Ik pak de vanillevla!quote:
Met Sammz of Ripley?quote:
Ja Mata is mijn bitchquote:
Tegen jou?quote:
Goed, op het moment erg moe van het sporten. In het algemeen druk met kijken wat ik over drie maanden wil doen en opzoek naar een huisje voor mezelf.quote:
Dat vroeg ik niet.quote:
Hoezo over drie maanden?quote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed, op het moment erg moe van het sporten. In het algemeen druk met kijken wat ik over drie maanden wil doen en opzoek naar een huisje voor mezelf.
MI van L-E samen met MissB en vanillevlaquote:Op maandag 5 september 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Er is niemand met wie ik liever een schaaltje vanillevla deel.
Ben je in de keuken ook altijd zo recalcitrant, woman?quote:Op maandag 5 september 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat kan mij niet schelen.
Ik deel het met anderen, wil graag een klein appartementje, mag zelfs een studio zijn. Als het maar niet zo groot is (wil zo min mogelijk schoonmaken).quote:Op maandag 5 september 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoezo over drie maanden?
Je had toch een huisje, of deel je dat met anderen?
Nee hoor, als je een broodje pindakaas wil maak ik dat meteen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben je in de keuken ook altijd zo recalcitrant, woman?![]()
Ah, op die manier. Je wil wel in Ierland blijven?quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik deel het met anderen, wil graag een klein appartementje, mag zelfs een studio zijn. Als het maar niet zo groot is (wil zo min mogelijk schoonmaken).
En het project waar ik op werk loopt over 3 maanden af, ik kan dan een ander project gaan zoeken, maar denk dat ik liever bij een bedrijf ga werken waar meer groeimogelijkheden zijn.
Dat is nog niet zeker.quote:Op maandag 5 september 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Je wil wel in Ierland blijven?
Jij bitch. Pindakaas is goorder dan de tampons van Hannah Tokkie.quote:Op maandag 5 september 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, als je een broodje pindakaas wil maak ik dat meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |