Klinkt lekker ruig!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon omdat het zo'n belachelijk gaaf nummer is![]()
Tjonge is het zo moeilijk om te lezen dat ik het topic op de ipad open en dat dat dan niet werkt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Tjonge is het zo moeilijk om "open een nieuw deel" te klikken
Maar waarom doe je dat dan ook? iedereen in rep en roer!quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:38 schreef Griebus het volgende:
[..]
Tjonge is het zo moeilijk om te lezen dat ik het topic op de ipad open en dat dat dan niet werkt?
En ja Apple
In de browser van de apple zit dat knopje niet? Je kunt ook instellen dat je gewoon de desktop layout wil gebruiken op je ipad hè dan heb je gewoon dezelfde knopjes.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:38 schreef Griebus het volgende:
[..]
Tjonge is het zo moeilijk om te lezen dat ik het topic op de ipad open en dat dat dan niet werkt?
En ja Apple
Qua reverb ben ik altijd wel gecharmeerd van de Holy Grail van EHX.quote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef CoiLive het volgende:
Pfff... het wordt me de zoektocht wel. De 4 dingen die ik zeker nodig heb in eerste instantie (wil denk ik zo min mogelijk digitale meuk ertussen hebben):
• 1. Reverb Pedaal: Want de Marshall heeft geen reverb en dat is toch echt wel nodig. Weet nog niet zeker of ik alleen een spring wil of een pedaal met meer opties (zoals de te dure EHX Cathedral)
• 2. Overdrive / Distortion / Boost: Heb er denk ik 3 nodig.
- Een Boost/Overdrive voor een meer blues geluid (ik kan die versterker niet continu op 100000 hebben staan).
- Een Fuzz/Distortion (want ik blijf een Hendrix fan)
- Een meer 'standaard' distortion voor het wat zwaardere werk (maar het moet geen metal te zijn).
• 3. Delay: Moet er gewoon bij. Geeen idee welke ik wil hebben. Waarschijnlijk een EHX Memoryman met hamarai (of zoiets).
• 4. Compressor om het clean er mooier uit te laten komen.
Daarna komen er de speeltjes wel langzaam bij, zoals een:
• EHX Hog of Pog 2 (voor Ocatave dingen en Orgel geluid + andere dingen erg leuk speelgoed!)
• Een soort Lesly simulator (krengen zijn ook erg duur)
• Tremelo
• Wah Wah
• Echte Looper
Iemand nog echt goede tips voor de eerste 4 dingen?
En dan met name de Overdrives en de Reverb?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:55 schreef belsen het volgende:
Ik heb deze even in de reeks gehangen.
Dankjewel!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:55 schreef belsen het volgende:
Ik heb deze even in de reeks gehangen.
Ik deed het voor een fles whisky om de lesquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga vanaf deze week iemand leren gitaar spelen. Ik ken hem verder neit persoonlijk gaat via een vriend van me. Maar hij vroeg dus wat ik er per uur voor wil hebben. Wat is een redelijk bedrag? Zou het zo zelf niet durven zeggen eigenlijk.
Dat is ook een zeer goeie oplossingquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:00 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik deed het voor een fles whisky om de les
afhankelijk van de whisky erg duurquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:00 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik deed het voor een fles whisky om de les
ligt eraan 30 euro per 2 lessen is volgens mij juist erg goedkoop.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
afhankelijk van de whisky erg duur
Maar voor 30 euro heb je geen goede whiskyquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ligt eraan 30 euro per 2 lessen is volgens mij juist erg goedkoop.
Ik zou gewoon een vol uur nemen per keer, en dan 30 - 40 euro. Op de muziekschool betaal je dat volgens mij voor 20 minuten groepsles.. Ook afhankelijk van wat diegene wil / kan betalen. Als het in een achterstandswijk is en ook een soort sociale hulpverlening, kun je er wel wat vanaf doen. Maar anders: pecunia non olet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga vanaf deze week iemand leren gitaar spelen. Ik ken hem verder neit persoonlijk gaat via een vriend van me. Maar hij vroeg dus wat ik er per uur voor wil hebben. Wat is een redelijk bedrag? Zou het zo zelf niet durven zeggen eigenlijk.
Ik zou 20/25 euro vragen. En goeie afspraken, dus dat ie niet dezelfde dag nog afzegt etc.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Tuurlijk wel juhquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar voor 30 euro heb je geen goede whisky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |