Werkt nog niet optimaal op mobiel.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:18 schreef Weissman het volgende:
Ayca !! Hoe bevalt de DM/PM functie ?
Interessante materie, wel. Achteraf had ik toch liever zo'n studie (sociale wetenschappen) dan de studie die ik heb afgerond (Bedrijfskundige Informatica). Ach ja.quote:
Tot nu toe bevalt het mij wel. Yavuz heeft gister nog een rondleiding gekregen van mij door de Universiteit Twente. We hebben samen het hoorcollege persoonlijkheidsleer bijgewoond.quote:
Hij is helemaal naar Twente afgereisd (vanuit – correct me if I'm wrong – Rotterdam) om jouw uni te bezoeken?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Tot nu toe bevalt het mij wel. Yavuz heeft gister nog een rondleiding gekregen van mij door de Universiteit Twente. We hebben samen het hoorcollege persoonlijkheidsleer bijgewoond.
Leuk leukquote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Tot nu toe bevalt het mij wel. Yavuz heeft gister nog een rondleiding gekregen van mij door de Universiteit Twente. We hebben samen het hoorcollege persoonlijkheidsleer bijgewoond.
Haha wat een matigen garpje.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij voelt je vast ook kampioen wanneer je het niet bent
Vanuit Delftquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij is helemaal naar Twente afgereisd (vanuit – correct me if I'm wrong – Rotterdam) om jouw uni te bezoeken?
Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik ermee wil worden. Het werkveld van de bachelor psychologie is breed. Je kunt er veel kanten mee uit. (de overheid, de gezondheidszorg, het bedrijfsleven etcetera)quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Leuk leukpsychologie is wel interessant ja, al zou ik het zelf niet kiezen... Ben je ook van plan op psychologe te worden?
Tof! Vanuit de Koç Universityquote:
Hier een clip met turkse chicks voor jouquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:28 schreef xminator het volgende:
Als je hem 2 jaar geleden maakte wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |