Als ik dat doe dan laat jij ook je vagina zien? ;$ :squote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
bewijs jij dan dat je wel een penis hebt
Je kunt ook gewoon shift lang ingedrukt houden, dan krijg je ook plaktoetsen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef Akkerr het volgende:
Meestal fap ik m'n toetsenbordje onder .
quote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon shift lang ingedrukt houden, dan krijg je ook plaktoetsen.
nopequote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan laat jij ook je vagina zien? ;$ :s
Sommige dingen mag je gerust zonder sarcasme-smiley zeggen, hoor.quote:
Viespeukquote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ben dus blijkbaar 1 van de weinigen die dat heeft, dat had ik niet verwacht eigenlijk!
Dit.quote:
Gezien je UI en username heb je vast wel eens gehoord van Zwitsaldoekjes?quote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef Zwitsalletje het volgende:
Oh ik was hem wel goed hoor, ik scheer mijn gedeelte zelfs elke week.
Maar ik heb na het wanken om 11 uur 's avonds echt geen zin meer om te douchen.
Veeg hem daar dan mee af, viezerikquote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef Zwitsalletje het volgende:
Nou jullie doen net of ik nieuw ben hier, jezus, ik ga wel weer terug naar klb
Ja ik heb wel zwitsaldoekjes
jasdlliguloiwabgykhdjadkhuilahwhyhgnjalskdswarfganhljawksl./awasf+54273yu5hb32j120o2prlkfdjsuiquote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef Akkerr het volgende:
Meestal fap ik m'n toetsenbordje onder .
Nope.quote:
Jaa dat is echt goor. Op wit zie je dan vaak ook nog zo'n poepspoor! BAHquote:
want jij kijkt naar iedereen z'n ondergoed?quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Jaa dat is echt goor. Op wit zie je dan vaak ook nog zo'n poepspoor! BAH
Mensen die hun kont niet goed afvegen in combinatie met wit ondergoed
Goed afschudden voortaanquote:Op maandag 5 september 2011 22:03 schreef Zwitsalletje het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Als je je hebt afgetrokken, en je veegt hem niet goed af, en dan gaat slapen? Ik had het vanochtend, er zit nu gewoon een stuk van mijn pik aan mijn boxershort, zo erg plakte die
Hoe weet je dat allemaal?quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Dus in zwart ondergoed vind je de schijtsporen wel ok?quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
hier moest ik ook aan denkenquote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dus in zwart ondergoed vind je de schijtsporen wel ok?
daarin valt bruin niet zo opquote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nou dan zie je ze tenminste niet.quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wedden dat jij er ook last van hebtquote:
Je mag het uiteraard ook over de irritaties van vaginale afscheiding hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Geen ervaring mee want geen penis
Dat plakt niet zoquote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je mag het uiteraard ook over de irritaties van vaginale afscheiding hebben.
Een rectale afwijking als familie-kwaaltje.... Gewoon zwarte onderbroeken blijven dragen TS, dan is er niks aan de hand.quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Nou dan zie je ze tenminste niet.
Ik heb ook 2 broertjes, nou als ik die boxers van hun soms perongeluk zie ga ik bijna over mijn nek.
[..]
Wedden dat jij er ook last van hebt
Maar TS z'n sapsporen weer wel..quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daarin valt bruin niet zo op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |