quote:Op maandag 5 september 2011 23:40 schreef HerbertThePervert het volgende:
OPROTTE MET DIE MAROKANE GEWOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja dat dacht ik al wel (quote:
Vind ik ook hoor!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:14 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al wel () maar kom op
Als je buitenlanders gaat haten, schrijf zelf dan aub ABN met correcte spelling/grammatica.
GAAN WEER MENSEN HET VOOR DIE BUITENLANDERS OPNEMEN, LANDVERRAAIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:14 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al wel () maar kom op
Als je buitenlanders gaat haten, schrijf zelf dan aub ABN met correcte spelling/grammatica.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:23 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
GAAN WEER MENSEN HET VOOR DIE BUITENLANDERS OPNEMEN, LANDVERRAAIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IS TOCH GEWOON ZO??quote:
quote:
MISSCHIEN BEN IK OOK WEL EEN ALLOCHTOONquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:23 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
GAAN WEER MENSEN HET VOOR DIE BUITENLANDERS OPNEMEN, LANDVERRAAIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haal je die cijfers van een onderzoek of uit je kont?quote:Op maandag 5 september 2011 18:43 schreef Ezelprikje het volgende:
[..]
Omdat het alleen allochtonen zijn! en ja 90% hier van de allochtonen zorgt voor overlast, dat is pas doodvermoeiend.
Cbs is altijd een goede bron voor statistische cijfers.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haal je die cijfers van een onderzoek of uit je kont?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Cbs is altijd een goede bron voor statistische cijfers.
moest glimlachenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haal je die cijfers van een onderzoek of uit je kont?
Ga shoarma voor ons bakken, pannenkoek.quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef Gulmez het volgende:
AllochtonenVerschillende in 1 land
![]()
alleen maar voordelen
kaaskoppen vooroordelen!!!!!!!!!!!
ga lekker in australie wone dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |