don't mess with Ciconne family!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Rocco mag ook wel wegblijven.
Libby plee.quote:
oh maar dat mag je vinden?quote:Op woensdag 7 september 2011 09:10 schreef miss-jones25 het volgende:
ehm ik vind molly er niet echt ordinair bij lopen hoor
Aardig dat dat mag ja.quote:
oh meende dat je reageerde op het feit dat ik aangaf dat Molly er ordinair uitziet.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:16 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Aardig dat dat mag ja.
Had het trouwens niet eens over jou opmerking maar over die van alors die had het over dr kleding.
oja, fijn is datquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://rtl.nl/service/gids/
En in de Veronicagids staat het ook.
Waarom komen alle rotpersonages zo ontzettend vaak in beeld en veel leuke personages niet?![]()
Ik heb bijna geen behoefte meer om het te kijken.
ja hou maar op.. Val strax in een enorm zwart gatquote:Op woensdag 7 september 2011 11:39 schreef sjampoeh het volgende:
En alles moet nu wel zo afgerond worden, afraffelen die handelwe hebben nog maar een paar maanden
![]()
Anders ik wel, weet me geen raad wat ik vijf uur moet doen als dit er niet meer is.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:47 schreef Miam het volgende:
[..]
ja hou maar op.. Val strax in een enorm zwart gat
inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:53 schreef xChar het volgende:
[..]
Anders ik wel, weet me geen raad wat ik vijf uur moet doen als dit er niet meer is.
Ik vind Maura (Calry) z'n mooie inspirerende vrouw! Alles wat zei zegt is vol emotie.
Vind Molly niet ordinair, eerder Alison of Casey en die zooi.
true, als het gewoon effen was, maar die panterprintjes maken het niet echt sjiek.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het bij Molly niet ordinair staan. Bij Janet wel. Die heeft nou eenmaal grotere borsten. Dan ziet het er al snel ordinair uit.
ik vind janet zo overdreven opgemaakt. Draagt er wel aan bij ook als je't mij vraagt. En natuurlijk dat afschuwelijke rode haar.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het bij Molly niet ordinair staan. Bij Janet wel. Die heeft nou eenmaal grotere borsten. Dan ziet het er al snel ordinair uit.
ja? De kleur ook? Vond dat bruine veel mooier, oogde gelijk een stuk rustigerquote:Op woensdag 7 september 2011 20:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Janets haar mooi.![]()
En Katie kleden ze niet echt flatteus. Ze lijkt veel breder dan dat ze werkelijk is in die kleding. Echt van die moekekleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |