleggen hoe kinderen gemaakt worden, alstublieft, dank u wel!quote:I don't need no one to tell me about heaven. I look at my daughter and I believe!
Die komen uit de boerenkoolquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:51 schreef DustPuppy het volgende:
'Heaven' was helemaal rampzalig.
[..]
Kan iemand die man even uitleggen hoe kinderen gemaakt worden, alstublieft, dank u wel!
nou als dat zo is ga ik ook spontaan in god geloven hoor want dat is wel zo'n giant leap vanaf de evolutie theorie dat ik het dan ook allemaal niet meer weetquote:
Net als dat nummer van Marco Borsato. Iedereen helemaal fan van dat nummer omdat ze zelf ook een dochter hebben. Zoooo mooie tekst!!!!1!~~!!!!! Ja, echt, al ging het over chocola dan was het nog een kutlied. Mijn vader vond er ook geen zak aan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:51 schreef DustPuppy het volgende:
'Heaven' was helemaal rampzalig.
[..]
Kan iemand die man even uitleggen hoe kinderen gemaakt worden, alstublieft, dank u wel!
quote:
quote:
Walgelijk zeiknummer. Net als de rest van hem. Maar deze overtreft alles.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als dat nummer van Marco Borsato. Iedereen helemaal fan van dat nummer omdat ze zelf ook een dochter hebben. Zoooo mooie tekst!!!!1!~~!!!!! Ja, echt, al ging het over chocola dan was het nog een kutlied. Mijn vader vond er ook geen zak aan.
100 keer controleren of je het wel goed had gespeldquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:56 schreef Aspartaam het volgende:
Het verbaasde me wel ff dat 'ie nog vrij was...
Idemquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
sowieso is marco borsato vreselijk
misschien nog wel erger als hazes
dat kan ik ook nooit hebben
Anders had ik er C14H18N2O5 van gemaakt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
100 keer controleren of je het wel goed had gespeld
En dan als avatar het schema van het molecuul ofzo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:03 schreef Aspartaam het volgende:
[..]
Anders had ik er C14H18N2O5 van gemaakt.
Maar dan snapte niemand het.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:03 schreef Aspartaam het volgende:
[..]
Anders had ik er C14H18N2O5 van gemaakt.
Maar jij bent zo verder en dan zul je er nooit van genieten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij hebt andere kwaliteiten. [ afbeelding ]
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:06 schreef Aspartaam het volgende:
[..]
CH3COOH werd vrij snel gebanned... denk dat iemand dat wel snapte
Wel tweequote:Op dinsdag 6 september 2011 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij hebt andere kwaliteiten. [ afbeelding ]
Monogamie is zo 1900.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij bent zo verder en dan zul je er nooit van genieten.
Ik zeg niets. Maar het heeft krullen en wil sex met je.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Iedere keer die kloons hier. Wie is dat nou telkens?.
That doesn't narrow it down muchquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:12 schreef Aspartaam het volgende:
[..]
Ik zeg niets. Maar het heeft krullen en wil sex met je.
Oh KT'tje toch.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:12 schreef Aspartaam het volgende:
[..]
Air?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:12 schreef Aspartaam het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:18 schreef CherryLips het volgende:
An heeft toch ook een beetje krullen?
Maar je wilt wel sex met Kuuks?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen krullen, dus ik ben het niet.
Pics.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar je wilt wel sex met Kuuks?
Wie niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar je wilt wel sex met Kuuks?
Crisis, mijn koffie!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wou "dr moeder!" zeggen, en toen kwam ik op "Moederkuukske" [ afbeelding ]
Mja, mijn collega's vroegen waarom ik zat te lachen.quote:
wie ben jij eigenlijk?quote:
Zou die ook lekker zijn uit de oven?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wou "dr moeder!" zeggen, en toen kwam ik op "Moederkuukske" [ afbeelding ]
Vraag het even aan Giel Beelen, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou die ook lekker zijn uit de oven?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:34 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Vraag het even aan Giel Beelen, zou ik zeggen.
Echt? Welke dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:31 schreef DustPuppy het volgende:
Soms heb ik van die dagen dat ik niet veel te doen heb op mijn werk of veel moet wachten en dan kom ik hier weleens buurten.
En ik heb weleens in een ander SC topic met Kuuksk gebabbelt, ja.
Nu wil ik een worstenbroodje uit de oven.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou die ook lekker zijn uit de oven?
Het worstenbroodje van JD zorgt voor de moederkoek uiteindelijk KT.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Moederkoek -> worstenbroodje.
Ja, keilogisch.
Games, muts!quote:
And there was much rejoicingquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens ben ik hier ook terecht gekomen via de posthistory van JD of K.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het worstenbroodje van JD zorgt voor de moederkoek uiteindelijk KT.
Dus Kuukske wil JD in de oven stoppen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeg dan 'in haar oven'. Veel suggestiever!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dus Kuukske wil JD in de oven stoppen?
Oh!!quote:
True. True.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
ja jij was de reden waarom ik ook zei tegen die andere knulquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens ben ik hier ook terecht gekomen via de posthistory van JD of K.
Knul? Das lang geledenquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja jij was de reden waarom ik ook zei tegen die andere knul
Echt?!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:55 schreef DustPuppy het volgende:
Ik had alleen een banaan. Maar daar red ik het wel mee tot 4'en.
Mja, ben niet zo veeleisendquote:
Je mag me altijd een bammetje komen brengen natuurlijkquote:
Is nu te ver weg, ben ik bang.quote:
Jawel, maar ik moet de machines in de gaten houden en dingen starten zodra ik de kans krijg enzo.quote:
Heb ik teveel films gekeken dat ik deze post héél raar opvatte?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Oh nee, dat gaat 'm niet worden DP. Sorry.
Te veel. En ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb ik teveel films gekeken dat ik deze post héél raar opvatte?
Alleen JD mag Kuukske P'en! En dan is het geen DP, maar een JDP!quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb ik teveel films gekeken dat ik deze post héél raar opvatte?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Alleen JD mag Kuukske P'en! En dan is het geen DP, maar een JDP!
Een JD Penetratie? Mental image van een Kuukske die JD neemt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Alleen JD mag Kuukske P'en! En dan is het geen DP, maar een JDP!
Als ik weer eens in de buurt ben, hou je 'm te goed.quote:
Nee tuurlijk niet gekkie!quote:
Uuuhhm. Tosti! Of worstenbrood.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:56 schreef DustPuppy het volgende:
Ik moet wel even verzinnen wat ik vanavond ga eten trouwens.
Huisgenoot is paar weken elders dus ik mag het zelf verzinnen. Flinke pot chili gemaakt van het weekend, maar die is al op. Iemand nog (makkelijke) ideeën?
Voor het avondeten? Beetje karig misschien? Das meer een lunchmaaltijd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uuuhhm. Tosti! Of worstenbrood..
Mja. Ehm, gebakken aardappeltjes, met salade?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:57 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Voor het avondeten? Beetje karig misschien? Das meer een lunchmaaltijd.
Hm, klinkt lekker. Plakje cheddarkaas! En een plakje tomaat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:58 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb nog wel hamburgers en broodjes. Gefrituurde uitjes erover. Nom nom
Wat zit er in? Behalve pasta.quote:
gatverquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:59 schreef DustPuppy het volgende:
Morgen is het misschien wel tijd voor Chicken tonight
Hetzelfde wat ik altijd maak als ik haast hebquote:
Oh, dat klinkt wel lekker eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hetzelfde wat ik altijd maak als ik haast hebGerookte kip, farmer's salade en cashewnoten en perziken.
Ik hou ook niet van dat spul. Tenminste, voor zover ik ooit Chicken tonight heb gegeten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gatver
dat is echt zonde van de calorieën
ik vind dat als je wat eet moet het ook echt wat lekkers zijn
nu zijn er helaas heel veel lekkere dingen in de wereld dus ben ik tonnetje rond
maar dat soort potjes komen er hier niet in
Ja, precies! Lekker makkelijk, weinig gedoe!quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de chicken tonight met saté eigenlijk wel lekkerExtra taugé erbij
Of baconquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:31 schreef DustPuppy het volgende:
Kuukske, je brengt me wel op ideeën. Misschien even wat cheddar halen zo dadelijk.
Schei uit!quote:
Of bacon én cheddar. Beetje ketchup er ook nog op!quote:
*Omnomnomnom*quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Of bacon én cheddar. Beetje ketchup er ook nog op!
quote:
Oh bah, walgelijke combinatie vind ik dat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een broodje met pindakaas en hagelslag. Ook lekker.
Hoe heet dat toch ook alweer? Iets van broodje pinda-rotsjes of zo (of was dat toch met pinda's en chocolade)?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een broodje met pindakaas en hagelslag. Ook lekker.
Ja, das lekker!quote:
Broodje snickers.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:45 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hoe heet dat toch ook alweer? Iets van broodje pinda-rotsjes of zo (of was dat toch met pinda's en chocolade)?
Zou zo kunnenquote:
omdat jou kleinburgerlijke zieltje de ´alleen chips in het weekend´ regel van je moeder nog niet ontstegen is?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:52 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zou zo kunnen
Eet het zelf eigenlijk nooit.. Alleen op vakantie.. En waarom juist dan? Eigenlijk geen idee...
Ik ben veroordeeld tot cateringvoer. Het zal me benieuwen wat er op het menu staat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
wij eten vanavond trouwens enchiladas
Pardon?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat jou kleinburgerlijke zieltje de ´alleen chips in het weekend´ regel van je moeder nog niet ontstegen is?
nee maar ik leer je karakter steeds meer kennenquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:55 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Pardon?
Je kent de inhoud van mijn voorraadkast niet echt he
Dat regeltje probeer ik zelf ook nog te handhaven hoor, anders vreet ik de hele dag, elke dag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat jou kleinburgerlijke zieltje de ´alleen chips in het weekend´ regel van je moeder nog niet ontstegen is?
dat ben ik voortaan op woensdagquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben veroordeeld tot cateringvoer. Het zal me benieuwen wat er op het menu staat.
als je gewoon maat houd dan maakt het toch helemaal niet uit of je op dinsdag of op zaterdag wat lekkers neemt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat regeltje probeer ik zelf ook nog te handhaven hoor, anders vreet ik de hele dag, elke dag.
sinds ik kaaskrokketen heb ondekt vind ik ze echt enorm flauwquote:
Ok, vertel me maar eens..quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar ik leer je karakter steeds meer kennen
Ik heb verder geen zelfbeheersingquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je gewoon maat houd dan maakt het toch helemaal niet uit of je op dinsdag of op zaterdag wat lekkers neemt?
het voelt zo enorm alsof je zelf geen beslissingen kunt maken als je daar zo rigide over doet
sorry ik ben er heel allergisch voor
Ik ook al 20 jaar niet meerquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen krullen, dus ik ben het niet.
irritant, klein burgerlijk, besluiteloos en ruggengraatloosquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:00 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ok, vertel me maar eens..
Hoe ben ik volgens jou?
nah ik ben rond half 9 thuisquote:
kom maar hier etenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:07 schreef Tegan het volgende:
Ik moet ook boodschappen gaan doen vind ik maar ik ben lui. Het begint lastiger te worden om iets te bedenken wat ik nog kan eten
.
jawelquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:10 schreef Tegan het volgende:
Rhutje toch.
Dit is niet dezelfde kerel als die andere zonder mening van laatst he. Of wel
.
Autsch. What's with the hate?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
irritant, klein burgerlijk, besluiteloos en ruggengraatloos
oh ja en niet zo ontwikkeld
Het is dat dat nog meer moeite kost dan boodschappen gaan doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom maar hier eten
ik moet wel om 7 uur weg
some people just rub you the wrong wayquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:11 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb nog wel 500g gehakt over. Daar kan ik natuurlijk ook wel iets van maken.
[..]
Autsch. What's with the hate?
Ik denk dat ik een keer per maand chips eet ofzoquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb verder geen zelfbeheersing
Goh en hoe is dit beeld tot stand gekomen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
irritant, klein burgerlijk, besluiteloos en ruggengraatloos
oh ja en niet zo ontwikkeld
Ik nog minder, chocola is mijn probleemquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een keer per maand chips eet ofzo.
Owja, chocolade eet ik misschien ook wel vakerquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik nog minder, chocola is mijn probleem
Succes! En eet smakelijk alvast.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:18 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ben eruit, ik ga mijn eigen hamburgers maken (met die 500g rundergehakt).
Na het werk wip ik even langs de Appie en dan komt het helemaal goed
wij hebben een hamburgermaakmachientjequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:18 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ben eruit, ik ga mijn eigen hamburgers maken (met die 500g rundergehakt).
Na het werk wip ik even langs de Appie en dan komt het helemaal goed
Ik wil niet weten dat zo'n ding bestaat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij hebben een hamburgermaakmachientje
nou eet ik geen vlees (en heb nog nooit geprobeerd zelf een vega burger te maken) maar vriendje maakt ze dan met kaas in het midden
het duwt gewoon het vlees op elkaar en in een mooi hamburger vormpjequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil niet weten dat zo'n ding bestaat.
Wij ook: twee handen! Gehaktbal kneden, platslaan en grillen maarquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij hebben een hamburgermaakmachientje
nou eet ik geen vlees (en heb nog nooit geprobeerd zelf een vega burger te maken) maar vriendje maakt ze dan met kaas in het midden
ja zo inderdaadquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:24 schreef Tegan het volgende:
http://www.midwesternrese(...)-hamburger-maker.htm
Ik zou er spontaan vegetarier van wordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:24 schreef Tegan het volgende:
http://www.midwesternrese(...)-hamburger-maker.htm
Twee gehaktballen draaien, platslaan. Op elkaar leggen met een plak bacon ertussen. Op de grill.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja zo inderdaad
misschien kun je dan ook wel bacon in het midden doen? zou dat wat zijn?
ja het is denk ik wel het meest nutteloze ding in mijn keukenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij ook: twee handen! Gehaktbal kneden, platslaan en grillen maar
Wegmikken dus!quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja het is denk ik wel het meest nutteloze ding in mijn keuken
ooit had ik ook een dingetje dat gekookte eieren vierkant maakte
dat kwam in de buurt
maar die heb ik uitgeleend en niet terug gekregen
Van die Bento egg shapersquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja het is denk ik wel het meest nutteloze ding in mijn keuken
ooit had ik ook een dingetje dat gekookte eieren vierkant maakte
dat kwam in de buurt
maar die heb ik uitgeleend en niet terug gekregen
Grillen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Twee gehaktballen draaien, platslaan. Op elkaar leggen met een plak bacon ertussen. Op de grill.
nee ik hou van zinloze dingetjes als datquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wegmikken dus!
Zo'n eierding is dan wel weer handig
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleek het dit te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nou, niet dusquote:
Maak jij gehakt van je eigen handen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij ook: twee handen! Gehaktbal kneden, platslaan en grillen maar
maar de eerste foto is toch al niet kinky?quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik dacht: Leuk, kinky zwart jurkje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleek het dit te zijnWat is het verschil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maak jij gehakt van je eigen handen?Doe mij maar een koe.
Ik keek te snel en dacht dat het een strak jurkje was, maar het bleek een flodderdingquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar de eerste foto is toch al niet kinky?
maar goed om te weten dat jij tegenwoordig opzoek bent naar kinky jurkjeskeertje samen shoppen?
dan kijk ik wel of het staat en zo
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik keek te snel en dacht dat het een strak jurkje was, maar het bleek een flodderding
En nee
Leuk nutteloos onderzoek weer..quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:35 schreef MissMSX het volgende:
http://www.scientias.nl/h(...)ngvinger-index/46053
Juist nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:37 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Leuk nutteloos onderzoek weer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |