quote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Je hebt toch ook verschillende Pioneers en andere merken waar je zelf de kleur van kan instellen..?
Paps had er eentje (Blaupunkt) en ik heb er ook 2 gehad (Pioneers)..
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn Alpine heeft 256 kleuren, kun je gewoon dmv de draaiknop draaien tot je precies die ene kleur hebt die je mooi vindt
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die wil jij niet.. oke, je wilt hem wel, maar qua prijs niet helemaal denk ik
Het is een Alpine CDA 9855R
Maar waarom zou je dat willen als al je andere knoppen (ik zei knoppen hihiquote:
Tja, geen idee. Dat moet je SD vragenquote:Op maandag 5 september 2011 22:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat willen als al je andere knoppen (ik zei knoppen hihi) groen zijn. Ik rij zelf Ford met groene verlichting. En ik kocht die Kenwood met groene verlichting.
Een radio van een paar tientjes zou ik er niet eens uithalen als m'n auto naar de sloop moest. Een duurdere wel, maar koop je een wat nieuwere wagen, dan zit er eea ingebouwd in het middenconsole. Vaak een dikke installatie.quote:Op maandag 5 september 2011 22:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Tja, geen idee. Dat moet je SD vragen.
Mijn reden zou zijn: Ik switch vaak van autoen dus van kleur.
De radio die ik hierboven heb gepost kost inderdaad geen paar tientjesquote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een radio van een paar tientjes zou ik er niet eens uithalen als m'n auto naar de sloop moest, Een duurdere wel, maar koop je een wat nieuwere wagen, dan zit er eea ingebouwd in het middenconsole. Vaak een dikke installatie.
Psies, daarom is nu investeren in een dikke radio weggegooid geld. Zeker als je om de zoveel jaar een nieuwe auto koopt. Of iig een moderne.quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef Anne het volgende:
[..]
De radio die ik hierboven heb gepost kost inderdaad geen paar tientjes.
En ik heb niet zo'n heule hoge pet op van mijn ingebouwde radio in mijn auto en heb er zelfs al af en toe aan zitten te denken om er zelf wat in te knutselen. Maar als je dan ziet hoeveel werk en geld dat gaat kosten: lama.
Maar dat doet niet iedereenquote:Op maandag 5 september 2011 22:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Psies, daarom is nu investeren in een dikke radio weggegooid geld. Zeker als je om de zoveel jaar een nieuwe auto koopt. Of iig een moderne.
Nee, maar een Alpine in een .. vul maar inquote:
Kwestie van het ontbreken van smaak uwerzijdsquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:52 schreef Merkie het volgende:
Waarom zijn autoradio's altijd lelijk?
Nou, ze zijn altijd zo druk met felle verlichting.quote:Op dinsdag 6 september 2011 02:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kwestie van het ontbreken van smaak uwerzijds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |