abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101619600
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2011 00:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Wel eerst een alu-hoedje aanschaffen. :P
In de mijne staat een geluidstape van een afgeluisterd gesprek met Joris en jij komt met zulke stupide opmerkingen.
  dinsdag 6 september 2011 @ 00:24:32 #27
57434 Marloes
Digital Love
pi_101619630
Heb het filmpje al even bekeken!! Tja, wat moet ik zeggen, ik krijg er een raar gevoel bij, maar dat zegt niets.. Iemand is immers onschuldig totdat het tegendeel is bewezen. Maar goed, aangezien hij zo'n hoge functie bekleedt is het misschien ook niet erg waarschijnlijk dat dat tegendeel echt bewezen gaat worden... Er zijn immers al meerdere onderzoeken geweest.. Blijft moeilijk. Neem aan dat het nu weer (goed?) onderzocht gaat worden.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 6 september 2011 @ 00:24:36 #28
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_101619633
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 00:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

In de mijne staat een geluidstape van een afgeluisterd gesprek met Joris en jij komt met zulke stupide opmerkingen.
De Linkse_Kinderknuffelaar wil er niet aan :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 6 september 2011 @ 00:25:07 #29
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_101619655
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef Marloes het volgende:
Heb het filmpje al even bekeken!! Tja, wat moet ik zeggen, ik krijg er een raar gevoel bij, maar dat zegt niets.. Iemand is immers onschuldig totdat het tegendeel is bewezen. Maar goed, aangezien hij zo'n hoge functie bekleedt is het misschien ook niet erg waarschijnlijk dat dat tegendeel echt bewezen gaat worden... Er zijn immers al meerdere onderzoeken geweest.. Blijft moeilijk. Neem aan dat het nu weer (goed?) onderzocht gaat worden.
Dat is dus maar de vraag.....
  dinsdag 6 september 2011 @ 00:29:50 #30
57434 Marloes
Digital Love
pi_101619823
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 00:25 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat is dus maar de vraag.....
Ja, ik snap wat je bedoelt. Ik kan er eigenlijk weinig zinnigs over zeggen, behalve dan dat er op zijn minst 'vreemde verhalen' aan die man kleven.. :P
Het zou natuurlijk wel heel ernstig zijn als het echt zo is (los van deze zaak - ook die voorgaande aanklachten) en dat 'men' hem constant de hand boven het hoofd houdt.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_101620456
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 00:29 schreef Marloes het volgende:

[..]

Ja, ik snap wat je bedoelt. Ik kan er eigenlijk weinig zinnigs over zeggen, behalve dan dat er op zijn minst 'vreemde verhalen' aan die man kleven.. :P
Het zou natuurlijk wel heel ernstig zijn als het echt zo is (los van deze zaak - ook die voorgaande aanklachten) en dat 'men' hem constant de hand boven het hoofd houdt.
Ik denk dat 'men' weinig anders kan .. als je je in die materie verdiept, en dat is heel moeilijk zonder stront- en stront misselijk te worden, kom je terecht bij internationale kringen van topambtenaren en politici, pedofielenfeestjes in Spaanse en Belgische villa's met kinderen uit weeshuizen etc etc .. die hebben met z'n allen voldoende resources om elkaar uit de wind te houden.
pleased to meet you
pi_101621495
quote:
Wow. Ze hebben een geluidsopname waarin Joris D om kinderen vraagt. En toch is die vent nog nooit veroordeeld. En minister Donner durft deze man nog te verdedigen ook.
pi_101621584
Even volgen deze.
pi_101621627
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 02:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Even volgen deze.
How deep is the rabbit hole? Shiiiiiiit man. Dit kan een sneeuwbaleffect veroorzaken. Met deze affaire kunnen mogelijk ook andere samenzweringstheorien ontrafeld worden.
pi_101622610
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2011 00:08 schreef RM-rf het volgende:

pas zodra je daarboven ook nog en doorgelsgane complot-theorieen gaat opbouwen, zoals die koerdische drugshandelaar Baybasin gedaan heeft kom je bij eventueel strafbare zaken, maar hoe 'geloofwaardig' zijn die beschuldigingen die nog nooit verder gekomen zijn dan wat geroep en beweringen die niet aantoonbaar zijn...
Wat wel is aangetoond is dat Baybasin is veroordeeld op basis van gemanipuleerde gespreksopnamen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_101622704
Uit de audio opname blijkt dus dat er een organisatie is waar deze goorlappen kinderen kunnen bestellen. Ik denk dat Demmink binnenkort 'zelfmoord' gaat plegen of dat een 'gek of pedohater hem gaat vermoorden' om deze organisatie inclusief klandizie te beschermen.
pi_101622788
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 08:38 schreef polderturk het volgende:
Uit de audio opname blijkt dus dat er een organisatie is waar deze goorlappen kinderen kunnen bestellen. Ik denk dat Demmink binnenkort 'zelfmoord' gaat plegen of dat een 'gek of pedohater hem gaat vermoorden' om deze organisatie inclusief klandizie te beschermen.
Dit is al bezig sinds 1995 ofzo met die vent. Dus waarom nu?
  dinsdag 6 september 2011 @ 09:02:03 #38
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_101623052
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 00:54 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik denk dat 'men' weinig anders kan .. als je je in die materie verdiept, en dat is heel moeilijk zonder stront- en stront misselijk te worden, kom je terecht bij internationale kringen van topambtenaren en politici, pedofielenfeestjes in Spaanse en Belgische villa's met kinderen uit weeshuizen etc etc .. die hebben met z'n allen voldoende resources om elkaar uit de wind te houden.
Die netwerken en feestjes heb ik dan weer mijn bedenkingen bij, dat neigt allemaal weer een beetje naar het ongeloofwaardige.

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2011 02:35 schreef polderturk het volgende:

[..]

How deep is the rabbit hole? Shiiiiiiit man. Dit kan een sneeuwbaleffect veroorzaken. Met deze affaire kunnen mogelijk ook andere samenzweringstheorien ontrafeld worden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 08:38 schreef polderturk het volgende:
Dat is dus allemaal de vraag. Ik denk dat Demmink een slechte man is, waarschijnlijk een psychopaat, maar wel heel intelligent. Hij is een van de machtigste mensen van Nederland, vergis je niet over het apparaat wat hij kan aansturen. Als jurist kent hij de wet en weet dus hoe hij deze kan buigen, omzeilen en ook zelf kan misbruiken om tegenstanders een hak te zetten. Ik denk dat hij in de loop der tijd zoveel stront heeft verzameld over andere machtige mensen (politici, zakenlui, koningshuis), dat wanneer men hem aanpakt, hij zelf de beerput over anderen opent. En daar zal niet alleen smerigheid met kinderen (zijn eigen expertise) tussen zitten, maar misschien nog veel andere rottigheid waarmee mensen mee te chanteren zijn.

Demmink ligt al meer dan 10 jaar onder vuur en er is wel wat 'onderzoek' gedaan, maar daar kwam telkens al heel snel uit dat er absoluut niks aan de hand was. Wat natuurlijk niet gek is, als de slager zijn eigen vlees keurt.

Er zijn nu veel mensen die denken dat nu dit eenmaal aan het licht is, Demmink zo beschadigd is, dat zijn kop er af gaat, maar nogmaals; deze beschuldigingen spelen al 10 jaar en zelfs in de main stream media; actualiteitenrubrieken van de publieke omroepen, Gay krant, Panorama, Nieuwe Revu, Telegraaf, etc. dus niet alleen op demminkdoofpot.nl en klokkenluideronline.nl. Dus wie weet, waait dit ook weer over.
  Admin dinsdag 6 september 2011 @ 09:05:52 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101623115
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 00:07 schreef Marloes het volgende:

[..]

Interessant.. Bron(nen)? :P
Dit speelt al tijden.
Diverse journalisten zijn ermee bezig en worden allen afgeschilderd als idioten.
En toch klopt het hele Demmink verhaal niet.
Leesvoer:
https://www.demminkdoofpot.nl/home.html
http://www.klokkenluideronline.nl/
Revu
HP/deTijd
etc etc etc
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 6 september 2011 @ 09:07:13 #40
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101623142
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin dinsdag 6 september 2011 @ 09:07:59 #41
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101623157
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 09:02 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Die netwerken en feestjes heb ik dan weer mijn bedenkingen bij, dat neigt allemaal weer een beetje naar het ongeloofwaardige.

[..]

[..]

Nee hoor, die werden ten tijde van de Dutroux-zaak al bekend.

dinsdag 6 september 2011 @ 09:18:49 #42
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_101623336
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 09:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee hoor, die werden ten tijde van de Dutroux-zaak al bekend.
'Al bekend' wil niet zeggen dat dat dit waarheid is. Vooral als men ook nog 'satanische rituelen' erbij gaat halen, vind ik het ongeloofwaardig worden.
  dinsdag 6 september 2011 @ 09:28:31 #43
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_101623511
bron

quote:
De Demmink Doofpot: complotdenker Micha Kat levert zowaar een puik werkstuk af

Wellicht één van de langstslepende kwesties in Den Haag: de Zaak Joris Demmink. De hoogste ambtenaar van het ministerie van Justitie staat al enkele jaren in een kwade reuk. Geruchten over kindermisbruik en pedofilie blijven de kop opsteken, maar tot nu toe is er nog niets bewezen. Er is recent een lijvig boekwerk over de kwestie verschenen: De Demmink Doofpot. "Het eerste wat Fred Teeven gaat doen als minister is het wegsturen van Demmink."

Het boek, of eigenlijk rapport, is samengesteld door Jan Poot en Micha Kat. Kat, die op zijn website doorgaans de meest buitenissige complotten probeert te onthullen (Bilderberg + vaccinatie = genocide, dat werk), blijkt wel degelijk over journalistieke capaciteiten te beschikken (naast zijn vermogen om leuke filmpjes te maken, kijk hoe Kat hier Demmink achterna zit). Met name zijn chronologisch feitenoverzicht is indrukwekkend: al sinds 1994 (!) doen er geruchten de ronde over de handel en wandel van Demmink. Vele Kamervragen en artikelen verder blijft de zaak nog steeds gehuld in nevelen. Waarbij moet worden aangetekend dat Demmink nog nooit waar dan ook van in beschuldiging is gesteld.

Het boek in kwestie bevat, denken wij, verder geen onthullingen die de zaak in versnelling gaan zetten. MAAR: Demmink's advocaat Harro Knijff heeft meermaals gezegd dat Demmink in de jaren negentig niét naar Turkije is gereisd. Een overzicht in het boek anders vermoeden: wij tellen tien reizen tussen november 1995 en mei 1999.

Het is echter wel een zéér gedegen feitelijk relaas over de Kwestie Demmink en biedt een duidelijk totaaloverzicht. De kwestie Baybasin, aangiftes die niet in behandeling worden genomen en ministers die consequent de hand boven het hoofd houden van hun topambtenaar, die overigens wel een borrel lust. Opmerkelijke zinsnede is dat de VVD ook in haar maag zit met Demmink, zelf lid van de liberale partij. Zo tekent Kat op uit de mond van Justitie-woordvoerder Fred Teeven dat 'het eerste wat hij gaat doen als hij minister wordt het wegsturen is van Demmink'. Dan mag hij wel opschieten. Demmink wordt dit jaar 63 dus ligt de VUT op de loer.

Enfin, een rapport dat u zeker moet lezen. En nu komt het goede nieuws: het is gratis te bestellen.
Micha Kat doet een Willibrordje :')

dinsdag 6 september 2011 @ 09:33:36 #44
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101623629
Het is bij Justitie natuurlijk al jaaaren een puinhoop, dat is publiek geheim, en zolang de politiek dat niet aanpakt zullen dit soort aangiftes blijven komen. Wat is er van waar? Geen idee, was er niet bij. Maar het dient onderzocht te worden. Het wordt in NL of liever in de EU tijd voor een FBI die dit soort zaken onafhankelijk kan onderzoeken.
Nu blijft het altijd intern.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin dinsdag 6 september 2011 @ 10:01:51 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101624297
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 09:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
bron

[..]

Micha Kat doet een Willibrordje :')

Tsja, het is natuurlijk stukken leuker om Micha Kat te bashen dan toegeven dat deze hele zaak niet klopt.

dinsdag 6 september 2011 @ 10:08:47 #46
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_101624436
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 10:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tsja, het is natuurlijk stukken leuker om Micha Kat te bashen dan toegeven dat deze hele zaak niet klopt.
Zo bedoelde ik het niet. Ik vind het stukje waar hij Demmink confronteert bij zijn auto bijzonder grappig en het deed me aan Willibrord in zijn hoogtijdagen denken.

Ik zal de laatste zijn om Micha Kat te bashen. Ik denk dat Kat een beetje te ver is doorgedraaid in zijn complotdenken, maar hij levert wel degelijk heel goed werk door Demmink, Westenberg, Kalbfleisch en al dat andere schorem aan de schandpaal te nagelen.
  dinsdag 6 september 2011 @ 10:15:51 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101624571
Als men zulke bewijzen tegen die Demmink heeft, waarom is er dan geen civiele procedure gestart?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 6 september 2011 @ 10:31:33 #48
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_101624963
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 10:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Als men zulke bewijzen tegen die Demmink heeft, waarom is er dan geen civiele procedure gestart?
Wie zou dat moeten doen? Wie gaat dat betalen?

Micha Kat van Klokkenluideronline.nl is Demmink constant aan het uitlokken, zo heeft hij met een spuitbus 'PEDO' op Demminks huis gespoten en zoals boven te zien valt hij hem op straat lastig. Dit ook om rechtzaken en publiciteit uit te lokken
pi_101626003
quote:
Omdat het hele zooitje verrot is, misschien dat nu eindelijk eens de deksel opengaat.
Maar ik vrees dat het niet gaat gebeuren, hooguit een gevalletje zelfmoord van JD.
pi_101626014
quote:
dat denk ik ook, alle vermeende 'bewijzen' worden ook door bv de advocaat van Bayasin achter gehouden omdat ze 'streng geheim' zouden zijn en ook die er liever geheimziinig over doen...

Inderdaad wpordt er ook door de media onderzoek gedaan, zowel Zembla is er mee bezig geweest als Netwerk, maar verder dan 'dat er mensen waren die beschuldigingen uitten en dat er een aangifte gedaan is komen die niet en hooguit zie je dan een rijtje politici van de oppositie die roeptoeteren dat een generaal-secretaris die van zulke dingen beschuldigd wordt, zn werk niet zo kunnen doen en per direkt op non-actief gesteld moet worden...

maar ik heb in alle keren dat ik gelezen heb over die zaak nooit een daadwerkelijk bewijs voor kindermisbruik gelezen, anders dan bewschuldigingen geuit door die drugshandelaar Bayasin en zn advocaat...

Wél lijkt het me zeer waarschijnlijk dat Demmink best gebruik gemaakt heeft van minderjarige prostitué's (sterker nog, dat heeft hijzelf ook openlijk aangegeven)... bv in Rotterdam weet ik ook dat er een scene was van zulke 'boy-prostitueé's.. ik woonde toen vlak in de buurt van een jongensbordeel op de Bergweg, waar op een gegeven moment een brand uitbtrak en toen een 17-jarige tsjechische jongen daar om het leven kwam, die schijbaar daar dus als prostitué werkte..
er waren zéér sterke geruchten (die ikzelf ook wel geloof) dat het ook een boel topambtenaren en lokale politici waren die daarheen gingen en die hele zaak is inderdaad verdomd efficient in de doofpot gegaan toendertijd. (De eigenaar maakte probleemloos een paar maanden later een soortgelijk bordeel op een andere plek open, ergens in rotterdam-zuid naar ik meen, wel wat minder in direkt zicht van andere omwonende en in het havengebied)..
Onder de mensen van wie die geruchten gingen was ook een overheidsmanager en columnist van een landelijk dagblad die later nog politiek sucessen boeken voor zn voortijdige dood in mei 2002...

Punt is echter wel, er is een zekere grens tussen pedofilie en de vraag of mensen gebruik maakten van illegale prostitutie door jongenshoeren van 17 jaar oud...
daar ligt een duidelijke grens tussen

verder is het wel behoorlijk ongeloofwaardig dat Demnink, die niet erg geheimzinig erover gedaan heeft dàt hij ook een openlijke homoseksueel was en gebruik maakte van jongens-prostituée's waarbij hij niet altijd de leeftijd wist.. vervolgens daardoor 'chantabel' zou zijn... juist Demmink eigen openheid daarover maakt het zeer ongeloofwaardig dat hij zich door derden zou laten beinvloeden die beschuldigingen zou uitten die hijzelf verder niet geheim hield...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')