quote:Op maandag 5 september 2011 22:43 schreef Zwitsalletje het volgende:
Nou ik ruk ongeveer om de dag, dat is vrij normaal dacht ik. Bij vrouwen vind ik het altijd vaag. Ik krijg er nooit hoogte van hoe vaak ze lopen te masturberen. Ik schat gemiddeld 1 keer per week
dat ligt eraan per vrouw natuurlijk maar meestal wel iets vaker jaquote:
Ik vind 'm eerder ongewoon viesquote:Op maandag 5 september 2011 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee, maar hij is gewoon vies
Ja zo kan je het ook bekijkenquote:Op maandag 5 september 2011 22:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik vind 'm eerder ongewoon vies
kloptquote:Op maandag 5 september 2011 22:48 schreef Zwitsalletje het volgende:
Oke, ja vrouwen laten daarover weinig los merk ik meestal.
Niet tegen vieze mannetjes in ieder geval.quote:Op maandag 5 september 2011 22:48 schreef Zwitsalletje het volgende:
Oke, ja vrouwen laten daarover weinig los merk ik meestal.
scherpquote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Niet tegen vieze mannetjes in ieder geval.
vanwege religieuze overtuigingen, of om je zelfbeheersing te trainen trainingquote:
Ik zou niet weten waarom.quote:Op maandag 5 september 2011 22:58 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
bijv. in vorm van religie, zelfbeheersing-training, of gewoon omdat het kan.
Rijsttafel, hè?quote:
Wil je die lustgevoelens niet bewaren voor je vriendinnetje?quote:
ik hou niet zo van scherpquote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Rijsttafel, hè?![]()
Wil je met sambal? Dan ben ik nog scherper.
Moet ik eerst een vriendinnetje vinden.quote:Op maandag 5 september 2011 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wil je die lustgevoelens niet bewaren voor je vriendinnetje?
Ik kan ook heel bot zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik hou niet zo van scherp
en dat gaat moeizaam omdat hij zo'n klootzak is(zijn eigen woorden)quote:Op maandag 5 september 2011 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet ik eerst een vriendinnetje vinden.
Eigenlijk gewoon nog niet het meisje gevonden waar ik geen klootzak tegen hoef te zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 23:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
en dat gaat moeizaam omdat hij zo'n klootzak is(zijn eigen woorden)
Hou je überhaupt nog wel van me?quote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik hou ook niet zo van botjes
of het ligt aan jou&je hebt woedeuitbarstingenquote:Op maandag 5 september 2011 23:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon nog niet het meisje gevonden waar ik geen klootzak tegen hoef te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |