Dat is ook een zeer goeie oplossingquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:00 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik deed het voor een fles whisky om de les
afhankelijk van de whisky erg duurquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:00 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik deed het voor een fles whisky om de les
ligt eraan 30 euro per 2 lessen is volgens mij juist erg goedkoop.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
afhankelijk van de whisky erg duur
Maar voor 30 euro heb je geen goede whiskyquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ligt eraan 30 euro per 2 lessen is volgens mij juist erg goedkoop.
Ik zou gewoon een vol uur nemen per keer, en dan 30 - 40 euro. Op de muziekschool betaal je dat volgens mij voor 20 minuten groepsles.. Ook afhankelijk van wat diegene wil / kan betalen. Als het in een achterstandswijk is en ook een soort sociale hulpverlening, kun je er wel wat vanaf doen. Maar anders: pecunia non olet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga vanaf deze week iemand leren gitaar spelen. Ik ken hem verder neit persoonlijk gaat via een vriend van me. Maar hij vroeg dus wat ik er per uur voor wil hebben. Wat is een redelijk bedrag? Zou het zo zelf niet durven zeggen eigenlijk.
Ik zou 20/25 euro vragen. En goeie afspraken, dus dat ie niet dezelfde dag nog afzegt etc.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga vanaf deze week iemand leren gitaar spelen. Ik ken hem verder neit persoonlijk gaat via een vriend van me. Maar hij vroeg dus wat ik er per uur voor wil hebben. Wat is een redelijk bedrag? Zou het zo zelf niet durven zeggen eigenlijk.
Tuurlijk wel juhquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar voor 30 euro heb je geen goede whisky
Nee, niet echt. Drinkbaar wel maar echt goed niet.quote:
Bekend probleem.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:03 schreef savale het volgende:
Leuk die straplocks. Ik heb best goede volgens mij, maar die constructie aan m'n belt zat via een soort schroef achtige ring. Die was dus losgedraaid... Gelukkig was mijn reflex okHij zit nu weer vast, maar ga m maar ff met locktide ECHT vastzetten
Nummer klinkt erg lekker.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:44 schreef savale het volgende:
Hoi
edit: waar ik over liep op te scheppen
Nice! Welke winkel btw?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:44 schreef Trollscience het volgende:
Mijn gitaartje is weer thuisZe hebben hem nagekeken bij de muziekwinkel en hij is nu weer in orde
Nieuwe snaren, opnieuw geintoneerd, alles.
Net even een punkcover opgenomen om te testenVeel beter geluid dan eerst
Absoluut niet uitgwerkt, ik had de tabs 10 minuten voor ik het opnam opgezocht en ingeoefendDaarna in een take opgenomen
Let trouwens niet op mijn bewegingen tijdens de (geimproviseerde) solo. Ik kan nooit stilstaan als ik soleer
_!
Punk is altijd tof natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:44 schreef Trollscience het volgende:
Mijn gitaartje is weer thuisZe hebben hem nagekeken bij de muziekwinkel en hij is nu weer in orde
Nieuwe snaren, opnieuw geintoneerd, alles.
Net even een punkcover opgenomen om te testenVeel beter geluid dan eerst
Absoluut niet uitgwerkt, ik had de tabs 10 minuten voor ik het opnam opgezocht en ingeoefendDaarna in een take opgenomen
Let trouwens niet op mijn bewegingen tijdens de (geimproviseerde) solo. Ik kan nooit stilstaan als ik soleer
_!
En alles met downstrokes doen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Punk is altijd tof natuurlijk
Je mag alleen wel wat meer hakken op die snaren met zo'n nummer
Beste nummer van de cdquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beste nummer van de cd
PM me de tabs even
Thnxquote:
Ik moet de cd nog steeds luisteren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beste nummer van de cd
PM me de tabs even
Absoluutquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet de cd nog steeds luisteren.
Is hij een beetje de moeite waard?
geen solo?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Thnx
http://www.911tabs.com/link/?7424040
Goed gedaan. Is het beeld express in z/w vanwege je witte gitaar ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |