abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 september 2011 @ 18:53:47 #151
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102368908
Verschilt echt per vak en overall kan ik toch wel zeggen dat het niveau best aardig is binnen Feweb. Op een enkele uitzondering na waren de docenten toch wel ^O^.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_102368922
Het engels van de meeste docenten is wel om te janken. Qua inhoud vind ik de docenten best goed.
Onze Corporate Finance docent is zowel phd als vice president bij een bank, niks te klagen dus :P .
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 september 2011 @ 18:57:39 #153
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102369061
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 18:54 schreef JohnSpek het volgende:
Het engels van de meeste docenten is wel om te janken. Qua inhoud vind ik de docenten best goed.
Onze Corporate Finance docent is zowel phd als vice president bij een bank, niks te klagen dus :P .
Ja het Engels is erg verschillend, dat gaat van 0,0 naar een 10. Heb nu 1 docent die is qua Engels 'Mart Smeets' is en ik heb ook iemand die gewoon heel goed Engels spreekt.
pi_102369515
De docent die ik nu heb voor Business Mathematics is dit jaar voor het eerst begonnen met lesgeven. Hij trilt, kan geen een zin afmaken en kan geen enkele som normaal uitleggen. Hij kan ook niets uitrekenen zonder het antwoordmodel :| en dit is dan 'bijles'. Het huiswerk (50 sommen ofzo?) zet hij dan ook echt om 22:00 pas op blackboard.. de dag van tevoren (en we hebben het maar 1x per week, je zou denken dat hij het wel wat eerder erop kan zetten).

Er zijn wel docenten die overduidelijk veel weten, maar ze kunnen voor geen meter uitleggen. Dat + hun slechte engels + geen microfoon maakt het nogal nutteloos en niet te volgen. En de hoorcolleges vertellen mij gewoon wat ik de dag ervoor heb gelezen dus eigenlijk heeft het niet veel zin om daar naartoe te gaan.

En die graftak van BRM (Bantvalwaa ofzo) is al helemaal kut. Mogen als enige groep geen laptop gebruiken, alles moet je uitprinten en niets wordt op blackboard gezet.

Maar ik ben nog maar eerstejaars... misschien wordt het in de volgende periodes wel wat beter.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nezhi op 25-09-2011 19:18:13 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 september 2011 @ 19:13:09 #155
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102369641
Over Bantvawala wil ik het niet hebben :X. Graftak is het zeker.
  zondag 25 september 2011 @ 19:13:56 #156
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_102369670
Opeens ben ik heel blij met m'n taalkundedinosaurusjes. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_102369719
Morgen heb ik om de een of andere reden tutoraat, stelt dat wat voor? :P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_102369769
Hm, BRM is een vak met een verplichte aanwezigheid + je mag niet te laat komen.
Weten jullie of de studie adviseurs erg streng zijn hiermee? Want ik moet altijd met de trein, maar die lieten het dus al een keer afweten :p ik wil morgen of overmorgen even langs.

Mirella is wel awesome met lesgeven.

[ Bericht 11% gewijzigd door Nezhi op 25-09-2011 19:30:09 ]
pi_102370905
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 19:15 schreef TJV het volgende:
Morgen heb ik om de een of andere reden tutoraat, stelt dat wat voor? :P
Ja wat is dat in hemelsnaam?
  zondag 25 september 2011 @ 19:50:21 #160
192683 AMDB
Visionair.
pi_102371129
Is tutoraat niet een beetje klein klasje onder beheer van een tutor die je resultaten in het eerste jaar een beetje in de gaten houdt? Iets compleet zinloos dus.
  zondag 25 september 2011 @ 22:57:51 #161
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_102382337
De docenten verschillen inderdaad enorm.
Een van onze docenten is een vrouw die echt super intelligent is, maar bijna alleen maar haar powerpoints voorleest... Daar staat gelukkig tegenover dat we ook een aantal echte bazen hebben: Holger Lill! _O_ Volgens hebben ook mensen van andere falw studies en biomedische wetenschappen hem.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_102404614
Ah briljant, na het 1e tutoraat mailtje gekregen wat het is en dat het verplicht is :') mail dat dan 1 dag eerder, ben er nu mooi niet heen geweest.

Oh en als een koffieapparaat aan staat en je gewoon kan kiezen wat je wilt en betalen betekent niet dat ze werken, ik kreeg vandaag een bekertje troebel heet water met schuim ipv cappucino :')
pi_102405266
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:30 schreef RacerDKB het volgende:
Ah briljant, na het 1e tutoraat mailtje gekregen wat het is en dat het verplicht is :') mail dat dan 1 dag eerder, ben er nu mooi niet heen geweest.

Oh en als een koffieapparaat aan staat en je gewoon kan kiezen wat je wilt en betalen betekent niet dat ze werken, ik kreeg vandaag een bekertje troebel heet water met schuim ipv cappucino :')
Oktober gingen ze vervangen worden toch? TOCH?

:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102407702
Even een klacht tussendoor over blackberry. Schijtvervelend dat BB's nog steeds niet op het VU-campusnet en eduroam kunnen komen. Androids en iPhones lukken prima, maar die stomme BB's ondersteunen EAP-TTLS-PAP niet. :'(
pi_102410072
Heel veel mensen met android kunnen ook niet op internet hoor, dan disconnect die gewoon :o
pi_102410295
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:00 schreef MWP het volgende:
Even een klacht tussendoor over blackberry. Schijtvervelend dat BB's nog steeds niet op het VU-campusnet en eduroam kunnen komen. Androids en iPhones lukken prima, maar die stomme BB's ondersteunen EAP-TTLS-PAP niet. :'(
Mja maar dat ligt niet aan de VU, Eduroam staat ingesteld op standaardprotocollen dus als volgens jou BlackBerry dat niet ondersteund, ligt dat eerder bij BB dan bij de VU.
Eduroam is namelijk op elke uni zo'n beetje en het werkt overal hetzelfde.

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:53 schreef Nezhi het volgende:
Heel veel mensen met android kunnen ook niet op internet hoor, dan disconnect die gewoon :o
Dan doen ze het niet goed, het werkt gewoon alleen je moet de goede instellingen gebruiken. En die zijn te vinden op de VU Website.

Hier staat uitleg voor veel telefoons, had een keer eentje voor Android met afbeeldingen er bij zelfs maar die kan ik nu even niet vinden.

Enige terechte klacht zou zijn dat het bereik op veel plekken matig tot slecht is, op de UvA had je echt waar je ook was minstens 50% ontvangst, maar als je in KC-07 zit heb je geen telefoonontvangst noch WiFi meestal :P Misschien maar goed ook.
pi_102410418
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 19:56 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Mja maar dat ligt niet aan de VU, Eduroam staat ingesteld op standaardprotocollen dus als volgens jou BlackBerry dat niet ondersteund, ligt dat eerder bij BB dan bij de VU.

[..]

Dan doen ze het niet goed, het werkt gewoon alleen je moet de goede instellingen gebruiken. En die zijn te vinden op de VU Website.

Hier staat uitleg voor veel telefoons, had een keer eentje voor Android met afbeeldingen er bij zelfs maar die kan ik nu even niet vinden.

Enige terechte klacht zou zijn dat het bereik op veel plekken matig tot slecht is, op de UvA had je echt waar je ook was minstens 50% ontvangst, maar als je in KC-07 zit heb je geen telefoonontvangst noch WiFi meestal :P Misschien maar goed ook.
Vodafone heeft overal wel bereik, WiFi is op sommige plekken inderdaad klote maar ik heb in KC-07 wel bereik. Al mogen ze de airco daar wel eens fixen. :D

Vandaag 2 uur eerder naar de VU voor een tutoraat, konden we na een kwartier weer weg.. wat een onzin.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_102410432
Zwartbesjes-gebruikers kunnen misschien dit proberen:
http://eduroam.avans.nl/smartphones-en-pda-s/blackberry
of
http://hint.hro.nl/intran(...)uroam.Blackberry.pdf

Alleen je username is dan je VU-net-id (aaa000) en je password gewoon je wachtwoord daarvan.

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:58 schreef TJV het volgende:

[..]

Vodafone heeft overal wel bereik, WiFi is op sommige plekken inderdaad klote maar ik heb in KC-07 wel bereik. Al mogen ze de airco daar wel eens fixen. :D

Vandaag 2 uur eerder naar de VU voor een tutoraat, konden we na een kwartier weer weg.. wat een onzin.
Oh ik heb ook Vodafone maar meestal alleen GPRS in KC-07, al zit ik wel vaak bovenin en niet in het midden ergens.

En ben dan blij dat ik niet naar dat tutoraat ben gegaan, wel een mailtje dus dat het verplicht is :?
pi_102410622
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 19:59 schreef RacerDKB het volgende:

Alleen je username is dan je VU-net-id (aaa000) en je password gewoon je wachtwoord daarvan.

[..]

Oh ik heb ook Vodafone maar meestal alleen GPRS in KC-07, al zit ik wel vaak bovenin en niet in het midden ergens.

En ben dan blij dat ik niet naar dat tutoraat ben gegaan, wel een mailtje dus dat het verplicht is :?
Sloeg echt nergens op, maarja. Hoort erbij.
Was jij trouwens bij Marketing? Een of andere knuppel liet zijn telefoon vallen en die Lancée lachte hem vierkant uit, zijn hele scherm is naar de knoppen. :')
pi_102410770
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:02 schreef TJV het volgende:

[..]

Was jij trouwens bij Marketing? Een of andere knuppel liet zijn telefoon vallen en die Lancée lachte hem vierkant uit, zijn hele scherm is naar de knoppen. :')
Ja maar heb je die telefoon gezien dan? :o Ik zat namelijk daar in de buurt en hoorde/zag het, maar zo'n gozer zei dat het niet z'n telefoon was maar zijn rekenmachine.

En ja die Lancée gelijk dat hij hoopte dat ie stuk was, maar: ''Nou behalve als het een Apple is, dan is het wel zonde''. Applefetish echt, maar dat hoort bij zijn soort volk :P
Marketing op de UvA was exact zo'n docent, best grappig/ironisch. Liet ook regelmatig zijn iPhone zien, noemde Apple 10 keer per les, etc. Zouden broers kunnen zijn, al is die Emille wel veel toffer.
pi_102410913
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja maar heb je die telefoon gezien dan? :o Ik zat namelijk daar in de buurt en hoorde/zag het, maar zo'n gozer zei dat het niet z'n telefoon was maar zijn rekenmachine.

En ja die Lancée gelijk dat hij hoopte dat ie stuk was, maar: ''Nou behalve als het een Apple is, dan is het wel zonde''. Applefetish echt, maar dat hoort bij zijn soort volk :P
Marketing op de UvA was exact zo'n docent, best grappig/ironisch. Liet ook regelmatig zijn iPhone zien, noemde Apple 10 keer per les, etc. Zouden broers kunnen zijn, al is die Emille wel veel toffer.
Jij hebt het over die gozer rechts(voor de docent) zeker? Links was er ook een die zijn telefoon liet vallen, die was de pineut. (En dat was een iPhone, hehe. )
pi_102410959
quote:

[..]

[..]

Ja, iedereen stelt alles zo in met TTLS en PAP etc maar heel soms werkt het, heel vaak niet.
  maandag 26 september 2011 @ 20:13:28 #173
192683 AMDB
Visionair.
pi_102411204
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:58 schreef TJV het volgende:

[..]
Al mogen ze de airco daar wel eens fixen. :D

Ik zat net in een volle KC-07 en het was er behoorlijk koud, denk dat de airco aan stond. Weken hiervoor was het telkens een broeihok!
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 september 2011 @ 20:14:48 #174
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102411286
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Lancee _O_ Rare vogel. Dan is die strak in pak en dan loopt hij met Uggs door de VU heen :X.

Of tijdens een werkcollege minutenlang zijn kop houden, 'ja ik wacht wel op een antwoord'.

Oh en met Android is het de laatste tijd ook knudde. Dit jaar is het een rampenplan qua verbinding :'). Valt iedere keer even uit.
pi_102411353
quote:

[..]

Vandaar ook dat ik zei dat mijn klacht over blackberry ging ;) Er zijn wel meer eduroam-gebruikers in europa die dit probleem hebben :P Ook in de VS trouwens.
quote:
WiFi heb ik met mijn laptop eigenlijk overal op de VU. KC07 is altijd de ideale plek om uTorrent aan te zetten, als het college af is kan ik weer m'n series kijken :P

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:53 schreef Nezhi het volgende:
Vreemd genoeg heb ik vandaag nog twee Android-telefoons het internet opgeholpen. Wel met eduroam, VU-Campusnet heb ik niet geprobeerd.

quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 19:59 schreef RacerDKB het volgende:
of
http://hint.hro.nl/intran(...)uroam.Blackberry.pdf

Die werken dus niet. De VU gebruikt het EAP-TTLS-PAP protocol voor eduroam, terwijl Avans en HRO andere protocollen gebruiken :P Het kán gewoon niet met een blackberry, omdat die geen PAP kent :(
pi_102482911
Indien een vraag dermate verwarrend is dat meerdere antwoord mogelijkheden juist zijn (in dit geval twee opties) en degene die de toetsen maakt dit ook inderdaad erkent, wordt dan de vraag in zijn geheel geschrapt of worden meerdere antwoorden goed gerekend? Dit zal waarschijnlijk per faculteit verschillen, maar ben toch benieuwd.
Ik had een tentamen van 50 vragen, de normering was 17 fout voor een 5.5, maar als een vraag wordt geschrapt, moet je dan 16 ft hebben op 49 of voldoet 17ft nog steeds?
pi_102485049
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:33 schreef Turalyon het volgende:
Indien een vraag dermate verwarrend is dat meerdere antwoord mogelijkheden juist zijn (in dit geval twee opties) en degene die de toetsen maakt dit ook inderdaad erkent, wordt dan de vraag in zijn geheel geschrapt of worden meerdere antwoorden goed gerekend? Dit zal waarschijnlijk per faculteit verschillen, maar ben toch benieuwd.
Ik had een tentamen van 50 vragen, de normering was 17 fout voor een 5.5, maar als een vraag wordt geschrapt, moet je dan 16 ft hebben op 49 of voldoet 17ft nog steeds?
Afhankelijk van de docent. Meestal wordt het dan echter soepeler, dus in jouw geval 16 fout. Als je het er niet mee eens bent kun je naar de Examencommissie stappen.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_102485931
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:33 schreef Turalyon het volgende:
Als er meerdere antwoorden echt goed zijn wordt er meestal voor gekozen om meerdere antwoorden goed te rekenen. Pas op het moment dat een vraag te moeilijk blijkt, dan wordt er een advies uitgebracht om de vraag uit het tentamen te halen. Dat is alsnog een advies, dat hoeft de docent niet te honoreren.
pi_102487506
Eduroam werkt inderdaad prima met Android, die andere krijg ik niet aan de praat.
pi_102553802
UvA betere universiteit dan VU

Is het trouwens normaal dat de VU geld vraagt voor dingen waarmee je extra punten kan halen? Ik mag lekker een programma aanschaffen van 75 euro zodat ik tussen de 0.1 - 1 punten extra krijg op een tentamen... En dat kan ik natuurlijk voor welgeteld 2 weken gebruiken want daarna heb ik er geen fuck meer aan.

[ Bericht 17% gewijzigd door Nezhi op 30-09-2011 16:47:29 ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:01:04 #181
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_102554515
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:41 schreef Nezhi het volgende:
UvA betere universiteit dan VU

Is het trouwens normaal dat de VU geld vraagt voor dingen waarmee je extra punten kan halen? Ik mag lekker een programma aanschaffen van 75 euro zodat ik tussen de 0.1 - 1 punten extra krijg op een tentamen... En dat kan ik natuurlijk voor welgeteld 2 weken gebruiken want daarna heb ik er geen fuck meer aan.
Al gekeken of het op de VU pc's geinstalleerd staat?
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_102554652
Het is een nieuw programma, zit met hetzelfde ''probleem''. Ze stikken maar in het geld, ik haal dat tentamen wel zonder dat oefenprogramma.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 september 2011 @ 17:10:47 #183
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102554785
Ik heb wel eens een tientje betaald voor een licentie voor een mangementspel betaald waarmee je een bonuspunt kon halen en 15e toen het om 3 ETCS ging maar geen 75...
pi_102555540
15e voor 3 etcs is wel nice.. dat zou ik ook doen, maar niet dit. Ik kijk maandag wel of het op de VU pcs staat, maar ik betwijfel het. Het is zo een internet licentie.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 september 2011 @ 17:38:20 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102555577
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:37 schreef Nezhi het volgende:
15e voor 3 etcs is wel nice.. dat zou ik ook doen, maar niet dit. Ik kijk maandag wel of het op de VU pcs staat, maar ik betwijfel het. Het is zo een internet licentie.
Je moest wel het managementspel spelen en daarbij een verslag maken over hoe je het de hele periode hebt gedaan, welke beslissingen je nam en waarom etc. en wat excelvaardigheden laten zien :+. Maar het waren drie makkelijke punten.
pi_102555677
Klinkt tenminste nog nuttig ;)
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:07:56 #187
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_102559891
Trouwens, RacerDKB, zat jij eerst op de UvA? Waarom ben je overgestapt op de VU? (Gewoon nieuwsgierig)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_102651463
Even vraagje hier hoor.

Ik ben 3de jaars economie&bedrijfseconomie student, wilde nu even wat colleges terugkijken van 2de jaars vakken. Maar ik zie dat het terugkijken van hoorcolleges vernieuwd is.

Maar het essentiële ervan kan ik niet meer terugvinden, het versneld afspelen van de hoorcolleges, weet iemand hier iets van, of hoe je het kan fixen toevallig?
Kijk namelijk graag mijn hoorcolleges op een snelheid van minimaal 1.4x :)
pi_102670933
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:49 schreef Thom90 het volgende:
Maar het essentiële ervan kan ik niet meer terugvinden, het versneld afspelen van de hoorcolleges, weet iemand hier iets van, of hoe je het kan fixen toevallig?
Kijk namelijk graag mijn hoorcolleges op een snelheid van minimaal 1.4x :)
Welke browser gebruik je? :)
pi_102671136
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:07 schreef Muisraket het volgende:
Trouwens, RacerDKB, zat jij eerst op de UvA? Waarom ben je overgestapt op de VU? (Gewoon nieuwsgierig)
Jep, zat op de UvA.

Had niet genoeg studiepunten om aan mijn BSA bij de UvA te voldoen en andere studies dan economie konden me niet interesseren, dus dan maar naar de VU!
pi_102679097
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:51 schreef MWP het volgende:

[..]

Welke browser gebruik je? :)
Safari en Ik heb ook nog FireFox op mn Windows pc gebruikt,maar die deed helemaal niets.

Maar ze gebruiken nu silverlight en de gehele layout is anders dan vorig jaar.
pi_103036231
Godverdomme, alle tentamens binnenkort in Amstelveen :r

Lekker is dat, 08:30 tot 11:30 tentamen, dan 3,5 uur niksen (ik was van plan een studiezaal in de duiken, maar ik neem aan dat ze die niet hebben in die kutEmergohal), en dan nog een tentamen tot 18:00.

Dat wordt 07:00 de deur uit en 19:30 thuis, tegenvaller dit.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 oktober 2011 @ 14:18:33 #193
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103036564
Ik heb de tentamens gewoon op de VU :+
pi_103036601
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:18 schreef borisz het volgende:
Ik heb er een op de UvA. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_103036663
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:18 schreef borisz het volgende:
Ja daar verheugde ik me op, vorig jaar UvA zit je op de chillste plek in Amsterdam voor college, en alle tentamens ineens in het IWO, Amsterdam Zuid-Oost, dat is ook een pokke-end weg. Of Science Park, daar had ik een hertentamen.

Dacht nu eindelijk gewoon tentamens op de plek waar je altijd zit, moet ik dus naar Amstelveen.
pi_103036761
Oh ja, IWO heb ik een eventueel hertentamen. Maar dat vindt de docent kut, dus dat verplaatst 'ie. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 oktober 2011 @ 14:24:49 #197
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103036769
quote:
8s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:21 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja daar verheugde ik me op, vorig jaar UvA zit je op de chillste plek in Amsterdam voor college, en alle tentamens ineens in het IWO, Amsterdam Zuid-Oost, dat is ook een pokke-end weg. Of Science Park, daar had ik een hertentamen.

Dacht nu eindelijk gewoon tentamens op de plek waar je altijd zit, moet ik dus naar Amstelveen.
Tijdje geleden dat ze weer uitwijken. In mijn eerste jaaar gingen we naar de RAI voor tentamens.
pi_103037979
Hoe kan je zien waar je moet zitten? Moet ik naar het Emergo gebouw?
http://oi54.tinypic.com/16h22wj.jpg

Ik snap die (T) achter de lokalen niet.
IN = Initium en WN = Wiskunde/natuurkunde gebouw en TenT is dicht bij het hoofdgebouw..., neem ik aan :D
pi_103038229
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:01 schreef Nezhi het volgende:
Hoe kan je zien waar je moet zitten? Moet ik naar het Emergo gebouw?
http://oi54.tinypic.com/16h22wj.jpg

Ik snap die (T) achter de lokalen niet.
IN = Initium en WN = Wiskunde/natuurkunde gebouw en TenT is dicht bij het hoofdgebouw..., neem ik aan :D
Ik kreeg voor 2 vakken een mailtje + BlackBoard bericht, maar als ik gewoon op m'n rooster kijk op VUnet (dus niet rooster.vu.nl):

Het staat niet zo duidelijk aangegeven welke locatie ik tentamen heb, ik heb een vermoeden dat het in de Emergohal is.
pi_103038285
quote:
9s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:11 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik kreeg voor 2 vakken een mailtje + BlackBoard bericht, maar als ik gewoon op m'n rooster kijk op VUnet (dus niet rooster.vu.nl):

[ afbeelding ]

Het staat niet zo duidelijk aangegeven welke locatie ik tentamen heb, ik heb een vermoeden dat het in de Emergohal is.
_O- _O_ in mijn rooster staat een vak niet, dus moet ik op rooster.vu.nl kijken. Op mijn persoonlijke rooster staan veel lokalen, mag je gewoon eentje kiezen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Nezhi op 13-10-2011 15:20:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')