Ook jou rukdag?quote:Op maandag 5 september 2011 23:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dankje voor het herinneren*nohomo
Ja, vandaag weer aan de beurt en dan overmorgen weerquote:
Ah, ook om de dag dusquote:Op maandag 5 september 2011 23:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja, vandaag weer aan de beurt en dan overmorgen weer
quote:Op maandag 5 september 2011 23:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een mooi bericht van jou.
[..]
Nou ze is vast een negerquote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef Dimens het volgende:
Mensen die niet weten hoe CC eruit ziet.
niet weten dat dat van een half jaar geleden is en ik er gelukkig nu wel iets anders uitziequote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef Dimens het volgende:
Mensen die niet weten hoe CC eruit ziet.
picsquote:Op maandag 5 september 2011 23:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet weten dat dat van een half jaar geleden is en ik er gelukkig nu wel iets anders uitzie
Zo erg veranderen doe je toch niet in een half jaar.quote:Op maandag 5 september 2011 23:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet weten dat dat van een half jaar geleden is en ik er gelukkig nu wel iets anders uitzie
Jaaquote:Op maandag 5 september 2011 23:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kunnen we het nu weer hebben over de boxershort? Gr gr
Ik heb nu een paars witte aan, met leuke printjes.quote:Op maandag 5 september 2011 23:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kunnen we het nu weer hebben over de boxershort? Gr gr
je hebt geen ideequote:Op maandag 5 september 2011 23:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo erg veranderen doe je toch niet in een half jaar.
ook je reet he? Niet dat we morgen weer een topic krijgen over remsporen in je boxerquote:Op maandag 5 september 2011 23:23 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
JaaIk ga hem vanavond wel goed afvegen!!
Bij mij vandaag een kutdag.quote:
dat ligt aan je smaak en ik ga geen foto posten want ik zit mobiel en sowieso doe ik dat nietquote:Op maandag 5 september 2011 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb ik wt gemist? Ben je nou knap of lelijk?
laatmaarquote:Op maandag 5 september 2011 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof ik je ineens niet meer zou herkennen.
beschrijf dan hoe je eruit ziet?quote:Op maandag 5 september 2011 23:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat ligt aan je smaak en ik ga geen foto posten want ik zit mobiel en sowieso doe ik dat niet
Vooroordeel.quote:Op maandag 5 september 2011 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
laatmaarmannen snappen dit toch niet enalles
zou best kunnen hoorquote:Op maandag 5 september 2011 23:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo erg veranderen doe je toch niet in een half jaar.
wat heeft dat nou voor nutquote:Op maandag 5 september 2011 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
beschrijf dan hoe je eruit ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |