Hmm, ik denk dat ik maar voor de 3e emergohal ga. Iets met mediaan enzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik kreeg voor 2 vakken een mailtje + BlackBoard bericht, maar als ik gewoon op m'n rooster kijk op VUnet (dus niet rooster.vu.nl):
[ afbeelding ]
Het staat niet zo duidelijk aangegeven welke locatie ik tentamen heb, ik heb een vermoeden dat het in de Emergohal is.
Een studiezaal zal er niet zijn, ik had gehoopt ergens in het VU Hoofdgebouw te verschuilen en nog een keer de stof doornemen, op de VU is altijd wel ergens plek. Maar ergens in Amstelveen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:42 schreef TJV het volgende:
ik ben ook niet zo blij met die kuthal. Ik heb ook 3 uur tussen mijn tentamens, WTF MOET IK DAN DOEN?
Ik zie het, neem ik die wel. Overstap op Amstelveen maar niet missen dan.quote:
Ja, ik heb altijd die 176, woon ook in Haarlem.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:50 schreef TJV het volgende:
Jij komt ook vanuit Haarlem?
300 gaat toch ook vanuit Haarlem?
Ik fiets naar Haarlemquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:53 schreef TJV het volgende:
Hmm, ik moet ook nog met de 73 naar Haarlem dus ik pak de 175 wel.
Ja klopt! Sinds ze zijn overgestapt op die Silverlight player kan het niet meer. Heb toen evn gegoogeled en kwam op een site waar je het wel kan! Probleem was ook aan de Tu Delft ofzo..quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:49 schreef Thom90 het volgende:
Even vraagje hier hoor.
Ik ben 3de jaars economie&bedrijfseconomie student, wilde nu even wat colleges terugkijken van 2de jaars vakken. Maar ik zie dat het terugkijken van hoorcolleges vernieuwd is.
Maar het essentiële ervan kan ik niet meer terugvinden, het versneld afspelen van de hoorcolleges, weet iemand hier iets van, of hoe je het kan fixen toevallig?
Kijk namelijk graag mijn hoorcolleges op een snelheid van minimaal 1.4x
Er staan veel printers verspreid door het gebouw, en er zit een printzaakje aan de rechterkant vlak voordat je de kantine binnengaat in het hoofdgebouw.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:13 schreef Turalyon het volgende:
Weet iemand waar je kan printen op de VU?
En doet rooster.vu het bij iemand?
Je kunt werkelijk overal printen op de VUquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:13 schreef Turalyon het volgende:
Weet iemand waar je kan printen op de VU?
En doet rooster.vu het bij iemand?
Ok dankje hier heb ik wat aan. En hoe betaal je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:31 schreef MWP het volgende:
[..]
Je kunt werkelijk overal printen op de VUIn welk gebouw zit je? In het hoofdgebouw staat er een printer schuintegenover de studentenadministratie, in de kelder, tegenover de chipknipopladers, op de 1e etage in de computerzalen en op de 2e of 3e etage bij de computerzalen. En hoger ook nog, maar daar kom ik nooit
In Initium staan er printers tegenover de ingang van de grote collegezaal en op de 2e etage.
In het WN-gebouw staan er printers in de hal bij M0, U0, en in de trappenhuizen bij T3 en T4.
Ook in de MF staan overal printers. In de centrale hal, aan de kant van de kluisjes, staan sowieso twee printers. Je betaalt met je chipknip.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:46 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Ok dankje hier heb ik wat aan. En hoe betaal je?
Ik zit in de medische faculteit naast het w&n gebouw, ik kom echt nooit in het hoofdgebouw of w&n.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |