Je bent gefrustreerd he havenslaafje.quote:Op maandag 5 september 2011 21:49 schreef Caland het volgende:
Eindhoven doet het wel aardig he dit seizoen, stiekem wat subsidie van de grote broer gepikt?
Hebben toch een speler van PSV gehuurd...quote:Op maandag 5 september 2011 21:49 schreef Caland het volgende:
Eindhoven doet het wel aardig he dit seizoen, stiekem wat subsidie van de grote broer gepikt?
Tuurlijkquote:Op maandag 5 september 2011 21:49 schreef Caland het volgende:
Weet je, ik zat er op te wachtenquote:Op maandag 5 september 2011 21:49 schreef Caland het volgende:
PI jung, PI.quote:Op maandag 5 september 2011 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet je, ik zat er op te wachten
nooit meer wat van gehoord!quote:Op maandag 5 september 2011 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze waren bij VI vergeten dat ze hem daarheen hadden gestuurd in 2009
3 reacties nog maar, mijn GTST opmerking deed het beter.quote:Op maandag 5 september 2011 21:49 schreef Caland het volgende:
Klopte vorige week opeens aan... Ja hallo, zit hier nu al jarenlang bij dat AZ. Maar jullie publiceren nooit wat van mij.quote:Op maandag 5 september 2011 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze waren bij VI vergeten dat ze hem daarheen hadden gestuurd in 2009
Het zit gewoon diep kereltjequote:
Beetje tegenvallend inderdaad, meestal happen die boertjes wat beter.quote:Op maandag 5 september 2011 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 reacties nog maar, mijn GTST opmerking deed het beter.
Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 5 september 2011 21:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee das leeuwarden . dacht meer aan gijpie
Na 2 jaar lang verhaaltjes maken zonder ooit betaald te krijgen durfde hij inderdaad verhaal te komen halen in Gouda. Toch leuk dat Derksen zich dusdanig schuldig voelde dat hij direct op tv mocht komenquote:Op maandag 5 september 2011 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopte vorige week opeens aan... Ja hallo, zit hier nu al jarenlang bij dat AZ. Maar jullie publiceren nooit wat van mij.
Net alsof Arno Vermeulen een huis sloopt dat al volledig gesloopt is...quote:Op maandag 5 september 2011 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Arno Vermeulen.![]()
http://www.nusport.nl/bal(...)de-volgens-arno.html
Ik boycot die wedstrijd. Jans en Huistra komen eveneens gemaakt over...quote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef Caland het volgende:
Heerenveen - Groningen. Nog zo'n gemaakte derby
slag van het Noordenquote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef Caland het volgende:
Bullshit ze hebben zelfs een keer een WC rol in de tuin van Ron Jans gegooit!quote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef Caland het volgende:
Er is daar maar één derby, en dat is Cambuur - Heerenveen.quote:
WAS ERLAUBE MEERDIJK?quote:Op maandag 5 september 2011 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 reacties nog maar, mijn GTST opmerking deed het beter.
Wat een haat.quote:Op maandag 5 september 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Flikker eens op met die kuttopics van je.
.quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een haat.
Verder goed je eten gekauwd ?
Dat is Studio Voetbalquote:
Inderdaad, is echt niet iets van nu ofzo.quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deed hij ook al geforceerd bij Feijenoord helaas.
quote:
Wat hebben die Belgen te bespreken dan?quote:Op maandag 5 september 2011 21:59 schreef Smoofie het volgende:
Nu de belg. Hopelijk zeggen ze nog iets over het NL elftal
Hoe slecht belgie is, hoe goed de noorderburen zijnquote:Op maandag 5 september 2011 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat hebben die Belgen te bespreken dan?
Ik haat zijn Over actingquote:
Je mist Rafa....quote:Op maandag 5 september 2011 21:59 schreef Smoofie het volgende:
Nu de belg. Hopelijk zeggen ze nog iets over het NL elftal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |