Hm, 16-12 is leuk net voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 7 september 2011 12:50 schreef The_Dean het volgende:
FUCK YEAH!!! WITCHFYNDER, KOM JE OOK???
[ afbeelding ]
 (ja ik was al gevraagd voor Eindhoven
 (ja ik was al gevraagd voor Eindhoven  . Maar zal ff kijken
. Maar zal ff kijken  ).
).

EMMquote:Op donderdag 8 september 2011 09:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hm, 16-12 is leuk net voor mijn verjaardag(ja ik was al gevraagd voor Eindhoven
. Maar zal ff kijken
).

Kan hier niks horen, dus kan er nog niks over zeggen. Maar als jullie Whisky&Cocaine eruit halen ga ik jullie bekogelen met rotte tomaten en eieren.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
We zijn hard bezig onze set aan het opschonen en mindere nummers weg te doen en veel nieuw te schrijven. Maar wat vinden jullie van dit nummer:
blijven of weg

Nee die blijft sowiesoquote:Op donderdag 8 september 2011 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan hier niks horen, dus kan er nog niks over zeggen. Maar als jullie Whisky&Cocaine eruit halen ga ik jullie bekogelen met rotte tomaten en eieren.

Dat quote ik deze even als bewijs.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil bij deze graag twee exemplaren van de cd pre-orderen.

Klink niet verkeerd maar ik heb het idee dat jullie beter kunnen.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
We zijn hard bezig onze set aan het opschonen en mindere nummers weg te doen en veel nieuw te schrijven. Maar wat vinden jullie van dit nummer:
blijven of weg

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Zoeen heb ik ook gehad.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:34 schreef genakt het volgende:
[TK] Marshall MG 100 Gitaarversterker

Zag hem voorbij komen in nieuwe topics denk post het hier gewoonquote:

Gelijk heb je. Zijn wel vette apparatenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:28 schreef genakt het volgende:
[..]
Zag hem voorbij komen in nieuwe topics denk post het hier gewoon

G2.1u effects processor op een PC met Windows 7, en dan neem ik op met Audacity.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe sluit je hem aan en welke enz beetje info is handig

Ik heb ook een G2.1u en ik zeg verkopen dat ding het is echt een KUTding wat facking veel noise meegeeft naar je versterker onder andere. En naar je pc precies hetzelfde.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
G2.1u effects processor op een PC met Windows 7, en dan neem ik op met Audacity.

Ik heb er geen last van als ik recht door mijn amp speel. Superhelder geluid zonder bijgeluiden. Als ik op een andere PC opneem heb ik er geen last van, het probleem is alleen dat die andere PC oud is en hapert in het opnemen: Zo ontbreken er bepaalde stukken als ik opneem.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb ook een G2.1u en ik zeg verkopen dat ding het is echt een KUTding wat facking veel noise meegeeft naar je versterker onder andere. En naar je pc precies hetzelfde.

Moet je voor de gein is je Zoom G2.1u laten lopen naar een distortion pedaal en dan je ampquote:Op donderdag 8 september 2011 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van als ik recht door mijn amp speel. Superhelder geluid zonder bijgeluiden. Als ik op een andere PC opneem heb ik er geen last van, het probleem is alleen dat die andere PC oud is en hapert in het opnemen: Zo ontbreken er bepaalde stukken als ik opneem.

Dat ligt niet aan het apperaat, dat ligt aan wat de gebruiker ermee doetquote:Op donderdag 8 september 2011 16:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet je voor de gein is je Zoom G2.1u laten lopen naar een distortion pedaal en dan je amp
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |