SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoeen heb ik ook gehad.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:34 schreef genakt het volgende:
[TK] Marshall MG 100 Gitaarversterker
Zag hem voorbij komen in nieuwe topics denk post het hier gewoonquote:
Gelijk heb je. Zijn wel vette apparatenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:28 schreef genakt het volgende:
[..]
Zag hem voorbij komen in nieuwe topics denk post het hier gewoon
G2.1u effects processor op een PC met Windows 7, en dan neem ik op met Audacity.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe sluit je hem aan en welke enz beetje info is handig
Ik heb ook een G2.1u en ik zeg verkopen dat ding het is echt een KUTding wat facking veel noise meegeeft naar je versterker onder andere. En naar je pc precies hetzelfde.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
G2.1u effects processor op een PC met Windows 7, en dan neem ik op met Audacity.
Ik heb er geen last van als ik recht door mijn amp speel. Superhelder geluid zonder bijgeluiden. Als ik op een andere PC opneem heb ik er geen last van, het probleem is alleen dat die andere PC oud is en hapert in het opnemen: Zo ontbreken er bepaalde stukken als ik opneem.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb ook een G2.1u en ik zeg verkopen dat ding het is echt een KUTding wat facking veel noise meegeeft naar je versterker onder andere. En naar je pc precies hetzelfde.
Moet je voor de gein is je Zoom G2.1u laten lopen naar een distortion pedaal en dan je ampquote:Op donderdag 8 september 2011 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van als ik recht door mijn amp speel. Superhelder geluid zonder bijgeluiden. Als ik op een andere PC opneem heb ik er geen last van, het probleem is alleen dat die andere PC oud is en hapert in het opnemen: Zo ontbreken er bepaalde stukken als ik opneem.
Dat ligt niet aan het apperaat, dat ligt aan wat de gebruiker ermee doetquote:Op donderdag 8 september 2011 16:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet je voor de gein is je Zoom G2.1u laten lopen naar een distortion pedaal en dan je amp![]()
Nee daar hebben meer mensen last van met de G2.1uquote:Op donderdag 8 september 2011 16:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het apperaat, dat ligt aan wat de gebruiker ermee doet.
Mijn vraag is:quote:Op donderdag 8 september 2011 16:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee daar hebben meer mensen last van met de G2.1u![]()
Tis een multi effect pedaal lieve schatquote:Op donderdag 8 september 2011 16:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mijn vraag is:
Hoe kun je ongewilde distortion krijgen met een distortion pedaal?
Ok.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tis een multi effect pedaal lieve schat*nohomo
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:56 schreef Trollscience het volgende:
Weet iemand wat ik hiertegen kan doen?
You gotta be fucking kidding me.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat ding ziet er wel echt vet uit
neequote:Op donderdag 8 september 2011 16:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
You gotta be fucking kidding me.
Fixed.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet je voor de gein is eens je Zoom G2.1u laten lopen naar een distortion pedaal en dan je amp![]()
Als ik hem op de grens van het hoorbare zet distort hij nog steedsquote:Op donderdag 8 september 2011 16:43 schreef KaMo het volgende:
De output ( het signaal naar de computer) lager zetten.
Ws overstuurt je geluid omdat je computerinput niet gemaakt is voor zo'n hoog niveau.
Ik zou eens kijken naar een goede interfacequote:Op donderdag 8 september 2011 17:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als ik hem op de grens van het hoorbare zet distort hij nog steedsKutding
nee dat is fries alquote:
Wat adviseer je?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zou eens kijken naar een goede interface
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |