Dat is inderdaad vrij geniaal, maar wat als TS hem in een zatte bui nu andersom omdoet?quote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Maar TS z'n sapsporen weer wel..
Ideaal voor hem zou een duo-penotti onderbroek zijn. Voor wit, achter bruin.
Hoef je maar 1 keer in de maand te wassen. GENIAAL!
Hahahaha ik lig dubbel hierquote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij geniaal, maar wat als TS hem in een zatte bui nu andersom omdoet?
Gewoon 1 keer goed aandoen, kan ie weer een maand vooruit. Als ik de OP zo lees doet ie 'm toch nooit uit.quote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij geniaal, maar wat als TS hem in een zatte bui nu andersom omdoet?
Ik kom je niet oprapenquote:
hij fapt met ondergoed aan?quote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gewoon 1 keer goed aandoen, kan ie weer een maand vooruit. Als ik de OP zo lees doet ie 'm toch nooit uit.
Waarom vraag je dat aan mij?quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef Zwitsalletje het volgende:
Nee even over dat bruine ondergoed, dat komt denk ik door konthaar waar nog een beetje stront aan zit. Het vervelende aan die bruine shitsporen in je boxer is dat je het er echt nooit weer uitkrijgt, ook niet na het wassen. Dus ik heb al plaatsvervangende schaamte als de buurvrouw hier langs het huis loopt en allemaal van die gore boxers van mijn broertjes zien hangen met zown vies bruin spoor erin, alsof ze niet gewassen zijn
jij wist ook dat ie zn onderbroek nooit uittrokquote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij?Zo goed ken ik 'm nu ook weer niet.
Gewoon tot op z'n knieën.quote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
jij wist ook dat ie zn onderbroek nooit uittrok
Of gwn niet fappen!quote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef Dimens het volgende:
Na het fappen douchen, dan heb je nergens last van.
Het langste niet-fappen wat ik ooit heb volgehouden sinds ik 12 was ( ben nu 21) is 1 week, dat weet ik nog goed. Ik was op vakantie met mijn ouders toen, was 16 ofzo, en we sliepen in zo'n stacaravan, nou ik sliep ten eerste met 1 van mijn broertjes op de kamer dus dat was al niet mogelijk. Ook de douche was moeilijk. Ik kwam er achter dat de caravan begon te trillen als ik met mijn knieën in de douche zat te wanken dus dat kon ook niet (staand kan ik niet klaarkomen).quote:
Jij hebt 'm liever helemaal naakt?quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:38 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Het langste niet-fappen wat ik ooit heb volgehouden sinds ik 12 was ( ben nu 21) is 1 week, dat weet ik nog goed. Ik was op vakantie met mijn ouders toen, was 16 ofzo, en we sliepen in zo'n stacaravan, nou ik sliep ten eerste met 1 van mijn broertjes op de kamer dus dat was al niet mogelijk. Ook de douche was moeilijk. Ik kwam er achter dat de caravan begon te trillen als ik met mijn knieën in de douche zat te wanken dus dat kon ook niet (staand kan ik niet klaarkomen).
Toen ik 17 was kreeg ik een relatie met een meisje en neukte ik ongeveer 4x per week. Daarnaast rukte ik ook nog als ik alleen was, niet dat ik het neuken niet lekker vond, maar ik verveel mij gewoon 's avonds. Onze relatie ging uit in december vorig jaar, dus nu ben ik weer full time aan het wanken.
Nee, maar hij is gewoon viesquote:Op maandag 5 september 2011 22:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jij hebt 'm liever helemaal naakt?
seks verslaafd?quote:Op maandag 5 september 2011 22:38 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Het langste niet-fappen wat ik ooit heb volgehouden sinds ik 12 was ( ben nu 21) is 1 week, dat weet ik nog goed. Ik was op vakantie met mijn ouders toen, was 16 ofzo, en we sliepen in zo'n stacaravan, nou ik sliep ten eerste met 1 van mijn broertjes op de kamer dus dat was al niet mogelijk. Ook de douche was moeilijk. Ik kwam er achter dat de caravan begon te trillen als ik met mijn knieën in de douche zat te wanken dus dat kon ook niet (staand kan ik niet klaarkomen).
Toen ik 17 was kreeg ik een relatie met een meisje en neukte ik ongeveer 4x per week. Daarnaast rukte ik ook nog als ik alleen was, niet dat ik het neuken niet lekker vond, maar ik verveel mij gewoon 's avonds. Onze relatie ging uit in december vorig jaar, dus nu ben ik weer full time aan het wanken.
Voor sommige normaal.quote:Op maandag 5 september 2011 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
seks verslaafd?of is het normaal?
Neequote:Op maandag 5 september 2011 22:43 schreef Zwitsalletje het volgende:
Nou ik ruk ongeveer om de dag, dat is vrij normaal dacht ik. Bij vrouwen vind ik het altijd vaag. Ik krijg er nooit hoogte van hoe vaak ze lopen te masturberen. Ik schat gemiddeld 1 keer per week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |