ja natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2011 23:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hou je überhaupt nog wel van me?
Eigenlijk heb ik nooit woede-uitbarstingen.quote:Op maandag 5 september 2011 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
of het ligt aan jou&je hebt woedeuitbarstingen
Ik schrok al. De hartjes voor je posts waren ook ineens al verdwenen.quote:
Oké, dan ben je kortom gewoon een klootzakquote:Op maandag 5 september 2011 23:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nooit woede-uitbarstingen.
Ach gut, het meisje kan niet tegen kritiek?quote:Op maandag 5 september 2011 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, dan ben je kortom gewoon een klootzak
ja maar dat komt omdat ik nu mobiel zitquote:Op maandag 5 september 2011 23:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik schrok al. De hartjes voor je posts waren ook ineens al verdwenen.
Ik denk het wel, maar die posten idd niksquote:Op maandag 5 september 2011 23:11 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ik vraag me stiekem wel eens af of hier op het forum wel eens mooie meiden rondlurken
Oei, nu schop je chocolate-chick tegen het verkeerde beenquote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar die posten idd niks
Ik ken wel een mooi meisje op het forum, maar die post nog maar weinig.quote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar die posten idd niks
kheb geen pics gezienquote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Oei, nu schop je chocolate-chick tegen het verkeerde been
ach welneequote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Oei, nu schop je chocolate-chick tegen het verkeerde been
ach gut, het meisje kan niet tegen jouquote:Op maandag 5 september 2011 23:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ach gut, het meisje kan niet tegen kritiek?
Kinderbedtijd?quote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ach gut, het meisje kan niet tegen jou
is zij diegene in der fobo?quote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ik heb even gekeken, ik zou chocolate-chick wel doen
Ik vind dit toch wel een mooi bericht van jou.quote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ach gut, het meisje kan niet tegen jou
quote:
dan kan ik niet oordelenquote:
Dankje voor het herinnerenquote:Op maandag 5 september 2011 23:18 schreef Zwitsalletje het volgende:
Vandaag is trouwens weer mijn rukdag, ik zal zo maar weer bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |