Die vind ik dan echt weerquote:Op maandag 5 september 2011 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
Dat heb ik dan weer met "Into the Wild", wat een boutfilm vond ik dat
En wat was je conclusie? Groter dan God?quote:Op maandag 5 september 2011 21:58 schreef Californium het volgende:
Ik heb net mijn self-assesment afgemaakt! BAM! nu nog even een artikel lezen
Idd!quote:Op maandag 5 september 2011 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat was je conclusie? Groter dan God?
Orgasmes?quote:Op maandag 5 september 2011 20:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach je wil niet weten wat alle labiele exen van mij fake-te om aandacht te krijgen
The mental imagesquote:Op maandag 5 september 2011 20:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ff avondje met Paaskonijn doorbrengen, hij pompt het zo weg.
Don't you make me post that againquote:
The Big Lebowski overgewaardeerd vindenquote:Op maandag 5 september 2011 21:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die vind ik zelf echt overgewaardeerd
Die's goedquote:Op maandag 5 september 2011 21:53 schreef BGTes het volgende:
Ik zit nu Requiem for a Dream te kijken
quote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Da's gene party, maar het gaat wel hard!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Donnie Darkoquote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik heb zin om een goede film te kijken. Maar ik heb geen inspiratie, niet eens voor een genre. Dat gaat lastig worden
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:43 schreef IrishBastard het volgende:
Net uiteindelijke toch nog wezen sporten, en het was toch wel lekker om weer eens een heel schema af te werken. En dat op het zelfde gewicht als waar we 1,5 maand terug mee gestopt waren, viel niet super tegen
quote:Op maandag 5 september 2011 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Slapen
Alweer 40 min later dan de bedoeling
Ik ga de volgende keer wel in die kutstoel zitten, vrijwillig.quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef IrishBastard het volgende:
Dude, jij bent te wakkerZoek je overal iets achter?
We gaan nú pas naar bed hè
quote:Op maandag 5 september 2011 21:53 schreef BGTes het volgende:
Ik zit nu Requiem for a Dream te kijken
Toen ik, "Ja hallo!!! Er zijn meer mensen dan alleen jij bezig. Ik ben bezig godverdomme, alsof ik mijn aandacht kan verdelen over twee aparte zaken, ik ben geen wijf. Shit zeg. Enige wat dat doet is afleiden en mij duidelijk maken hoe egocentrisch je bent, kut! Jij laat mij niet komen, dat is de taak mij en de fucked up gedachtes die ik heb, jij bent het gat waar ik mijn zaad in dump. Nou bek houwe en bang kijken, daar hou ik van als ik me aftrek met jouw kut.", zei terwijl ze dat flikten was het snel afgelopen met dat gejank. Dat dan weer wel.quote:
Ik ben blij dat ik eens uit mezelf om kwart voor 9 wakker werd....Om 11 uur heb je dan zo'n duf hoofdquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Neuh, op zich niet. Ben blij dat als ik straks weer begin met colleges dat ik dan niet mezelf aangeleerd heb dat 11.00uur een mooie tijd is om op te staan..maar soms zou tot 11.00uur slapen wel fijn zijn
Sjeeesus....tis dat ik weet waar je woont anders had ik nu gevraagd onder welke steen jij vandAAN KOMTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |