Google is het niet met jullie eens.quote:Op maandag 5 september 2011 23:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij heeft toch borstkanker gehad? Al weet ik niet of haar borsten zijn afgezet.
Google liegt!quote:Op maandag 5 september 2011 23:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Google is het niet met jullie eens.
Ik had ze al gezien afgelopen week. Ik zou er wel een weekje mee opgesloten willen zitten.quote:
We hadden 't dan ook niet over Alyssa maar over Christina Applegate.quote:Op maandag 5 september 2011 23:38 schreef Tegan het volgende:
http://www.google.com/#hl(...)5fd&biw=1366&bih=636
Ik blijf maar focussen op die rits en hopen dat 'ie verder naar beneden gaat.quote:Op maandag 5 september 2011 23:38 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n pakkie ziet er zo toch best debiel uit eigenlijk
We hadden het over Kellyquote:Op maandag 5 september 2011 23:38 schreef Tegan het volgende:
http://www.google.com/#hl(...)5fd&biw=1366&bih=636
Neequote:Op maandag 5 september 2011 23:38 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n pakkie ziet er zo toch best debiel uit eigenlijk
De mijne zijn bezetquote:
Alweer frikadellen? Jij met je voorkeur voor lange, negerkleurig, fallusvormig eten. Wil je ons wat duidelijk maken?quote:
Waarom hangt 'r tiet eruit?quote:Op maandag 5 september 2011 23:43 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lichtelijk gephotoshopt.
Nu heb ik er geen zin meer in.quote:Op maandag 5 september 2011 23:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alweer frikadellen? Jij met je voorkeur voor lange, negerkleurig, fallusvormig eten. Wil je ons wat duidelijk maken?
Je heupen, kont en bovenbenen zijn mij dankbaar.quote:
Jij voelt ook wel wat voor lange negerkleurig, fallusvormig eten?quote:Op maandag 5 september 2011 23:46 schreef Tegan het volgende:
Als je nog een paar avonden over frikandellen begint moet ik ze ook in huis halen.
M'n vetschort eerder.quote:Op maandag 5 september 2011 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je heupen, kont en bovenbenen zijn mij dankbaar.
Bedorven wortels?quote:Op maandag 5 september 2011 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij voelt ook wel wat voor lange negerkleurig, fallusvormig eten?
Oja, ik wilde morgen naar de Makro.quote:Op maandag 5 september 2011 23:48 schreef AirwiN het volgende:
Ik krijg allemaal fantasieën van CL en Tegan en een kilovoorraad frikadellen.
Die kwam ik nog tegen gister.quote:
Je kent me.quote:Op maandag 5 september 2011 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij voelt ook wel wat voor lange negerkleurig, fallusvormig eten?
Jij bent zelf toch al negerkleurig?quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 23:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent zelf toch al negerkleurig?
Je moet perse mix and matchen?quote:Op maandag 5 september 2011 23:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent zelf toch al negerkleurig?
Daarom ben ik ook zo verbaasd.quote:
was dat te ver?quote:
Nou nee, maar ik dacht dat je dan wel genoeg hebt aan je vingersquote:
Was vanavond bij dr Phil, wanneer was iets beledigend/racistisch en wanneer stelde iemand zich aanquote:
Mijn vingers zijn niet zo dik en eetbaar.quote:Op maandag 5 september 2011 23:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik dacht dat je dan wel genoeg hebt aan je vingers
Ging het over dik?quote:Op maandag 5 september 2011 23:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn vingers zijn niet zo dik en eetbaar.
Ik kan gewoon alle racistische opmerkingen maken die ik wil, want ik ben zelf een minderheidquote:Op maandag 5 september 2011 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was vanavond bij dr Phil, wanneer was iets beledigend/racistisch en wanneer stelde iemand zich aan
Ik ben blond, ik kan helemaal niks zeggenquote:Op maandag 5 september 2011 23:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan gewoon alle racistische opmerkingen maken die ik wil, want ik ben zelf een minderheid.
Nou, doe aan die frituur en gooi er drie van drie bruine tampeloerissen in het vet.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 23:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ging het over dik?
En eetbaar zijn ze vast wel
Mijn eigen vingers opeten gaat te ver.quote:Op maandag 5 september 2011 23:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ging het over dik?
En eetbaar zijn ze vast wel
Ik ook, want vrouwquote:Op maandag 5 september 2011 23:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan gewoon alle racistische opmerkingen maken die ik wil, want ik ben zelf een minderheid.
Autokannibalismequote:Op maandag 5 september 2011 23:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Mijn eigen vingers opeten gaat te ver.
Had ik dat allemaal maar in huisquote:Op maandag 5 september 2011 23:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, doe aan die frituur en gooi er drie van drie bruine tampeloerissen in het vet.
http://www.frikandellenfestival.nl/quote:Op maandag 5 september 2011 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Had ik dat allemaal maar in huisMorgen dus grootverpakkingen halen bij de Makro, als ik wist hoe ik daar moest komen met het OV.
Ook dat is Utrecht!quote:
Ik ben wel eens op de fiets naar de Makro gegaanquote:
Het is eigenlijk elf kilometer, dus dat zou ik ook nog kunnen doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op de fiets naar de Makro gegaan.
Gofferquote:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit op een andere manier naar de makro geweest ben...quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op de fiets naar de Makro gegaan.
Maar jullie wonen in de bewoonde wereldquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit op een andere manier naar de makro geweest ben...
De ene opdracht pakt ie alleen op de pc.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
CL
Doet je vertaalsoftwaredinges het al weer?
Ik heb er nog niks over gehoordquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, handig. En de kijkers ook al overleefd afgelopen vrijdag?
Je hebt ze verteld over je buren?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks over gehoord
Volgens mij is dat wel algemeen bekend.quote:
Relirock? Is dat niet een beetje een contradictie in termen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel algemeen bekend.
Al zijn de buren aan de overkant het tegenovergestelde: die hadden zaterdag keihard Nederlandse relirock aan.
Jij komt niet zo vaak buiten he?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:35 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Relirock? Is dat niet een beetje een contradictie in termen?
Neequote:Op dinsdag 6 september 2011 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij komt niet zo vaak buiten he?
quote:
Ik deed het ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer te netjes om die link te melden he
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:43 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vond Live trouwens altijd wel ok, totdat ze plots idd die relirock kant op gingen. Blegh!
Ik vond het vreselijk. Altijd al gevonden. En zeker met die pretentieuze meuk als 'Run to the water' of wat dat andere hitje van hun ook mocht heten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:43 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vond Live trouwens altijd wel ok, totdat ze plots idd die relirock kant op gingen. Blegh!
Dat is ongeveer waar ik afhaakte idd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond het vreselijk. Altijd al gevonden. En zeker met die pretentieuze meuk als 'Run to the water' of wat dat andere hitje van hun ook mocht heten.
Mijn eerste scharrelding was helemaal fan van Livequote:Op dinsdag 6 september 2011 10:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond het vreselijk. Altijd al gevonden. En zeker met die pretentieuze meuk als 'Run to the water' of wat dat andere hitje van hun ook mocht heten.
quote:
Ik snap waarom het bij scharrelen is gebleven. Livequote:Op dinsdag 6 september 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn eerste scharrelding was helemaal fan van Live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |