Aparte logica dan.quote:Op maandag 5 september 2011 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]True, ik gebruik msn alleen nooit meer
[..]
Nee joh, dat heet logica.
PowNed.quote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
'Snelwegschutters' blijken verslaggevers
Ik wel.quote:Op maandag 5 september 2011 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]True, ik gebruik msn alleen nooit meer
[..]
Nee joh, dat heet logica.
bb bold jatochquote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
hossele via msn is niet zo heel slim, makkelijk bewijs voor de popo Je kan beter een hosseltelefoon aanschaffen en hiermee je contacten contacteren zo krijg ik regelmatig om 3 uur snachts telefoontjes van klanten
Gr Amenth
Even een tip van hosselbaas amenth.quote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
hossele via msn is niet zo heel slim, makkelijk bewijs voor de popo Je kan beter een hosseltelefoon aanschaffen en hiermee je contacten contacteren zo krijg ik regelmatig om 3 uur snachts telefoontjes van klanten
Gr Amenth
Skypequote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel.
Vooral handig met familie die aan de andere kant van NL woont
We zullen voor je duimenquote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef BBQSausage het volgende:
En nu ga ik frisse lucht happen, de enge boze buitenwereld in.
Hopelijk overleef ik het
quote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
Gr Amenth
Ja dat heeft mn oom ook ontdekt sinds kortquote:
telefoon kunnen ze ook tracenquote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
Gr Amenth
Prepaid toestel heeft geen eigenaar. Gewoon niet vanaf huis bellenquote:Op maandag 5 september 2011 17:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
telefoon kunnen ze ook tracen
omdat iPhone.quote:Op maandag 5 september 2011 17:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
telefoon kunnen ze ook tracen
Iets met GPS dacht ik.quote:Op maandag 5 september 2011 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prepaid toestel heeft geen eigenaar. Gewoon niet vanaf huis bellen
Jij denkt dat ze een iPhone niet kunnen traceren?quote:
Daarom niet vanaf huis bellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |