Het is eigenlijk uberhaupt niet zinloos als hij zijn kaak zou brekenquote:Op maandag 5 september 2011 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is toch geen zinloos geweld als hij zelf tegen die vuist aanloopt?
Ik gun het aan de ene kant niet omdat het een van de beste vrienden van een collega van me is.quote:Op maandag 5 september 2011 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is eigenlijk uberhaupt niet zinloos als hij zijn kaak zou breken
Met andere woorden het is een schijnheilige zak hooi... als je een stijf piemeltje krijgt om de shock-presentator uit te hangen en mensen te kakken te zetten, terwijl je zelf in het echt nog erger bentquote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik gun het aan de ene kant niet omdat het een van de beste vrienden van een collega van me is.
maar ja, weet je, Rutger is een acteur, want in het echt is het de grootste burgertrut die er is.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met andere woorden het is een schijnheilige zak hooi... als je een stijf piemeltje krijgt om de shock-presentator uit te hangen en mensen te kakken te zetten, terwijl je zelf in het echt nog erger bent
Geen Stijl is Geen Stijl. Lekker schoppen tegen heilige huisjes. En er zijn nog steeds extreem veel mensen die er aanstoot aan nemen en niet begrijpen dat het gewoon provoceren is.quote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Maar ja, dat is eigenlijk Geen Stijl in een notendop... of is het notedop?
Er zijn maar weinig programma's waarin mensen continue te kakken worden gezet en met een verheven vingertje lopen te wijzen... daar zijn ze bij GeenStijl meesters in...quote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je snapt wel dat dat niet echt ergens op slaat? Heel TV land hangt bij elkaar van dat soort types. Welkom in de 21e eeuw. Bij Rutger valt het alleen wat extra op omdat het een hork is op de buis.
Hij heeft van die bijna-Mari-lipjesquote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben verliefd op Fred van Leer
Nee dank jequote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Moet je Hollands Next Topmodel kijken
Dat is dan ook niet zinloosquote:Op maandag 5 september 2011 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben niet voor zinloos geweld maar die Rutger mag best eens tegen een vuist aanlopen....
Gat-ver-dam-me.quote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben verliefd op Fred van Leer
quote:Op dinsdag 6 september 2011 05:24 schreef Stroekie het volgende:
Dat geeft "flink van leer trekken " een nieuwe dimensie
Ik dacht even "Zou dat dan Fred van Leer zijn?"in de hoop dat iemand hier goede smaak had.quote:Op dinsdag 6 september 2011 03:33 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Die kwam langs tijdens het googelen... not bad
Beterschap!quote:Op dinsdag 6 september 2011 05:24 schreef Stroekie het volgende:
Dat geeft "flink van leer trekken " een nieuwe dimensie
ja zweten was zaterdag een koud kunstjequote:Op dinsdag 6 september 2011 08:14 schreef wonderer het volgende:
En het is nog niet eens herfstBeterschap!
Niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:14 schreef wonderer het volgende:
En het is nog niet eens herfstBeterschap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |