logo?quote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef The_Dean het volgende:
En die gast over dat logo, pm me even.
3D printen?quote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef CoiLive het volgende:
Iemand enige idee waar je leuke plastic naamplaten voor op versterkers en cabines kunt kopen / laten maken? Ben eindelijk klaar met de naam Marshall erop terwijl het een clone is. De nieuwe naam wordt Marnix (want zo heet mijn stiefvader die hem gebouwd heeft)
/carequote:
Mijn schuld, kan ik niet op de ipad invoeren, sorry!quote:Op maandag 5 september 2011 18:07 schreef Metalfreak het volgende:
Hey, waarom stond dit topic niet automatisch in mijn actieve topics
Slecht excuusquote:Op maandag 5 september 2011 18:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
Mijn schuld, kan ik niet op de ipad invoeren, sorry!
Misschien is er een modje die dat kan aanpassen pls?
Edit, het plaatje in de OP werkt helaas niet, jammer! Is echt een aanvulling op de TT!
http://img207.imageshack.us/i/108975053054i6n1.jpg (copy/paste deze link)
Ik bedoelde eigenlijk laseren o.i.d. Dat snijdt ook vanalles en dat moet voor zo'n klein stukje zeker niet zo duur zijn. Ik weet niet waar je woont maar 3D printen kan o.a. op Tu Delft, ik weet niet of je daar perse student van TU moet zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 18:12 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ben aan het kijken, geen idee waar het kan en hoeveel het kost. Zou toch niet zo duur zijn?
Applequote:Op maandag 5 september 2011 18:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
Mijn schuld, kan ik niet op de ipad invoeren, sorry!
Misschien is er een modje die dat kan aanpassen pls?
Edit, het plaatje in de OP werkt helaas niet, jammer! Is echt een aanvulling op de TT!
http://img207.imageshack.us/i/108975053054i6n1.jpg (copy/paste deze link)
laat maar, zoveel geld heb ik niequote:Op maandag 5 september 2011 17:46 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Heb op dit moment een bod van 775. Anders PM
Zal ik het je anders laten weten als alle deals niet doorgaan (ik zie de buien alweer hangen)quote:Op maandag 5 september 2011 18:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
laat maar, zoveel geld heb ik nie
Volgens mij wel en anders gewoon dunnere/kleinere/dikkere/grotere schroefjes gebruikt en of veel tandenstokers in het originele gat gooien met wellicht een drupje houtlijmquote:Op maandag 5 september 2011 18:47 schreef stefanhaan het volgende:
passen straplocks gewoon op elke gitaar of moet je nog ergens rekening mee houden?
Want mijn band schiet de hele tijd los bij deze Single cut body
Moet je dan ook nog een apparte band, of zit daar ook alles al voor erbij?quote:Op maandag 5 september 2011 18:50 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Volgens mij wel en anders gewoon dunnere/kleinere/dikkere/grotere schroefjes gebruikt en of veel tandenstokers in het originele gat gooien met wellicht een drupje houtlijm
Meteen op al je gitaren en straps zettenquote:Op maandag 5 september 2011 18:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet je dan ook nog een apparte band, of zit daar ook alles al voor erbij?
- al uitgevogeld![]()
-
Past gewoon.quote:Op maandag 5 september 2011 18:47 schreef stefanhaan het volgende:
passen straplocks gewoon op elke gitaar of moet je nog ergens rekening mee houden?
Want mijn band schiet de hele tijd los bij deze Single cut body
Nouja ik speelde eerste altijd op een double cut ibanez en dan bleef de band altijd zitten omdat die strap daar iets anders zit. En nu op een LC die maar singlecut is glijd de band er telkens af, en ik ben echt bang dat hij keer gaat vallen anders.quote:Op maandag 5 september 2011 19:02 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Meteen op al je gitaren en straps zetten
Ben persoonlijk niet zo'n fan, maar ik klooi te veel met banden voor zover dat kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |