Ja IK veeg mijn reet altijd wel goed af, maar mijn broertjes niet he.quote:Op maandag 5 september 2011 23:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ook je reet he? Niet dat we morgen weer een topic krijgen over remsporen in je boxer
Ja bij mij beidequote:
Wacht, je deelt je boxers met je broertjes?quote:Op maandag 5 september 2011 23:27 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Ja IK veeg mijn reet altijd wel goed af, maar mijn broertjes niet he.
Maargoeddd mensen ik ga even kijken wat er vandaag allemaal voor leuks op internet staat
[..]
Ja bij mij beide
zodat ik(en de mensen die jou niet kennen) een beeld hebben van hoe je eruit zietquote:Op maandag 5 september 2011 23:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heeft dat nou voor nut
vandaag ben ik er te lui voorquote:Op maandag 5 september 2011 23:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
zodat ik(en de mensen die jou niet kennen) een beeld hebben van hoe je eruit ziet
Maar als je niet wil, laat maar zitten hoor
of puberteit/make-over, zie je soms toch ook wel op tv, gewoon 1 dagje naar de kapper en weet ik het, en ze zien er compleet anders uitquote:Op maandag 5 september 2011 23:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Plastische chirurgie uitgesloten natuurlijk.
Oke., we rekenen morgen op pics, wat spreken we af, 8 uur 's avonds, dit topic?quote:Op maandag 5 september 2011 23:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vandaag ben ik er te lui voor
Nog steeds herkenbaar.quote:Op maandag 5 september 2011 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
of puberteit/make-over, zie je soms toch ook wel op tv, gewoon 1 dagje naar de kapper en weet ik het, en ze zien er compleet anders uit
Uiteraard, maar nog steeds herkenbaar.quote:Op maandag 5 september 2011 23:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar je kan er wel beter uitzien dan toen
ja dat welquote:Op maandag 5 september 2011 23:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Uiteraard, maar nog steeds herkenbaar.
Kan iemand ff beschrijven hoe CC eruit ziet?quote:
We weten niet of ze nu mooi is.quote:Op maandag 5 september 2011 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan iemand ff beschrijven hoe CC eruit ziet?![]()
Dus als ik goed begrijp was ze lelijk? En nu is ze mooier?
wat maakt het uit hoe ik eruit ziequote:Op maandag 5 september 2011 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan iemand ff beschrijven hoe CC eruit ziet?![]()
Dus als ik goed begrijp was ze lelijk? En nu is ze mooier?
Alles.quote:Op maandag 5 september 2011 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat maakt het uit hoe ik eruit zie
Tsja, het is blijkbaar nationale rukavond ofzo heb ik begrepen van dit topic.. dat zal er wel iets mee te maken hebben dat het zo belangrijk is dat je foto's post.quote:Op maandag 5 september 2011 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat maakt het uit hoe ik eruit zie
morgen, rond deze tijd?quote:Op maandag 5 september 2011 23:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat gaat ook zo lekker mobiel he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |