Die honing kamille thee van je ook nietquote:
Dat is echt mn lievelingsthee.quote:Op maandag 5 september 2011 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die honing kamille thee van je ook niet
béétje jammer weer.quote:Op maandag 5 september 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt mn lievelingsthee.
Hee, ik heb me ingehouden, Fikkende salie in je doos was leuker geweest maar ik ging voor beschaafd
Ja sorryquote:
Whutquote:Op maandag 5 september 2011 15:23 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel verrassend ende stylish-ish-ish.
Nou gelukkig weten we dat jij geen smaak hebt.quote:Op maandag 5 september 2011 15:23 schreef Greys het volgende:
Ja strooi maar zout in de wondequote:Op maandag 5 september 2011 15:23 schreef Greys het volgende:
Dat zou mooie plaatjes opleverenquote:
Zie!quote:Op maandag 5 september 2011 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou gelukkig weten we dat jij geen smaak hebt.
True.quote:Op maandag 5 september 2011 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou gelukkig weten we dat jij geen smaak hebt.
Als ze te goor zijn, worden ze in no time geedit en wat wij er van maken is pd saaiquote:Op maandag 5 september 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
De TT.
In vergelijking tot wat ze eigenlijk in haar hoofd had.
Soberso!quote:Op maandag 5 september 2011 15:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ze te goor zijn, worden ze in no time geedit en wat wij er van maken is pd saai
Ga huilen, dan krijg je een driewielerquote:Op maandag 5 september 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh god dat machtsvertoon terwijl niet totaal niet nodig is, heerlijk he
Jij vliegt ook van het een naar het anderquote:Op maandag 5 september 2011 15:28 schreef Qwea het volgende:
ik heb zin in chineesWat heb ik een kutleven zeg.
*jankt*quote:Op maandag 5 september 2011 15:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga huilen, dan krijg je een driewieler
quote:Op maandag 5 september 2011 15:29 schreef Qwea het volgende:
*jankt*
Kom je hem brengen? Neem dan gelijk ff nasi mee, wil je?
Dieren tellen niet. En die gehaktballetjes waren mhawwwww.quote:
Nee, zonder graag. Wel met gebakken banaan aub. En ei! Zorg je dat je hier over 2u bent?quote:
Shabu!quote:Op maandag 5 september 2011 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dieren tellen niet. En die gehaktballetjes waren mhawwwww.
Ik weet 1! Rituals!
Ja, ik ben al niet meer misselijkquote:Op maandag 5 september 2011 15:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij vliegt ook van het een naar het anderNet nog bijna over je nek en nu weer trek in Chinees
Oeh, truestory. Damn, ik verheug me er echt op hoorquote:
Best aardig geholpen dan, al dat gif dat we je aansmeerden!quote:Op maandag 5 september 2011 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik ben al niet meer misselijkDat was ruim een uur gelee hoor
Ja daar kan ik me echt ook vaak en al lang van te voren op verheugenquote:Op maandag 5 september 2011 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh, truestory. Damn, ik verheug me er echt op hoor
Gebakken banaan....quote:Op maandag 5 september 2011 15:31 schreef Qwea het volgende:
Nee, zonder graag. Wel met gebakken banaan aub. En ei! Zorg je dat je hier over 2u bent?
Nah, ik heb MM ff lopen pijpen. Duwt gelijk alles weer terug naar benee, hea!quote:Op maandag 5 september 2011 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Best aardig geholpen dan, al dat gif dat we je aansmeerden!
Zeur dan niet zo, kleuterquote:Op maandag 5 september 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt niks van je nodig, maar bedankt!
Wat danquote:Op maandag 5 september 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
Oeh Elies, ik weet al wat ik meeneem vrijdag ipv ijs!
Jezus fuck, er zit hier een chinees om de hoek hoorquote:Op maandag 5 september 2011 15:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gebakken banaan....
Nee, daar ga ik echt niet zo'n teringeind mee rijden
Je zou trouwens verdomd vreemd staan te kijken
Zaad?quote:Op maandag 5 september 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
Oeh Elies, ik weet al wat ik meeneem vrijdag ipv ijs!
quote:Op maandag 5 september 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
Schuimpjes, chocoladevla en gecondenseerde melk!
Ja, dat wil je zo'n kind niet aandoen natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2011 15:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, veel te gevaarlijk
Stel voor dat ik zwanger word
Nee, most def nietquote:Op maandag 5 september 2011 15:40 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat wil je zo'n kind niet aandoen natuurlijk.
Ja-aaaaaaaaaquote:Op maandag 5 september 2011 15:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
me wantsquote:Op maandag 5 september 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Schuimpjes, chocoladevla en gecondenseerde melk!
Als je geen gesuikerde melk kunt vinden, geen paniek: MammaElisaB heeft altijd twee blikken in het vooruitquote:Op maandag 5 september 2011 15:41 schreef Greys het volgende:
Ja-aaaaaaaaa
Die schuimdingen haal ik vrijdag overdag ff bij de bakkert, de vla is een makkie.
En dat blikje ga ik straks vast zoeken
Slecht. Greys en ElisaB hebben een universeel complot om mij te vermoorden. Greys heeft geen zaad nodig en oh-oh loopt te bitchen dat ze geen driewieler hoeft, maar stiekem ligt ze nog aan moeke's tepelquote:Op maandag 5 september 2011 15:41 schreef Mama_Mia het volgende:
Hoe is het met jullie allemaal? Ik ben even een paar daagjes niet geweest
quote:Op maandag 5 september 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slecht. Greys en ElisaB hebben een universeel complot om mij te vermoorden. Greys heeft geen zaad nodig en oh-oh loopt te bitchen dat ze geen driewieler hoeft, maar stiekem ligt ze nog aan moeke's tepel
Waar was je??quote:Op maandag 5 september 2011 15:41 schreef Mama_Mia het volgende:
Hoe is het met jullie allemaal? Ik ben even een paar daagjes niet geweest
En Qwea is echt een gore kuttenlikker, nothing new dusquote:Op maandag 5 september 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slecht. Greys en ElisaB hebben een universeel complot om mij te vermoorden. Greys heeft geen zaad nodig en oh-oh loopt te bitchen dat ze geen driewieler hoeft, maar stiekem ligt ze nog aan moeke's tepel
Het is heul niet geen complot, want we doen er nix niet geheimzinnig overquote:Op maandag 5 september 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
Zeg ik weet het niet hoor... maar wilde jij en die andere vreetzak niet afvallen?quote:Op maandag 5 september 2011 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja-aaaaaaaaa
Die schuimdingen haal ik vrijdag overdag ff bij de bakkert, de vla is een makkie.
En dat blikje ga ik straks vast zoeken
quote:Op maandag 5 september 2011 15:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is heul niet geen complot, want we doen er nix niet geheimzinnig over
In een kutbuiquote:
Wij doen dat ondanks de chocoladevla met schuimpjes en gesuikerde melk. Appeltje-eitjequote:Op maandag 5 september 2011 15:44 schreef Qwea het volgende:
Zeg ik weet het niet hoor... maar wilde jij en die andere vreetzak niet afvallen?
Ja. Helder. Daar hou ik vanquote:
Nu weer een beetje opgeknapt & uitgedacht?quote:Op maandag 5 september 2011 15:45 schreef Mama_Mia het volgende:
In een kutbuiik moest even nadenken over allerlei dingen
En ik heb ge-kitten-sit
Ja, ik ookquote:Op maandag 5 september 2011 15:47 schreef Greys het volgende:
Mama_Mia, ik moest hardop lachen om je FB post een paar dagen geleden
Some people deserve a high five!
In their face.
With a chair.
Doe mij zoeen dieetquote:Op maandag 5 september 2011 15:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij doen dat ondanks de chocoladevla met schuimpjes en gesuikerde melk. Appeltje-eitje
Ik ook mang!quote:Ja. Den Helder. Daar hou ik van
Awquote:Op maandag 5 september 2011 15:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
You must then come. We have enough hear
quote:Op maandag 5 september 2011 15:47 schreef Greys het volgende:
Mama_Mia, ik moest hardop lachen om je FB post een paar dagen geleden
Some people deserve a high five!
In their face.
With a chair.
Jaquote:Op maandag 5 september 2011 15:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nu weer een beetje opgeknapt & uitgedacht?
*Andere gast meldt!quote:Op maandag 5 september 2011 15:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw
Eerst overleggen met je andere gast(en)
En alleen als we Miranda gaan kijken
Ik las in de voorruitquote:Op maandag 5 september 2011 15:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je geen gesuikerde melk kunt vinden, geen paniek: MammaElisaB heeft altijd twee blikken in het vooruit
Ik ben gewoon mezellufquote:Op maandag 5 september 2011 15:43 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]wat heb je nu weer gedaan dat ze je willen vermoorden
My other guesst thinks it's fine and we go Miranda look (i promissed my beeb that, because she wanted yesterday already look, but I found that not goodquote:Op maandag 5 september 2011 15:49 schreef tombolafan het volgende:
Aw
Als je het niet erg vind dat ik ondertussen gewoon doortyp: ga je gangquote:
Mind on your stonecoal English ElisaB!quote:Op maandag 5 september 2011 15:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
My other guesst thinks it's fine and we go Miranda look (i promissed my beeb that, because she wanted yesterday already look, but I found that not good)
*Teen likt*quote:Op maandag 5 september 2011 15:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind dat ik ondertussen gewoon doortyp: ga je gang
Wel met je benen omhoog blijven liggen nadien he!quote:Op maandag 5 september 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ff met zaad bezig elders, er wordt gesmeekt om Chico's zaad
Ow, and can you please bring at least one donkey-ear? MammaElisaB will kill me as I it you don't askquote:Op maandag 5 september 2011 15:49 schreef tombolafan het volgende:
Aw
quote:Op maandag 5 september 2011 15:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind dat ik ondertussen gewoon doortyp: ga je gang
Make that twoquote:Op maandag 5 september 2011 15:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, and can you please bring at least one donkey-ear? MammaElisaB will kill me as I it you don't ask
1? Hallo, ik zou minstens 7 eisen.quote:Op maandag 5 september 2011 15:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, and can you please bring at least one donkey-ear? MammaElisaB will kill me as I it you don't ask
En jij dacht dat dat nog uitmaakte, zo'n ezelsoor, als we al vla en gecondenseerde melk en schuimpjes geen eten?quote:
Oh da's wel stoer ja!quote:Op maandag 5 september 2011 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Woeiiiii een hele gerenommeerde fokker wil Chico zn zaad in laten vriezen en nu ook via inseminatie gebruiken voor een teefje, dat zou tof zijn als dat door gaat
quote:Op maandag 5 september 2011 15:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
My other guesst thinks it's fine and we go Miranda look (i promissed my beeb that, because she wanted yesterday already look, but I found that not good)
Owwww.... en je hoopt zo hard dat er niet eentje zit te klungelen daar, zodat het verkeerd in de boeken komt en je hele bergen narigheid op je af krijgtquote:Op maandag 5 september 2011 15:50 schreef Mama_Mia het volgende:
Jaik had gesprekken met reïntegratiebureaus en die waren nogal heftig, maar ik ben er nu ongeveer uit, nou alleen hopen dat ze bij het UWV niet moeilijk gaan doen. Want technisch gesproken heb ik geen urenbeperking, en als dat dus niet zwart op wit staat dat ik maar max 12 uur kan werken (wat wel afgesproken is met UWV) dan moeten de reïntegratiebureaus mij voor minstens 50% van mijn werkvermogen (wat dan op 40 uur staat) plaatsen. En ik heb echt ZO geen zin in nog meer gedoe
Hij is de eerste reu waarvan ze zaad willen invriezen, omdat het zo de verkeerde kant op gaat met het ras qua beharingquote:
Gezallig!quote:
Da's echt wel een opsteker! Trots op zijn!quote:Op maandag 5 september 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij is de eerste reu waarvan ze zaad willen invriezen, omdat het zo de verkeerde kant op gaat met het ras qua beharing
Ja hequote:Op maandag 5 september 2011 15:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwww.... en je hoopt zo hard dat er niet eentje zit te klungelen daar, zodat het verkeerd in de boeken komt en je hele bergen narigheid op je af krijgt
Ik ga voor je duimen
Nou poeh hee, tis niet alsof ik die hond gefokt heb of zo hoorquote:Op maandag 5 september 2011 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's echt wel een opsteker! Trots op zijn!
INCROWDquote:Op maandag 5 september 2011 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezallig!
Van die spontane afspreekdingen zijn leuk
Vorige week had ik Elies op vrijdagavond om acht uur 's avonds aan de telefoon:
"Zeg, ben je thuis? Ja? Oke, ik ga over een half uur rijden, tot zo!"
I agreequote:Op maandag 5 september 2011 16:01 schreef Greys het volgende:
Gezallig!
Van die spontane afspreekdingen zijn leuk
Vorige week had ik Elies op vrijdagavond om acht uur 's avonds aan de telefoon:
"Zeg, ben je thuis? Ja? Oke, ik ga over een half uur rijden, tot zo!"
Oh nou, dan lekker niet trots op zijnquote:Op maandag 5 september 2011 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou poeh hee, tis niet alsof ik die hond gefokt heb of zo hoor![]()
Het is ook een geweldige hondquote:Op maandag 5 september 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij is de eerste reu waarvan ze zaad willen invriezen, omdat het zo de verkeerde kant op gaat met het ras qua beharing
Yeehaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 5 september 2011 16:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
I agree
MammaElisaB aan de foon: ze wil ons graag een blikje gesuikerde melk doneren voor aankomende vrijdag
Het zijn van die enge instellingen, want als er iets (desnoods onbedoeld) fout gaat, dan zit je zo gruwelijk met de shit. Maar goed: klinkt positief dus de moed er maar inhoudenquote:Op maandag 5 september 2011 16:02 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja hemaar goed, ik heb een bureau uitgekozen en die man die vond eigenlijk 12 uur al te veel, wat ook wel eens prettig is, iemand die achter je staat en snapt dat 12 uur misschien nog te doen is, maar 20 uur zeker niet. In plaats van iemand die er tussenin staat en de regeltjes van het UWV persé wil naleven. Dus hopelijk wordt het geen probleem, maar het is wel even stress, en zeker ook horen dat 12 uur ook al vrij veel is en dat mensen denken dat je dat niet aankan .. niet zo leuk
maar aan de andere kant ook wel, if that makes sense
Ho! De mini's zijn er nietquote:Op maandag 5 september 2011 16:05 schreef tombolafan het volgende:
Okee, leuk
mamaElisaB
papaElisaB
2 mini's
de Beeb
ElisaB
Greys
Tombo
das 8 ezelsoren
Billy heeft maar 1 bal, en die is niet haarloosquote:Op maandag 5 september 2011 16:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is ook een geweldige hond, geen wonder dat ze nakomelingen van hem willen.
Maar Billy is toch ook van dezelfde lijn of moet zoiets eerst gekeurd/nagekeken worden of ze van hem zaad kunnen gebruiken?
*op het lijstje zetten, 2 ezelsoren voor in de auto voor Q en Tombo opweg naar sushi.quote:Op maandag 5 september 2011 16:05 schreef tombolafan het volgende:
Okee, leuk
mamaElisaB
papaElisaB
2 mini's
de Beeb
ElisaB
Greys
Tombo
das 8 ezelsoren
Precies. En ik kan mezelf wel opnieuw laten keuren maar het probleem is dat de helft van de keuringsartsen gewoon keihard zeggen dat fibromyalgie niet bestaatquote:Op maandag 5 september 2011 16:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zijn van die enge instellingen, want als er iets (desnoods onbedoeld) fout gaat, dan zit je zo gruwelijk met de shit. Maar goed: klinkt positief dus de moed er maar inhouden
Niet doen dan maar! Eerst dit maar eens goed regelen, kan je daarna altijd nog verder kijkenquote:Op maandag 5 september 2011 16:06 schreef Mama_Mia het volgende:
Precies. En ik kan mezelf wel opnieuw laten keuren maar het probleem is dat de helft van de keuringsartsen gewoon keihard zeggen dat fibromyalgie niet bestaaten dan zal ik heus geen urenbeperking krijgen
Ik vind hem knapquote:Op maandag 5 september 2011 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Billy heeft maar 1 bal, en die is niet haarloos![]()
Dat was de miskoop van de eeuw
Nee, niet nodigquote:Op maandag 5 september 2011 16:07 schreef Greys het volgende:
Dus we hoeven nu niet af en toe de deur dicht te doen "voor de muggen" vrijdag Elies?![]()
![]()
De 19e heb ik intakegesprekquote:Op maandag 5 september 2011 16:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet doen dan maar! Eerst dit maar eens goed regelen, kan je daarna altijd nog verder kijken
Dit gaat gewoon lukken, je verdient hetquote:Op maandag 5 september 2011 16:09 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
De 19e heb ik intakegesprekhet was nog even plannen want ik ga de 20e op vakantie, maar die man vond dat als het zo snel mogelijk kon het beter was, want dan kunnen ze me eerder helpen
ik heb echt een goed gevoel bij deze instelling, ook al kregen ze me aan het janken vorige week
dat is wel goed eigenlijk
Ja tis wel de mooiste maar genetisch gezien en qua investering was het echt een onwijze miskoop. Maakt geen reet uit hoor, maar ik wilde ermee showen en fokken en hij is de duurtste hond die ik heb, dat pakte ff anders uitquote:Op maandag 5 september 2011 16:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik vind hem knap, maar ik heb ook geen verstand van honden fokken
mini-mug?quote:Op maandag 5 september 2011 16:07 schreef Greys het volgende:
Dus we hoeven nu niet af en toe de deur dicht te doen "voor de muggen" vrijdag Elies?![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 16:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon lukken, je verdient het
Dat huilen vind ik niet zo erg. Ja, wel voor jou natuurlijk. maar je kunt beter gewoon open, eerlijk en echt zijn, dan kunnen zij het beste een beslissing nemen. En als je ervan moet huilen: so be it. Zien ze vast wel vakerquote:Op maandag 5 september 2011 16:09 schreef Mama_Mia het volgende:
De 19e heb ik intakegesprekhet was nog even plannen want ik ga de 20e op vakantie, maar die man vond dat als het zo snel mogelijk kon het beter was, want dan kunnen ze me eerder helpen
ik heb echt een goed gevoel bij deze instelling, ook al kregen ze me aan het janken vorige week
dat is wel goed eigenlijk
Ik heb ook het idee dat ik niet anders doe dan datquote:Op maandag 5 september 2011 16:12 schreef Oognip het volgende:
2x per dag 6 kattenbakken verschonen is best een werkgelukkig zijn het er nu nog maar 5
Oh ik vond het eigenlijk heel fijn. Ik ben absoluut niet iemand die makkelijk emoties toont, dus als ik aan het huilen ga dan ben ik echt geraakt, en dan praat het daarna ook veel makkelijker. Vandaar ook dat ik eigenlijk gelijk daarna voor mezelf er al wel uit was dat ik daar graag een traject wilde volgen.quote:Op maandag 5 september 2011 16:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat huilen vind ik niet zo erg. Ja, wel voor jou natuurlijk. maar je kunt beter gewoon open, eerlijk en echt zijn, dan kunnen zij het beste een beslissing nemen. En als je ervan moet huilen: so be it. Zien ze vast wel vaker
Ik ga een serie op dvd kijken met Elies.quote:Op maandag 5 september 2011 16:13 schreef Muis006 het volgende:
Wat is er nou weer vrijdag? Ik word ook nooit uitgenodigd.
Ik ga wel klaverjassen met oh-oh ofzo.
Haha inderdaadquote:Op maandag 5 september 2011 16:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ik niet anders doe dan dat
quote:Op maandag 5 september 2011 16:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh ik vond het eigenlijk heel fijn. Ik ben absoluut niet iemand die makkelijk emoties toont, dus als ik aan het huilen ga dan ben ik echt geraakt, en dan praat het daarna ook veel makkelijker. Vandaar ook dat ik eigenlijk gelijk daarna voor mezelf er al wel uit was dat ik daar graag een traject wilde volgen.
Heerlijk, kittens opvangenquote:Op maandag 5 september 2011 16:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha inderdaad
en voor de rest de hele dag de vloer schoonmaken want deze kittens zijn best vies, ik zie overal poepvlekjesdus ze lopen lekker door de poep in de kattenbak heen (hoe schoon het ook is) en daarna lopen ze weer vrolijk door het huis en op schoot
Vorig jaar merkte ik dat helemaal niet want toen had ik donkere vloerbedekking (bah!) en nu een lichte vloer van vinyl. Gelukkig is het heel makkelijk schoon te maken
Die van ons zijn gelukkig erg schoon; op zichzelf en op de omgevingquote:Op maandag 5 september 2011 16:16 schreef Oognip het volgende:
Haha inderdaad
en voor de rest de hele dag de vloer schoonmaken want deze kittens zijn best vies, ik zie overal poepvlekjesdus ze lopen lekker door de poep in de kattenbak heen (hoe schoon het ook is) en daarna lopen ze weer vrolijk door het huis en op schoot
Vorig jaar merkte ik dat helemaal niet want toen had ik donkere vloerbedekking (bah!) en nu een lichte vloer van vinyl. Gelukkig is het heel makkelijk schoon te maken
Geen idee? Dat lijkt me op zich best logisch, maar het enige wat ik van de UWV weet is de Wajong afdelingquote:Op maandag 5 september 2011 16:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat me eraan doet denken he... als je werkgever failliet gaat, dan mag je je laatste salarissen toch bij het UWV halen
Ik zal ze eens bellenquote:Op maandag 5 september 2011 16:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Geen idee? Dat lijkt me op zich best logisch, maar het enige wat ik van de UWV weet is de Wajong afdeling
Oh, ik kan dat helemaal nietquote:Op maandag 5 september 2011 16:13 schreef Muis006 het volgende:
Wat is er nou weer vrijdag? Ik word ook nooit uitgenodigd.
Ik ga wel klaverjassen met oh-oh ofzo.
quote:Op maandag 5 september 2011 16:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha inderdaad
Beter. Maar jij krijgt je portie vast nogquote:Op maandag 5 september 2011 16:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die van ons zijn gelukkig erg schoon; op zichzelf en op de omgeving
Ik kan het ook niet.quote:Op maandag 5 september 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, ik kan dat helemaal niet![]()
Maar je mag altijd komen hoor, jij bent degene die nooit kan![]()
Ja precies, vandaar mijn gatverquote:Op maandag 5 september 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goor dat vorig jaar was, nu maak je het tenminste schoon
Oognip maakt schoon omdat ik langskomquote:Op maandag 5 september 2011 16:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja precies, vandaar mijn gatver
Ik wil daar helemaal niet meer aan terug denken. bah!
En liegen kan ikquote:Op maandag 5 september 2011 16:19 schreef Greys het volgende:
Ik kan ook niet klaverjassen.
Alleen pesten
Klaverjassen is leukquote:Op maandag 5 september 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Klaverjassen dat doen mn ouders altijd, das voor bejaarden!
Ik kan pesten en toepen maar ik wil alleen nog maar skip bo spelen.
Ja. Als je wil weten hoelang en hoever terug zou je ff Mike kunnen Pm'enquote:Op maandag 5 september 2011 16:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat me eraan doet denken he... als je werkgever failliet gaat, dan mag je je laatste salarissen toch bij het UWV halen
Ik heb mezelf er net toe gezet om de kattenbakken te verschonen, meer lukt vandaag nietquote:Op maandag 5 september 2011 16:20 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oognip maakt schoon omdat ik langskomwat lief
Doen we!quote:
Ik kan het alfabet boeren als ik maar genoeg cola light drinkquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 16:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb mezelf er net toe gezet om de kattenbakken te verschonen, meer lukt vandaag nietIk heb gelukkig ook geen poepvlekjes ontdekt.
Verwacht dus niet dat je in een schoon huis terecht komt
Ja, blackjack doe ik altijd in het casinoquote:
Ja ik ga echt wel kijkenquote:Op maandag 5 september 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doen we!
Oh, of kom vanavond tv kijken, ik verheug me er zooooooo op!
Jij ook?
Slim, het enige casinospel waarbij de speler een positieve winstverwachting heeftquote:Op maandag 5 september 2011 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, blackjack doe ik altijd in het casino
Dat hangt er vanaf hoe de deler de vragen stelt, want bij blackjack speelt actie/inactie een heel grote rol.quote:Op maandag 5 september 2011 16:27 schreef Barbaaf het volgende:
Maartse buien hier
[..]
Slim, het enige casinospel waarbij de speler een positieve winstverwachting heeft
Of een keer op koopzondag, en dan of vroeg of laatquote:Op maandag 5 september 2011 16:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik ga echt wel kijken
Ik moet es met de mister overleggen of we een keer op vrijdagmiddag naar het Zuiden kunnen rijden.
Ook een goeiequote:Op maandag 5 september 2011 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of een keer op koopzondag, en dan of vroeg of laat
Witte over een weet, rood-witte overmorgenquote:Op maandag 5 september 2011 16:19 schreef Oognip het volgende:
Beter. Maar jij krijgt je portie vast noghoe jonger ze zijn hoe viezer (logisch)
Wanneer gaat de witte poes verhuizen?
ja of met sint juttemisquote:
Is Donder al weg danquote:Op maandag 5 september 2011 16:12 schreef Oognip het volgende:
2x per dag 6 kattenbakken verschonen is best een werkgelukkig zijn het er nu nog maar 5
Eventueel best?quote:Op maandag 5 september 2011 16:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb het UWV gebeld en ze willen eventueel best mijn achterstallige salaris nog voldoen
Ja! Gewoon liegen kan ik een stuk minder namelijkquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 16:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb het UWV gebeld en ze willen eventueel best mijn achterstallige salaris nog voldoen
quote:
Ik niet zo vaak hoor. Ik heb een loopturkquote:Op maandag 5 september 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan jullie naar de winkel op een dag?
Hoe dat zo? De dealer wacht toch alleen op een opdracht als "kaart", "pass", "split" etc?quote:Op maandag 5 september 2011 16:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe de deler de vragen stelt, want bij blackjack speelt actie/inactie een heel grote rol.
Je vergeet when hell freezes overquote:Op maandag 5 september 2011 16:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of als pasen en pinksteren op een dag vallen
Welke heeft je voorkeur?
Tis allemaal zo heilig, gewoon op koopzondag dan maarquote:Op maandag 5 september 2011 16:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of als pasen en pinksteren op een dag vallen
Welke heeft je voorkeur?
Ik had niet verwacht dat er zoiets zou zijn. Maar het blijkt heel doodnormaal te zijn (daar zijn we voor mevrouw). Je maakt wat meequote:
Ik zoek het onderzoek wel eens voor je opquote:Op maandag 5 september 2011 16:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoe dat zo? De dealer wacht toch alleen op een opdracht als "kaart", "pass", "split" etc?
Tombo, doe in dat geval maar 12 ezelsoren!quote:Op maandag 5 september 2011 16:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er zoiets zou zijn. Maar het blijkt heel doodnormaal te zijn (daar zijn we voor mevrouw). Je maakt wat mee
2 oktober dusquote:Op maandag 5 september 2011 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis allemaal zo heilig, gewoon op koopzondag dan maar
Graag, want wat ik ervan weet kan je de dealer gewoon vervangen door een computer: vaste set van regels waar geen afwijking van mogelijk is.quote:Op maandag 5 september 2011 16:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zoek het onderzoek wel eens voor je opmoet even de namen van de auteurs vinden.
quote:Op maandag 5 september 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo, doe in dat geval maar 12 ezelsoren!
Nee gekkie, dan spreek ik met jou af!quote:
Hee, dan kan ik, jij ook???quote:
Oh ja, kut, dubbele boeking op een toch al zo zeldzame dag.quote:Op maandag 5 september 2011 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee gekkie, dan spreek ik met jou af!
Dan weet je er meer vanaf dan ikquote:Op maandag 5 september 2011 16:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Graag, want wat ik ervan weet kan je de dealer gewoon vervangen door een computer: vaste set van regels waar geen afwijking van mogelijk is.
Nee joh, met Muis doe ik de eerste de beste koopzondagquote:Op maandag 5 september 2011 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, kut, dubbele boeking op een toch al zo zeldzame dag.
En een ijsje eten zullen we, al ligt er een halve meter sneeuw he!quote:
Ik heb het wel laaaaaaaaang geleden geleerd en met die regels ben ik aan het rekenen geslagen... misschien zijn de regels tegenwoordig anders?quote:Op maandag 5 september 2011 16:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan weet je er meer vanaf dan ik
Maar jij bent ook veeeeeel ouder.
Uiteraardquote:Op maandag 5 september 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En een ijsje eten zullen we, al ligt er een halve meter sneeuw he!
*PLINGGGGGG!*quote:Op maandag 5 september 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alweer een hotel aan het uitzoeken om "toevallig" bij in de buurt in te sneeuwen?quote:
bij luna rossa ijs etenquote:Op maandag 5 september 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Altijd Baaf, altijd!quote:Op maandag 5 september 2011 16:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Alweer een hotel aan het uitzoeken om "toevallig" bij in de buurt in te sneeuwen?
Nou ik vind dat ijs niet zo duur en zeker zn geld waard hoorquote:Op maandag 5 september 2011 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij luna rossa ijs etenwel duur
Ja jaaaaaaaa, geen paniek, when hell freezes over dan mag jij komen en dan koop ik ook wel een ijsje voor jequote:
ik vind t redelijk aan de prijs maar mijn god de limoncelloquote:Op maandag 5 september 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ijs niet zo duur en zeker zn geld waard hoor
Laatst nog mn leuke collegae getrakteerd
Ik zal mijn koffer vast inpakken.quote:Op maandag 5 september 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jaaaaaaaa, geen paniek, when hell freezes over dan mag jij komen en dan koop ik ook wel een ijsje voor je![]()
Ho, ijsje eten en weer opbokken hoor, geen koffer nodig mopquote:Op maandag 5 september 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal mijn koffer vast inpakken.
Just in case er een koude oostenwind komt.
Dus ik moet een ijsje met 5 bolletjes nemen?quote:Op maandag 5 september 2011 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind t redelijk aan de prijs maar mijn god de limoncelloen de witte chocolade en de cheesecake en de straciatella en. en en
goede smaakquote:Op maandag 5 september 2011 16:51 schreef oh-oh het volgende:
De witte choco en de cheesecake zijn hier ook favo
of gewoon ijsje halen bij plein 1992, brug over en dan nog n keer bij OLV (dat heb ik laatst gepresteerd samen met een vriendquote:Op maandag 5 september 2011 16:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus ik moet een ijsje met 5 bolletjes nemen?
quote:Op maandag 5 september 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die eigenaar is zo leuk , als ie buiten is bij zn restaurant aan de overkant, dan krijgen de honden altijd ijs van hem.
Met Maes heb ik es heel leuk met hem gekletst, en sindsdien roept ie altijd keihard op Sjon als ik langsloop
Says who?quote:Op maandag 5 september 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho, ijsje eten en weer opbokken hoor, geen koffer nodig mop
truequote:Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Dat is echt lekkerder dan Ben & Jerry's
Wounded already.quote:Op maandag 5 september 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Pas op dat je geen blaren krijgt van al die actie
Dus ook niet echt heel duur, in vergelijkingquote:
als je het zo bekijkt niet, maar andere goede ijssalon (kwaliteit ijs is echt vergelijkbaar) betaalje 75 cent per 2e 3e bolletje eerste 1,50, ijsje met 3 bolletjes is bij luna 4,50 (maar het absoluut waard, dat dan weer welquote:Op maandag 5 september 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dus ook niet echt heel duur, in vergelijking
die andere ijssalon zit ook niet in Maastricht, hier in Maastricht is het idd niks vergeleken bij lunaquote:Op maandag 5 september 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het dus niet duur voor wat je krijgt. Australian kost hetzelfde geloof ik, en ja, die andere sneuneus ijssalonnetjes, daar lust ik ook geen ijsje van hoor
ik meestal 2, soms 3 in een bakje (ik ben niet zo goed in keuzes makenquote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Bovendien neem ik zelf altijd maar gewoon 1 bolletje hoor.
Australian heeft ook wel echt lekker ijs, alleen veel te weinig smakenquote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die andere ijssalon zit ook niet in Maastricht, hier in Maastricht is het idd niks vergeleken bij luna
ik ga ook niet vaak hoor (tis maar goed dat het een beetje voor mij "uit de route" ligtquote:Op maandag 5 september 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem altijd 1 smaak, en ik ga eigenlijk ook echt niet vaak, niet eens eens per maand hoor, ik hou het speciaal![]()
Ik ben wel al met menig fokker een ijsje gaan eten daar
Voor mij echt totaal nietquote:Op maandag 5 september 2011 17:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga ook niet vaak hoor (tis maar goed dat het een beetje voor mij "uit de route" ligt)
quote:Op maandag 5 september 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
De honden krijgen er vaker ijs dan ik, dankzij die baas.
Hij zit altijd aan de overkant op zn eigen bankje, en dan roept ie naar binnen naar die ijsjesmeisjes : Hey, doe die honden es een bakje met een bolletje vanille, die arme beesten krijgen nooit wat!
![]()
Kom ik ook!quote:Op maandag 5 september 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doen we!
Oh, of kom vanavond tv kijken, ik verheug me er zooooooo op!
Jij ook?
Deal!quote:
Oh werkelijk dat ijs....quote:
nou he, ik moet me echt inhouden om niet te gaan halenquote:Op maandag 5 september 2011 17:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh werkelijk dat ijs....
Australian is alweer vertrokken uit Groningen.
Gelukkig zit er wel een goede in Hoogezand, vorige week de limoncello en mohito...heerlijk.
Maar bij die foto's loopt je het water al in de mond!
Nee maar ik heb de bench net opgeruimd en daarmee ook de kattenbak in de benchquote:
Fijn dat ze iig een baasje hebben gevonden en niet naar het asiel moeten!quote:Op maandag 5 september 2011 16:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Witte over een weet, rood-witte overmorgenen
Wanneer je mijn kattenbak niet meer nodig hebt mag je m wat mij betreft weer gewoon in de kelder zetten als ie schoon is, trouwensquote:Op maandag 5 september 2011 17:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee maar ik heb de bench net opgeruimd en daarmee ook de kattenbak in de benchAfgelopen vrijdag heb ik nog een extra kattenbak gekocht dus nu hebben ze er 5.
Oh ja, de Mohito van daar is ook echt baas !quote:Op maandag 5 september 2011 17:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh werkelijk dat ijs....
Australian is alweer vertrokken uit Groningen.
Gelukkig zit er wel een goede in Hoogezand, vorige week de limoncello en mohito...heerlijk.
Maar bij die foto's loopt je het water al in de mond!
Ik loop ook te snotteren en last van mijn ogen en hoofdpijn. Komt even niet uit nu hoor.quote:
Ze zouden sowieso niet naar het asiel gaan hoorquote:Op maandag 5 september 2011 17:45 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat ze iig een baasje hebben gevonden en niet naar het asiel moeten!Maar het is moeilijk he, zeker zo voor de eerste keer
Jouw rood-witte gaat overmorgen, dan gaat mijn Donder ook verhuizen. Kunnen we mooi samen huilen
quote:
Ik had een pracht van een bloeddrukquote:
Stuur d´r een paar naar mij door.quote:Op maandag 5 september 2011 19:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zouden sowieso niet naar het asiel gaan hoorZe mogen blijven tot er zich een baasje had gemeld (ik hoopte dat het maanden zou duren, maar er meldden zich 6 kandidaten in twee dagen tijd).
Yay bloeddruk! Is het behandelplan wat je gehoopt had?quote:Op maandag 5 september 2011 19:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had een pracht van een bloeddrukZe hebben bloed afgetapt en een foto van mijn heupen gemaakt. Ik heb nu voor 4 weken Panadol Artrose gekregen om te kijken of dat wat doet (is zware paracetamol - ik mag er eventueel voor 's nachts nog ibuprofen bij nemen). Dan telefonische evaluatie. Die Panadol moet ik 3x per dag nemen om een spiegel op te bouwen.
Nou, ben benieuwd.quote:Op maandag 5 september 2011 19:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had een pracht van een bloeddrukZe hebben bloed afgetapt en een foto van mijn heupen gemaakt. Ik heb nu voor 4 weken Panadol Artrose gekregen om te kijken of dat wat doet (is zware paracetamol - ik mag er eventueel voor 's nachts nog ibuprofen bij nemen). Dan telefonische evaluatie. Die Panadol moet ik 3x per dag nemen om een spiegel op te bouwen.
Op zich wel, al had ik gedacht dat ik iets sterkers zou krijgen dan paracetamol. Maar dat kan altijd nog natuurlijk, als dit werkt is dat wel een maagvriendelijke oplossing.quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef Cat22 het volgende:
Yay bloeddruk! Is het behandelplan wat je gehoopt had?
Een nieuwe arts, daar moet je altijd weer aan wennen. Hoewel het ook nieuwe gezichtspunten kan opleveren, is soms ook niet zo gek. Sterkte alvast morgen!quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Strega het volgende:
Nou, ben benieuwd.
Hoop dat het helpt voor je pijn!
Ik mag morgen weer naar de endocrinoloog, een nieuwe ook nog. Mijn oude is helaas vertrokken naar een ander ziekenhuis.
Zo ik al zei: een rode meid. Kan niet anders dan zeer gewild zijn. En ik báál me toch een partij dat ze weggaatquote:
Altijd rottig om afscheid te nemen. Maar als je je inderdaad voor ogen houdt dat ze naar een prima huis gaat en dat je jouw team een plezier doet door het nieuwe element te verwijderen, dan maakt het dat hopelijk wat makkelijker.quote:Op maandag 5 september 2011 19:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo ik al zei: een rode meid. Kan niet anders dan zeer gewild zijn. En ik báál me toch een partij dat ze weggaatEcht, zelden zo'n lieve en aanhankelijke poes tegengekomen. Maar ik weet zeker dat ze een goed huis krijgt en daar blij wordt.
Maar het maakt mijn team heul niet uit; ze vinden het wel prima en storen zich er niet aanquote:Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef Cat22 het volgende:
Altijd rottig om afscheid te nemen. Maar als je je inderdaad voor ogen houdt dat ze naar een prima huis gaat en dat je jouw team een plezier doet door het nieuwe element te verwijderen, dan maakt het dat hopelijk wat makkelijker.
Ja, dank je.quote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een nieuwe arts, daar moet je altijd weer aan wennen. Hoewel het ook nieuwe gezichtspunten kan opleveren, is soms ook niet zo gek. Sterkte alvast morgen!
Ging het goed met je team!? Wauw!quote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar het maakt mijn team heul niet uit; ze vinden het wel prima en storen zich er niet aan
Vooral denk ik aan de poesjes die nog in het asiel zitten en pas weer ergens heen kunnen als de rest een baasje heeft. Dus het is ook voor een goed doel.
Ow en btw: als het niet gaat bij de nieuwe baas, dan komt ze terug. Dat hebben ze beloofd. Plechtig beloofd
Maar er zit toch wel een maximum aantal weken verblijf aan zodat je wel plek blijft houden voor nieuwe kittens?quote:Op maandag 5 september 2011 19:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zouden sowieso niet naar het asiel gaan hoorZe mogen blijven tot er zich een baasje had gemeld (ik hoopte dat het maanden zou duren, maar er meldden zich 6 kandidaten in twee dagen tijd).
Het gaat prima. Alleen Fritz is wat té enthousiast en die vermorzelt er nog eens éénquote:Op maandag 5 september 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Ging het goed met je team!? Wauw!Ja, dan is het sneuer als ze weggaat.
Nope. Ze gaan van hieruit direct naar de nieuwe baas. Zelfs als dat weken zou durenquote:Op maandag 5 september 2011 19:57 schreef Oognip het volgende:
Maar er zit toch wel een maximum aantal weken verblijf aan zodat je wel plek blijft houden voor nieuwe kittens?
Altijd die mannen! Ome Naard had dat met het vorige nest ook.quote:Op maandag 5 september 2011 20:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat prima. Alleen Fritz is wat té enthousiast en die vermorzelt er nog eens één
Ah, net als Redcat eigenlijk.quote:[..]
Nope. Ze gaan van hieruit direct naar de nieuwe baas. Zelfs als dat weken zou duren
Wat leukquote:Op maandag 5 september 2011 20:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een date met Tha_Erik. We gaan naar het ballet.
Benieuwd wat er uit de foto komt!quote:Op maandag 5 september 2011 19:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had altijd wel goede ervaringen met:quote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef RenRen- het volgende:
Misschien is dit er niet de plek voor, maar ik vond dit niet een zó grote issue om er een topic over aan te maken.
Woont er iemand toevallig in Rotterdam die een dierenarts kan aanbevelen waarbij je niet al 50 euro kwijt bent als je over de drempel bent?
Ik zit momenteel bij een dierenarts waar mijn hond zich ook heel onprettig lijkt te voelen. Bij een andere dierenarts in Drenthe waar hij heen moest omdat hij een bloedende nagel had, was er geen probleem toen hij een prik kreeg, en bij deze wordt hij helemaal gek. Die man is vrij hardhandig.
Oh, die zit hier om de hoek, die was volgens mijn moeder zeer prijzig voor weinig. Voor antivlooienspul die je bij de dierenwinkel koopt was ze bijna 2 keer zo veel kwijt namelijk...quote:Op maandag 5 september 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had altijd wel goede ervaringen met:
http://www.dierenkliniekr(...)/vestiging-kralingen
Toen ik nog in Rotterdam woonde
Zij zitten ook in Ommoord (vijf vestigingen geloof ik, staan wel op die site!)
Oh vet, even kijkenquote:Op maandag 5 september 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
Kijk Ren, er werken bijna alleen maar dames
http://www.dierenkliniekrotterdam.nl/medewerkers/dierenartsen
Beterquote:Op maandag 5 september 2011 20:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat prima. Alleen Fritz is wat té enthousiast en die vermorzelt er nog eens één
[..]
Nope. Ze gaan van hieruit direct naar de nieuwe baas. Zelfs als dat weken zou duren
Ow de prijzen weet ik niet meer idd, het is al vrij lang geleden.quote:Op maandag 5 september 2011 20:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, die zit hier om de hoek, die was volgens mijn moeder zeer prijzig voor weinig. Voor antivlooienspul die je bij de dierenwinkel koopt was ze bijna 2 keer zo veel kwijt namelijk...
Dat wel. Het was heel. Tsja prettig wil ik niet zeggen, maar het was niet zo heel erg om mijn kat bij hun te laten inslapen...quote:Op maandag 5 september 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow de prijzen weet ik niet meer idd, het is al vrij lang geleden.
Dit ging puur om het 'het zijn aardige mensen' gedeelte
http://www.whgdierenartsen.nl/Vestigingen/Rotterdam.aspxquote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef RenRen- het volgende:
Misschien is dit er niet de plek voor, maar ik vond dit niet een zó grote issue om er een topic over aan te maken.
Woont er iemand toevallig in Rotterdam die een dierenarts kan aanbevelen waarbij je niet al 50 euro kwijt bent als je over de drempel bent?
Ik zit momenteel bij een dierenarts waar mijn hond zich ook heel onprettig lijkt te voelen. Bij een andere dierenarts in Drenthe waar hij heen moest omdat hij een bloedende nagel had, was er geen probleem toen hij een prik kreeg, en bij deze wordt hij helemaal gek. Die man is vrij hardhandig.
20m met de auto is wel te ver, helaas, wel bedankt voor het meedenkenquote:Op maandag 5 september 2011 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.whgdierenartsen.nl/Vestigingen/Rotterdam.aspx
Ik weet niet of het bij je in de buurt is, ik vind ze wel relaxed, maar ik ben er ook maar een paar keer geweest, en niet echt met rare kwaaltjes ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |