Aan welke kant zoeken we?quote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah als je aan de andere kant van R'dam woont schiet het inderdaad niet op nee
Dat ken ik alleen Dierenkliniek Warande in Schiedamquote:
12 minuten, wordt al minder. Thanks, zal ik voorstellen!quote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen Dierenkliniek Warande in Schiedam
Verder ken ik er alleen in Oost
Nou goed, als er opties dichterbij zijn zou ik die ook nemen, maar - spoedgeval uitgezonderd - 20 minuten vind ik op zich wel te doen.quote:
Whutquote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef RenRen- het volgende:
Dan is ook de meerwaarde van een dierenarts die geen geld rekent voor een consult weer verloren.
Zoeperquote:Op maandag 5 september 2011 21:22 schreef Rewimo het volgende:
Fort Boyard was tofGaaf om dat weer te zien!
quote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef RenRen- het volgende:
Dan is ook de meerwaarde van een dierenarts die geen geld rekent voor een consult weer verloren.
Sterker nog: ik zou niet naar een dierenarts gaan die geen geld rekent voor een consult. Dat is namelijk óf een hele slechte dierenarts, óf een dierenarts die ervoor zal zorgen dat hij / zij op een andere manier zijn / haar geld verdient (dus je dier heeft altijd iets, ook als dat niet zo is).quote:Op maandag 5 september 2011 21:23 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind dat criterium echt het slechtste om je DA op te selecteren eigenlijk
Iddquote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sterker nog: ik zou niet naar een dierenarts gaan die geen geld rekent voor een consult. Dat is namelijk óf een hele slechte dierenarts, óf een dierenarts die ervoor zal zorgen dat hij / zij op een andere manier zijn / haar geld verdient (dus je dier heeft altijd iets, ook als dat niet zo is).
Wmb een slecht idee RenRen, maar je moet het uiteraard zelf weten. Warande rekent in elk geval gewoon consult, dus daar hoef je ook niet heen te gaan
Dat zou een plus zijn, maar het belangrijkste is toch dat hij dichtbij genoeg zit. 20 minuten rijden door Rotterdam kost ook veel geld.quote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
WhutZoek je een dierenarts die geen geld rekent voor een consult
Deze dierenarts is opzich goed, rekent geen geld voor een consult, maar mijn hond reageert er niet goed op. Mijn andere hond vindt het prima terwijl hij heel erg bang is, dus de ene hond moet zich er op zijn gemak voelen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sterker nog: ik zou niet naar een dierenarts gaan die geen geld rekent voor een consult. Dat is namelijk óf een hele slechte dierenarts, óf een dierenarts die ervoor zal zorgen dat hij / zij op een andere manier zijn / haar geld verdient (dus je dier heeft altijd iets, ook als dat niet zo is).
Wmb een slecht idee RenRen, maar je moet het uiteraard zelf weten. Warande rekent in elk geval gewoon consult, dus daar hoef je ook niet heen te gaan
Dat heeft deze arts ook nooit gedaan, nooit kunnen betrappen op medicijnen die uit de lucht komen vallen en ook weleens naar huis gegaan zonder uberhaupt geld te betalen. Zeker onder spreekuur, dat had de andere dierenarts ook niet, spreekuur. Hij is echt geen kwakzalver, mijn hond is gewoon bang daar.quote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou denk ik ook liever een dierenarts hebben die gewoon iets voor een consult rekentOp de een of andere manier zou ik toch denken dat hij/zij aan z'n knaken moet komen. Dus is een consult gratis dan zullen ze misschien geneigd zijn eerder een of ander middeltje voor te schrijven wat ze anders niet zouden doen.
Maar das puur mijn gevoel hoor, niet gebaseerd op ervaring.
Het is maar net waar je je lekker bij voelt. Ik zou het iig niet raar vinden als een dierenarts gewoon een paar tientjes vraagt voor een consult. Het is toch een expertise, en ik vind het niet gek iemand te betalen om zijn/haar professionele mening.
Das denk ik de beste raadgever, of je dier zich er thuis voelt (en of je zelf een goed gevoel er over hebt). Niet zozeer de kosten. Maar goed, das makkelijk lullen, ik kan niet in jou/jullie portemonnee kijken.quote:Op maandag 5 september 2011 21:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat heeft deze arts ook nooit gedaan, nooit kunnen betrappen op medicijnen die uit de lucht komen vallen en ook weleens naar huis gegaan zonder uberhaupt geld te betalen. Zeker onder spreekuur, dat had de andere dierenarts ook niet, spreekuur. Hij is echt geen kwakzalver, mijn hond is gewoon bang daar.
Een gebroken been betalen kunnen we best (Daar heb ik speciaal geld voor opzij gezet, ook voor 10 gebroken benen, maar dat is stiekem voor mijn studie), maar als ik voor een jaarlijkse inenting 40 euro consult neer moet tellen, is dat best veel.quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das denk ik de beste raadgever, of je dier zich er thuis voelt (en of je zelf een goed gevoel er over hebt). Niet zozeer de kosten. Maar goed, das makkelijk lullen, ik kan niet in jou/jullie portemonnee kijken.
Dan is het lastig natuurlijk. Beetje googlen op dierenartsen in je omgeving en dan "Naam dierenarts" + "ervaringen" op Google. Levert al vrij snel wat op vaakquote:Op maandag 5 september 2011 21:44 schreef RenRen- het volgende:
Klein detail misschien ook, als de dierenarts 20 minuten rijden is, kan ik er uberhaupt niet heen. En mijn moeder moet ik op het moment ook tegemoet komen. Die kan namelijk niet altijd 's avonds meer iets doen en dan moet ik...
Ga ik deze week even een dagje doen, dankje, had ik niet eens aan gedachtquote:Op maandag 5 september 2011 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is het lastig natuurlijk. Beetje googlen op dierenartsen in je omgeving en dan "Naam dierenarts" + "ervaringen" op Google. Levert al vrij snel wat op vaak
Ik ga het zo even vragen, maar deze dierenarts was wel gek duur, het was echt consultkosten plus whatever, zelfs vlooienspul betaalde je flinke toeslag voor, zelfs als je je dier nieteens mee hadquote:Op maandag 5 september 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Betaal je dan voor je enting 40 euro consult plus enting? Hoeveel vragen ze dan nog voor de enting?
Das ook wel onzin natuurlijk, consult betalen als je alleen ff wat komt halen/kopen ofzoquote:Op maandag 5 september 2011 21:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga het zo even vragen, maar deze dierenarts was wel gek duur, het was echt consultkosten plus whatever, zelfs vlooienspul betaalde je flinke toeslag voor, zelfs als je je dier nieteens mee had
Vlooienspul, 21 euro bij de dierenwinkel, precies hetzelfde spul voor 29 euro bij de dierenarts. Dat soort dingen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook wel onzin natuurlijk, consult betalen als je alleen ff wat komt halen/kopen ofzo![]()
Dat hou je denk ik altijd wel een beetje? Net als shampoo / gel kopen bij de kapper ofzoquote:Op maandag 5 september 2011 21:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vlooienspul, 21 euro bij de dierenwinkel, precies hetzelfde spul voor 29 euro bij de dierenarts. Dat soort dingen.
Maar die verkopen vaak tenminste exclusieve merken! Hier was echt niets bijzonders aanquote:Op maandag 5 september 2011 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat hou je denk ik altijd wel een beetje? Net als shampoo / gel kopen bij de kapper ofzo
Ow ja wegen kan altijd.. maar als de hond mee dat kamertje ingaat, zou die wel consult rekenen. Die nieuwe vind ik wel relaxt.. alleen die kwam aanzetten met hondenvoer, 12kg voor 70 euro..waar iets inzat wat misschien zou helpen bij de dementie van Nacho.. ja daahaag. Die hersencellen komen niet terug hoorquote:Op maandag 5 september 2011 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Mijn da is crappy, maar ze telt gewoon maar 1 consult altijd, Ik kom altijd voor 1 hond maar ze pakt die anderen wel ff mee met wegen en hartjes luisteren en zo.
Waar woon je?quote:Op maandag 5 september 2011 21:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ga ik deze week even een dagje doen, dankje, had ik niet eens aan gedacht
Nou ja wegen doe ik dus thuis. Maar als ik daar ben wil ze ze altijd even allemaal op de weegschaal om te kijken of de lijntjes mooi doorlopen en zo. En ik ga echt altijd gewoon met alle honden, lekker russisch roulette spelen, ze weten nooit wie de sjaak isquote:Op maandag 5 september 2011 22:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ow ja wegen kan altijd.. maar als de hond mee dat kamertje ingaat, zou die wel consult rekenen. Die nieuwe vind ik wel relaxt.. alleen die kwam aanzetten met hondenvoer, 12kg voor 70 euro..waar iets inzat wat misschien zou helpen bij de dementie van Nacho.. ja daahaag. Die hersencellen komen niet terug hoor
Centrum/west, dat is ook wel even weg. Ik ga gewoon even overleggen met mijn moeder.quote:Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar woon je?
Wij in Schiedam en we hebben DA Kindermans in Vlaardingen. Fijne DA.
Lijkt mij wel? Maar of het praktisch is qua volledigheid van data kan je je afvragen. Volgens mij is er geen centrale patientendatabank voor dieren ofzoquote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Centrum/west, dat is ook wel even weg. Ik ga gewoon even overleggen met mijn moeder.![]()
Kun je trouwens bij meerdere dierenartsen een dossier hebben?
Nee, maar wist niet of het wel konquote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel? Maar of het praktisch is qua volledigheid van data kan je je afvragen. Volgens mij is er geen centrale patientendatabank voor dieren ofzo
Nee, vroeg ik me gewoon afquote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Hebben de honden zoveel problemen dan?
Ik noteer thuis altijd zelf wie wat heeft en welke medicatie krijgt
Erger!!quote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik irriteer me er wel altijd aan als ze gaan zeuren over entingen.Maar goed..deze zei wel om de 3 jaar..dat is alweer een heel verschil met de meeste, dus ze ging alleen zeuren over de weil enting.
Tof!quote:Op maandag 5 september 2011 23:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nacho komt op de sos-strays kalender haha.. hij is september
Nog meer keelpijn?quote:
First it isquote:Op maandag 5 september 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog meer keelpijn?
Of heb je MM de salie laten voorproeven in te ruime hoeveelheid?
Oeh, vervelend. Lekker gaan slapen!quote:Op maandag 5 september 2011 23:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
First it is
Ik had echt gewoon goldstrike moeten halen. Morgen maar ff doen.
Ik voel me ook echt gewoon kut. Koppijn, koud, moe, warm, snotterneus, alles
quote:Op maandag 5 september 2011 23:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Qwea, ik wist niet dat je het vroeger aan de stok hebt gehad met de baas van de lokale AH
Ik heb er 2 paracetamol codeine ingetrapt. Ik wacht op MM totdat ie terug is met Baloe en dan duik ik erin. Hoerige is dat ik morgen wel fysio hebquote:Op maandag 5 september 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Aw... Ga lekker op tijd naar bed Q!
En laat je vertroetelen door MM.
En vertroetelen? Die gast is te slack om ff te komen helpen met kokenquote:Op maandag 5 september 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Aw... Ga lekker op tijd naar bed Q!
En laat je vertroetelen door MM.
Heb je dan ook wel echt gezegd hoe klote je je voelt?quote:Op maandag 5 september 2011 23:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
En vertroetelen? Die gast is te slack om ff te komen helpen met koken
Hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:
Ik heb eerst optie 2 gedaan en toen optie 1quote:Op maandag 5 september 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dan ook wel echt gezegd hoe klote je je voelt?
Of heb je gewoon een partij staan schelden? Want daar maakt ie het niet uit op denk ik hoor, want dat doe je wel vaker
Dit moet je toch ff geprobeerd hebbenquote:Op maandag 5 september 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
Hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ik weet hoe dit komt. Ik zag het net op dezelfde plek als jij denk ik en ik twijfelde nog of ik het zou proberen
Dat ookquote:
OMFG U SERIOUS?quote:Op maandag 5 september 2011 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ookIk lag vanmorgen in bed en ineens,..... ja hoor; haske gay
quote:Op maandag 5 september 2011 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ookIk lag vanmorgen in bed en ineens,..... ja hoor; haske gay
Zou je willen dat het zou werken?quote:Op maandag 5 september 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Zou dat ook werken als ik dan in jouw bed ging liggen?
Nou, enormquote:Op maandag 5 september 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het lijkt me op zich wel grappig.
*poef*
Gay!
Kweenie. Je kan het altijd een keer proberen. Zien of het wat wordtquote:Op maandag 5 september 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Zou dat ook werken als ik dan in jouw bed ging liggen?
En dat het weer over is als je eruit staptquote:Op maandag 5 september 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
Nou het lijkt me op zich wel grappig.
*poef*
Gay!
Dat zou er ook nog bij moeten komen.quote:Op maandag 5 september 2011 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Zie je mij lachen of zo
Dat is ook saai. Kun je nooit keiharde gay sex op het aanrecht hebbenquote:Op maandag 5 september 2011 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat het weer over is als je eruit stapt
Alsof ik dat zou willenquote:Op maandag 5 september 2011 23:55 schreef Qwea het volgende:
Dat is ook saai. Kun je nooit keiharde gay sex op het aanrecht hebben
En dat dan een paar keer testen met verschillende mensen met wie je in dat nest gaat liggenquote:Op maandag 5 september 2011 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat het weer over is als je eruit stapt
Nou ja, je weet het niet. Kan heel verrassend zijn hoor.quote:
Ik denk dat ik er helemaal van in de war zou rakenquote:Op maandag 5 september 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
En dat dan een paar keer testen met verschillende mensen met wie je in dat nest gaat liggen
*POEF* alletwee haske gay!
Mensenkennis, ervaring, wijsheid van de leeftijd, yin & yang; je kent het welquote:
Flikker 'm uit het raam (niet de muis natuurlijk, want dan kan je niet meer FOK!-ken)quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:09 schreef Qwea het volgende:
damnit, dat kut scroll wieltje van Mike zijn mac muis dut weer es nie![]()
De mac ook niet. En de mo is niet thuis.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Flikker 'm uit het raam (niet de muis natuurlijk, want dan kan je niet meer FOK!-ken)
*giechel*quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mensenkennis, ervaring, wijsheid van de leeftijd, yin & yang; je kent het wel
You will learn, young padawan!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik heb ervaring noch wijsheid van de leeftijd
Maar ik ben wel nog jong![]()
Jij zit er tusseninquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
En ik ben oud, dus ik moet naar bed.
Trust!
Eens was ik dat ook. Mooi was die tijdquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb ervaring noch wijsheid van de leeftijd
Maar ik ben wel nog jong![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:17 schreef oh-oh het volgende:
Mss zijn ze net met vakantie?
Oh ik wil er zo een met zo een buddha![]()
Hier weer stralend blauwe luchten trouwens
Klaar met spetteren trouwensquote:
Zou nog ff afwachten en anders verder zoeken. Zijn wel erg mooiquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:14 schreef senesta het volgende:
Daar had ik idd heen gemaild. Ik krijg alleen geen reactie daar. Of ben ik te ongeduldig?
Ik geloof jequote:Op dinsdag 6 september 2011 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Kak, moet ik een foto voor je maken?
Gisteren was het hier ook prachtig hoor
Jij gelooooooooooooft in mijjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik geloof jehier is het ook felblauw, al begint het te betrekken nu.
Potjandorie, dan maar niet vannacht, bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:43 schreef Barbaaf het volgende:
Tot de lunch zeker, vanavond bij het teruglopen kunnen er wat spatjes vallen maar plan maar geen flinke wandeling in voor middernacht
ook. Maar serieus, vindt je van niet? Ik vind ze zo'n mooie bere uitstraling hebben. Grote kop enzo.quote:
Ze hebben toch zeker wel aangifte gedaan van vergiftiging van hun mooie showhonden, inclusief rapport van een arts over welk gif gebruikt is ed.? Of zou hun enige contact met Justitie tot nu toe het verbaal zijn dat opgemaakt is nadat de honden uit de auto gehaald zijn? Iets zegt me dat de waarheid wel te achterhalen is ... door iemand met de juiste contactenquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:57 schreef oh-oh het volgende:
http://www.goldenretrieve(...),0,news,index,0.html
Hmm, ze beweren echt bij hoog en laag dat het niet zo is he...
Ik ken iemand die de beveiligers kent die daar werkten op de parkeerplaats, die dode honden waren goldens en die stonden in de zon op een parkeerplaats.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ze hebben toch zeker wel aangifte gedaan van vergiftiging van hun mooie showhonden, inclusief rapport van een arts over welk gif gebruikt is ed.? Of zou hun enige contact met Justitie tot nu toe het verbaal zijn dat opgemaakt is nadat de honden uit de auto gehaald zijn? Iets zegt me dat de waarheid wel te achterhalen is ... door iemand met de juiste contacten
Nee ik gok van niet. Dat moet ik met de mater familias overleggen en ik denk niet dat die het goed gaat vindenquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Sjon moppert ook altijd na als ik op hem mopper.
Ik zorg altijd dat ik het laatste woord heb maar dat vergt vaak wat doorzettingsvermogen![]()
Komt Sir Percival Luck ook mee dierendag vieren?
Mag je niet eens in het raam zitten mooi te zijn terwijl je dat zingt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De vloer schrobben terwijl ik Zing Zing Nachtegaal ten gehore breng.
It's the hard-knock life for me.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mag je niet eens in het raam zitten mooi te zijn terwijl je dat zingt?
Och arme arme
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, dat gingen mn zusje en ik altijd heel demonstratief zingen als we moesten afwassen vroeger
Kinders.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een schokkende ontdekking gedaan: miniatuurtje heeft de afgelopen dagen de vaatwasser laten draaien met ingepakte vaatwassertabletten. Nou heeft ze dat in de afgelopen weken wel vaker gedaan, alleen controleerden we dat op tijd. We dachten toch inmiddels dat ze de boodschap wel begrepen had, maar niet dus.
Zojuist heb ik alle keukenkastjes uitgeruimd. Ze mag vanmiddag bij thuiskomst gaan zorgen dat alles alsnog blinkend schoon wordt en terug in de kastjes komt.
Jakkie-bah! Echt heel erg zal het verder niet zijn, want we wassen bij 70 graden, maar toch. Het idee
Dan raakt het miniatuurtje nog meer in de war.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:34 schreef Muis006 het volgende:
Elies, top tip: koop vaatwastabletten die verpakt zijn in oplosbaar folie.
En smakelijk
Be as it may, de vaat wordt wel schoon. Ik heb liever een verward kind dan voedselvergiftiging of ergerquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan raakt het miniatuurtje nog meer in de war.
Ik kan het nu alvast wel painten denk ik; ik ken mijn pappenheijmerschquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Kun je het filmen als ze thuiskomt?
Prima anticonceptie![]()
Die hadden we nooit, toen een keer één doosje (gratiesch in een boodschappenpakket) en toen is de ellende begonnenquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:34 schreef Muis006 het volgende:
Elies, top tip: koop vaatwastabletten die verpakt zijn in oplosbaar folie.
En smakelijk
Dat dusquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:34 schreef Cat22 het volgende:
Dan raakt het miniatuurtje nog meer in de war.
Ik denk niet dat we er dood aan gaan hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:35 schreef Muis006 het volgende:
Be as it may, de vaat wordt wel schoon. Ik heb liever een verward kind dan voedselvergiftiging of erger
Gewoon alleen uit de verpakking eten als je daar eetquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Be as it may, de vaat wordt wel schoon. Ik heb liever een verward kind dan voedselvergiftiging of erger
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon alleen uit de verpakking eten als je daar eet![]()
Dat zal wel meevallen, vaat zal wat vettig zijn maar de echte resten zijn er wel afgespoeld. Als het dan goed opgedroogd is leeft er weing meer. Anders zouden jaarlijks wel heel wat studenten overlijdenquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Baloe dacht mij ook ff uit te proberen. Ik zet mijn schaaltje op tafel, gaat ie er met zijn lange tong in. Wtfquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Of je leert hem gewoon af dat ie dingen van het aanrecht gapt![]()
Die van mij kunnen ook allemaal van de salontafel gappen, maar zelfs Sjon durft dat niet hoor![]()
Ik had gisteren een bak rijst laten vallen met in de koelkast zetten, toen waren mn wandelende kruimeldiefjes wel handig, Sjon en Kees hebben zich echt helemaal volgevroten
Als ik er ben doet die het ook niet, maar als ik weg ben... het lag toch best ver op het aanrecht, hij kan goed graaienquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Of je leert hem gewoon af dat ie dingen van het aanrecht gapt![]()
Die van mij kunnen ook allemaal van de salontafel gappen, maar zelfs Sjon durft dat niet hoor![]()
Ik had gisteren een bak rijst laten vallen met in de koelkast zetten, toen waren mn wandelende kruimeldiefjes wel handig, Sjon en Kees hebben zich echt helemaal volgevroten
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:49 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan ook niks op het aanrecht laten liggen. De katten zijn er meteen bij. En de Puma had het ook al heel snel door. Slimme dame.![]()
Inmiddels regeert de CHAOS hier weer. 5 kittens die goddank nog niet op het aanrecht kunnen springen.
Die van jou zijn ouder.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:01 schreef Oognip het volgende:
[..]Mijn kittens kunnen wel op het aanrecht
Dat doet pijn aan je oren he?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van jou zijn ouder.De mijne kunnen inmiddels wel vanaf de grond op mijn leren stoel springen. Soms halen ze net niet.
(krrrrras)
Aan mijn stoel.quote:
Dat gebeurt hier ook vaakquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aan mijn stoel.![]()
Net was het een beetje zielig. Ligt er eentje te drinken bij mams, nummer twee klauwt naar haar staart en nummer 1 wordt door Puma in de houdgreep genomen.
Geen idee, ik kan ze lastig wegen want ze passen niet meer op mijn weegschaal.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier ook vaak
Zijn jouw kitties al de kilo gepasseerd?
Nog geen 7 weken? Ik dacht al 8 of zoquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan ze lastig wegen want ze passen niet meer op mijn weegschaal.Ik denk het niet, gok dat ze zo'n 800-900 gram zijn. Ze zijn nog geen 7 weken oud he?
Hier springen ze soms over de centrumspeaker. Soms ook niet.... klengkledderklatsquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:05 schreef Cat22 het volgende:
Die van jou zijn ouder.De mijne kunnen inmiddels wel vanaf de grond op mijn leren stoel springen. Soms halen ze net niet.
(krrrrras)
Mijn dierenarts rekent altijd eerst consultkosten.quote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Werkt prima hierquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:13 schreef Qwea het volgende:
iemand hier HI waarbij mobiel internet niet werkt?
Exact.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier springen ze soms over de centrumspeaker. Soms ook niet.... klengkledderklats
Het is een acrobaatjequote:Op dinsdag 6 september 2011 13:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Exact.
En ik ben erachter gekomen dat Tommie (Kappa) op mijn eetkamerstoelen kan. En dus op tafel. En dus op mijn glazen schaal die een raar evenwicht heeft dus het KLEDENGDE weer eens op mijn glazen tafel. Gelukkig zijn schaal en tafel allebei heel sterk.
Dat is niet handig nee, kun je ze bellen dat ze die bus maar op moeten halen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Hoi
ik was naar mijn ouders huis om de beestjes te voeren (ouders zijn op vakantie) staat er buiten een collectebus van het KWFterwijl mijn moeder die half juli al had afgebeld
lekker dan
Via mijn been het aanrecht opklauteren kan hij ook al.quote:
Kijk, het begin van de opvoeding is gemaaktquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Via mijn been het aanrecht opklauteren kan hij ook al.![]()
Maar gelukkig snapte hij een wijzende vinger en NEE ook al snel. Een beetje geholpen door in-nekvel-pak-actie en NEE.![]()
Nou dan zal het wel goedkomen, jij hebt alles gedaan wat je kon doen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Heb ik gedaan, maar ik kreeg geen verbinding dus heb voicemail achter gelaten dat ze het maar op moeten halen en dat m'n moeder had afgezegd. Ik heb ook mijn mobiele nummer achtergelaten voor het geval ze nog willen bellen.
Het stomme is dat ze ook een hele andere wijk had dan normaal, dus waarschijnlijk is er iets fout gegaan in de zin van dat er nog iemand met dezelfde achternaam is die deze wijk had, en dat ze dus mijn moeders wijk hebben afgestreept en die mevrouw als collecte-loper
O heerlijk, jij krijgt dan toch nog zomer terwijl wij het met de herfst moeten doen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:44 schreef Mama_Mia het volgende:
De 20een het is tot de 19e in Rome 28-31 graden
heeeeerlijk
Hopelijk welquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:46 schreef indaha het volgende:
[..]
O heerlijk, jij krijgt dan toch nog zomer terwijl wij het met de herfst moeten doen.![]()
Ik vind trouwens dit winderige weer ook wel lekker, maar eigenlijk moet je dan langs het strand kunnen wandelen
Geloof me, je wil hier geen stap buiten zetten. Je wordt compleet weggewaaitquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:46 schreef indaha het volgende:
[..]
O heerlijk, jij krijgt dan toch nog zomer terwijl wij het met de herfst moeten doen.![]()
Ik vind trouwens dit winderige weer ook wel lekker, maar eigenlijk moet je dan langs het strand kunnen wandelen
Dat vind ik nu net leuk, maar dat komt omdat als ze zeggen dat het gaat stormen hier net een briesje waait.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geloof me, je wil hier geen stap buiten zetten. Je wordt compleet weggewaait
Ja geef hem eens ongelijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:59 schreef Oognip het volgende:
Donder zit vandaag aan mij vastgeklampthij zal wel denken 'nu het nog kan'
Daar kun je je aan vasthouden als je bang bent om weg te waaienquote:
Sneeuwquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:08 schreef Mama_Mia het volgende:
Sneeuw! dan kom ik echt niet meer buiten
Ach gossiequote:
Hi lieve ElisaBquote:
Ow leuk! Krijgen we picsquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:18 schreef vamperotica het volgende:
Hi lieve ElisaB![]()
Nou ja... Binnenkort.. Nog een wandje op zolder in elkaar flansen!
Kutjequote:
Truequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat vind ik nu net leuk, maar dat komt omdat als ze zeggen dat het gaat stormen hier net een briesje waait.![]()
Je mist altijd wat je niet kunt krijgen.
limoncello en ciocolate blanco, ik neem altijd bakjes, en daarbinnen opgegetenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kutje![]()
Welke smaak???
En in een bakje neem ik aan want van een hoorntje waait ie af nu
ja die is ook lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik moet wel ff de mac nog checken deze week , kijken of ze die mango passievruchtshakes nog hebben
Ontzettend super gaaf!! Ze zijn 4e geworden in een behoorlijk zware categorie ( veel deelnemers, 1 van de jongste groepen )quote:
Kutjequote:Op dinsdag 6 september 2011 15:29 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh dankjewel voor de kaaaaaaaaaaaaaaart
Ik had hem al () maar dat was ik vergeten omdat ik toen wazig zag na mijn operatie en de mister de kaart voor me moest omschrijven
Maar hij is zo leuk dat ik blij ben dat ik hem 2 keer heb
Ik heb Samara lopend uit school gehaald omdat ik haar niet durf te laten fietsen nu. Ik was echt drijfnat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
TrueHet waait hier echt debiel hard
Geil!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb Samara lopend uit school gehaald omdat ik haar niet durf te laten fietsen nu. Ik was echt drijfnat.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kutje![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht ook wel al dat je die al had eigenlijk, maar hey, ik stuur ze wel allemaal dubbel, kun je er straks mee memmorieën![]()
Dat is geheid verkeerd gespeld
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik er wel beter in dan Ferri S. Damnhet is maar goed dat 'ie die baan bij RTL4 heeft.
En Ron Linkquote:
Heel verstandig, nooit iets eten dat ik meeneemquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb al meerdere malen prima gegeten bij mevrouwB.![]()
![]()
Behalve de kaas dan. Maar die had Greys meegebracht.
Hoezo dat dan? Had je regen tijdens de pauze? En veel meer dan paar spatjes kunnen er nu nog niet bij je vallen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Baaf kan al net zo goed het weer voorspellen als die weermensen op tv en zo
hoosbuien? heb ik die dan gemistquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
We hebben echt al een paar flinke hoosbuien gehad Baaf net, en wind jonguh!
Dat wordt echt niks met naar huis lopen.
Ik wil mn geld terug
Wss is jouw raam dan net aan de andere kant dan mijn raam , want het was echt zo een slagregenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoosbuien? heb ik die dan gemisthier alleen wat druppels op mn raam
Zeik toch es niet zo over niksquote:
Ja, maar zeiken om niks is tof wittewal.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeik toch es niet zo over niks
Gewittogwatikbedoel of nie:P
PIEPMUISquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, maar zeiken om niks is tof wittewal.
Ik had ook nog zitten zoeken vanmiddag, hijs zo leuk ( ja ja HIJ IS MUIS I KNOW )quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
heb die reclame nog niet gezien, kan m ook nog niet op youtube vinden
Is toch leuuuuuuuuuk. Dat krijg ik van het voorjaarquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga weer een stukje psychopathologie doen dan maarvakantie voorbij
Ja ach, das een demente ouwe sok, geniet dr maar vanquote:
Weet je baas dat je zo over hem praat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ach, das een demente ouwe sok, geniet dr maar van
Ik ben Chico zn baas hoor, tis niet andersom, mocht ie willenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet je baas dat je zo over hem praat?
het vak is wel leuk, het gaat over of de vrije wil bestaat ja of te nee en welke stromingen er hoe over denken, deteminisme, compatibilisme etcquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is toch leuuuuuuuuuk. Dat krijg ik van het voorjaar
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben Chico zn baas hoor, tis niet andersom, mocht ie willen
Faalmuisquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit is forensische psychopathologie, best tof
mijn studiequote:Op dinsdag 6 september 2011 16:44 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]nog beter
ik wilde vroeger altijd profiler worden of iets in de richting van criminologie
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn studie
http://www.maastrichtuniv(...)eEnRechtspleging.htm![]()
en nee ik weet niet wat ik er mee wil
Jij was toch gestoptquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:47 schreef Barbaaf het volgende:
't Is hier ook zulk slecht weer dat ik vandaag nog maar twee keer naar buiten ben gegaan om te roken, binnen kan het niet (vergeten te vragen bij m'n sollicitatie)
Oe, da's coolquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:46 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn studie
http://www.maastrichtuniv(...)eEnRechtspleging.htm![]()
en nee ik weet niet wat ik er mee wil
Nee die zijn aardig braaf vandaagquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Hoi Oognip
gelukkig heb je geen last van de bovenburen vandaag, of toch?
Jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee die zijn aardig braaf vandaag
Komt P nog?
Verwarming?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:13 schreef Rewimo het volgende:
Iemand toevallig een idee wat er aan de droger mankeert als ie niet meer warm wordt? Welk onderdeel is er dan kaduuk? Er zit gelukkig garantie op
Sensorverwarmkathalysatordriewegstukje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:13 schreef Rewimo het volgende:
Iemand toevallig een idee wat er aan de droger mankeert als ie niet meer warm wordt? Welk onderdeel is er dan kaduuk? Er zit gelukkig garantie op
of iets in de aansturing of stroomtoever ervan... Kan echt van alles zijn.quote:
Wat een mooi woord voor galgjequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sensorverwarmkathalysatordriewegstukje.Zeker weten.
Dat is 'mquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Sensorverwarmkathalysatordriewegstukje.Zeker weten.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:30 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen kan vanavond maar beter uit mijn buurt blijven
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAioli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |