Aan welke kant zoeken we?quote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah als je aan de andere kant van R'dam woont schiet het inderdaad niet op nee
Dat ken ik alleen Dierenkliniek Warande in Schiedamquote:
12 minuten, wordt al minder. Thanks, zal ik voorstellen!quote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen Dierenkliniek Warande in Schiedam
Verder ken ik er alleen in Oost
Nou goed, als er opties dichterbij zijn zou ik die ook nemen, maar - spoedgeval uitgezonderd - 20 minuten vind ik op zich wel te doen.quote:
Whutquote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef RenRen- het volgende:
Dan is ook de meerwaarde van een dierenarts die geen geld rekent voor een consult weer verloren.
Zoeperquote:Op maandag 5 september 2011 21:22 schreef Rewimo het volgende:
Fort Boyard was tofGaaf om dat weer te zien!
quote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef RenRen- het volgende:
Dan is ook de meerwaarde van een dierenarts die geen geld rekent voor een consult weer verloren.
Sterker nog: ik zou niet naar een dierenarts gaan die geen geld rekent voor een consult. Dat is namelijk óf een hele slechte dierenarts, óf een dierenarts die ervoor zal zorgen dat hij / zij op een andere manier zijn / haar geld verdient (dus je dier heeft altijd iets, ook als dat niet zo is).quote:Op maandag 5 september 2011 21:23 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind dat criterium echt het slechtste om je DA op te selecteren eigenlijk
Iddquote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sterker nog: ik zou niet naar een dierenarts gaan die geen geld rekent voor een consult. Dat is namelijk óf een hele slechte dierenarts, óf een dierenarts die ervoor zal zorgen dat hij / zij op een andere manier zijn / haar geld verdient (dus je dier heeft altijd iets, ook als dat niet zo is).
Wmb een slecht idee RenRen, maar je moet het uiteraard zelf weten. Warande rekent in elk geval gewoon consult, dus daar hoef je ook niet heen te gaan
Dat zou een plus zijn, maar het belangrijkste is toch dat hij dichtbij genoeg zit. 20 minuten rijden door Rotterdam kost ook veel geld.quote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
WhutZoek je een dierenarts die geen geld rekent voor een consult
Deze dierenarts is opzich goed, rekent geen geld voor een consult, maar mijn hond reageert er niet goed op. Mijn andere hond vindt het prima terwijl hij heel erg bang is, dus de ene hond moet zich er op zijn gemak voelen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sterker nog: ik zou niet naar een dierenarts gaan die geen geld rekent voor een consult. Dat is namelijk óf een hele slechte dierenarts, óf een dierenarts die ervoor zal zorgen dat hij / zij op een andere manier zijn / haar geld verdient (dus je dier heeft altijd iets, ook als dat niet zo is).
Wmb een slecht idee RenRen, maar je moet het uiteraard zelf weten. Warande rekent in elk geval gewoon consult, dus daar hoef je ook niet heen te gaan
Dat heeft deze arts ook nooit gedaan, nooit kunnen betrappen op medicijnen die uit de lucht komen vallen en ook weleens naar huis gegaan zonder uberhaupt geld te betalen. Zeker onder spreekuur, dat had de andere dierenarts ook niet, spreekuur. Hij is echt geen kwakzalver, mijn hond is gewoon bang daar.quote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou denk ik ook liever een dierenarts hebben die gewoon iets voor een consult rekentOp de een of andere manier zou ik toch denken dat hij/zij aan z'n knaken moet komen. Dus is een consult gratis dan zullen ze misschien geneigd zijn eerder een of ander middeltje voor te schrijven wat ze anders niet zouden doen.
Maar das puur mijn gevoel hoor, niet gebaseerd op ervaring.
Het is maar net waar je je lekker bij voelt. Ik zou het iig niet raar vinden als een dierenarts gewoon een paar tientjes vraagt voor een consult. Het is toch een expertise, en ik vind het niet gek iemand te betalen om zijn/haar professionele mening.
Das denk ik de beste raadgever, of je dier zich er thuis voelt (en of je zelf een goed gevoel er over hebt). Niet zozeer de kosten. Maar goed, das makkelijk lullen, ik kan niet in jou/jullie portemonnee kijken.quote:Op maandag 5 september 2011 21:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat heeft deze arts ook nooit gedaan, nooit kunnen betrappen op medicijnen die uit de lucht komen vallen en ook weleens naar huis gegaan zonder uberhaupt geld te betalen. Zeker onder spreekuur, dat had de andere dierenarts ook niet, spreekuur. Hij is echt geen kwakzalver, mijn hond is gewoon bang daar.
Een gebroken been betalen kunnen we best (Daar heb ik speciaal geld voor opzij gezet, ook voor 10 gebroken benen, maar dat is stiekem voor mijn studie), maar als ik voor een jaarlijkse inenting 40 euro consult neer moet tellen, is dat best veel.quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das denk ik de beste raadgever, of je dier zich er thuis voelt (en of je zelf een goed gevoel er over hebt). Niet zozeer de kosten. Maar goed, das makkelijk lullen, ik kan niet in jou/jullie portemonnee kijken.
Dan is het lastig natuurlijk. Beetje googlen op dierenartsen in je omgeving en dan "Naam dierenarts" + "ervaringen" op Google. Levert al vrij snel wat op vaakquote:Op maandag 5 september 2011 21:44 schreef RenRen- het volgende:
Klein detail misschien ook, als de dierenarts 20 minuten rijden is, kan ik er uberhaupt niet heen. En mijn moeder moet ik op het moment ook tegemoet komen. Die kan namelijk niet altijd 's avonds meer iets doen en dan moet ik...
Ga ik deze week even een dagje doen, dankje, had ik niet eens aan gedachtquote:Op maandag 5 september 2011 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is het lastig natuurlijk. Beetje googlen op dierenartsen in je omgeving en dan "Naam dierenarts" + "ervaringen" op Google. Levert al vrij snel wat op vaak
Ik ga het zo even vragen, maar deze dierenarts was wel gek duur, het was echt consultkosten plus whatever, zelfs vlooienspul betaalde je flinke toeslag voor, zelfs als je je dier nieteens mee hadquote:Op maandag 5 september 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Betaal je dan voor je enting 40 euro consult plus enting? Hoeveel vragen ze dan nog voor de enting?
Das ook wel onzin natuurlijk, consult betalen als je alleen ff wat komt halen/kopen ofzoquote:Op maandag 5 september 2011 21:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga het zo even vragen, maar deze dierenarts was wel gek duur, het was echt consultkosten plus whatever, zelfs vlooienspul betaalde je flinke toeslag voor, zelfs als je je dier nieteens mee had
Vlooienspul, 21 euro bij de dierenwinkel, precies hetzelfde spul voor 29 euro bij de dierenarts. Dat soort dingen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook wel onzin natuurlijk, consult betalen als je alleen ff wat komt halen/kopen ofzo![]()
Dat hou je denk ik altijd wel een beetje? Net als shampoo / gel kopen bij de kapper ofzoquote:Op maandag 5 september 2011 21:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vlooienspul, 21 euro bij de dierenwinkel, precies hetzelfde spul voor 29 euro bij de dierenarts. Dat soort dingen.
Maar die verkopen vaak tenminste exclusieve merken! Hier was echt niets bijzonders aanquote:Op maandag 5 september 2011 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat hou je denk ik altijd wel een beetje? Net als shampoo / gel kopen bij de kapper ofzo
Ow ja wegen kan altijd.. maar als de hond mee dat kamertje ingaat, zou die wel consult rekenen. Die nieuwe vind ik wel relaxt.. alleen die kwam aanzetten met hondenvoer, 12kg voor 70 euro..waar iets inzat wat misschien zou helpen bij de dementie van Nacho.. ja daahaag. Die hersencellen komen niet terug hoorquote:Op maandag 5 september 2011 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Mijn da is crappy, maar ze telt gewoon maar 1 consult altijd, Ik kom altijd voor 1 hond maar ze pakt die anderen wel ff mee met wegen en hartjes luisteren en zo.
Waar woon je?quote:Op maandag 5 september 2011 21:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ga ik deze week even een dagje doen, dankje, had ik niet eens aan gedacht
Nou ja wegen doe ik dus thuis. Maar als ik daar ben wil ze ze altijd even allemaal op de weegschaal om te kijken of de lijntjes mooi doorlopen en zo. En ik ga echt altijd gewoon met alle honden, lekker russisch roulette spelen, ze weten nooit wie de sjaak isquote:Op maandag 5 september 2011 22:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ow ja wegen kan altijd.. maar als de hond mee dat kamertje ingaat, zou die wel consult rekenen. Die nieuwe vind ik wel relaxt.. alleen die kwam aanzetten met hondenvoer, 12kg voor 70 euro..waar iets inzat wat misschien zou helpen bij de dementie van Nacho.. ja daahaag. Die hersencellen komen niet terug hoor
Centrum/west, dat is ook wel even weg. Ik ga gewoon even overleggen met mijn moeder.quote:Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar woon je?
Wij in Schiedam en we hebben DA Kindermans in Vlaardingen. Fijne DA.
Lijkt mij wel? Maar of het praktisch is qua volledigheid van data kan je je afvragen. Volgens mij is er geen centrale patientendatabank voor dieren ofzoquote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Centrum/west, dat is ook wel even weg. Ik ga gewoon even overleggen met mijn moeder.![]()
Kun je trouwens bij meerdere dierenartsen een dossier hebben?
Nee, maar wist niet of het wel konquote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel? Maar of het praktisch is qua volledigheid van data kan je je afvragen. Volgens mij is er geen centrale patientendatabank voor dieren ofzo
Nee, vroeg ik me gewoon afquote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Hebben de honden zoveel problemen dan?
Ik noteer thuis altijd zelf wie wat heeft en welke medicatie krijgt
Erger!!quote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik irriteer me er wel altijd aan als ze gaan zeuren over entingen.Maar goed..deze zei wel om de 3 jaar..dat is alweer een heel verschil met de meeste, dus ze ging alleen zeuren over de weil enting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |