Die had ik al genoemd in het vorige topic, alleen Gervais miste nog.quote:Op maandag 5 september 2011 14:11 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zou toch zweren gister de naam van Eddie murphy te hebben gelezen voor de oscars....
Op maandag 5 september 2011 14:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ok, dat had ik niet gezienquote:Op maandag 5 september 2011 14:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die had ik al genoemd in het vorige topic, alleen Gervais miste nog.
En ik vond 'm gewoon grappigquote:Op maandag 5 september 2011 14:12 schreef RanTheMan het volgende:
[...]
Denk dat sinds hij het doet er nog nooit zoveel gesproken is over de globes, negatieve reclame is ook reclame,
lolquote:
quote:
John Malkovich dus ?quote:Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef RanTheMan het volgende:
Hint 2: De koffie god speelt 1 vd hoofdrollen
quote:
Die is toch niet God in die reclame? Geen idee of het wel Malkovich is overigensquote:
ik wil ook weer punten scorenquote:Op maandag 5 september 2011 14:56 schreef picodealion het volgende:
Kom zeg, de vraag liep nog geen uur. Beetje geduld.
quote:
Ergens in je redenering zit je goed.quote:Op maandag 5 september 2011 15:20 schreef Asap het volgende:
Let's book? Beetje maffe zin na de eerste 2... Je denkt horror of Sci-fi, maar door de laatste zin lijkt het meer op een stoner-film...
Fear Loathing in Las Vegas?![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 15:21 schreef RanTheMan het volgende:
ik moet denken aan spinnen, slangen
of zombies
![]()
quote:
quote:
He takes the lead!quote:
Welke film + de rapper in de hoofdrolquote:Cain: What on earth are you wearing?
Tuan: BUFU.
Cain: BUFU?
Tuan: By us. Fuck you!
En wie is de rapper die erin speelt (zijn overigens 2 die erin spelen, die ander kende ik niet)quote:Op maandag 5 september 2011 15:36 schreef RanTheMan het volgende:
te makkelijk met de characters erbij, dit is de reincarnatie van de Wu Tan Clan en ze spelen in how high
Die kende ik dus niet. Ik zocht eerst Method Man (ook uit 8 Mile en The Wire en nog meer)quote:Op maandag 5 september 2011 15:37 schreef picodealion het volgende:
Redman?
Verder ken ik alleen RZA en GZA maar die zitten daar niet in toch?
3 van de 4 live gezien. Net als Redman, Method Man en de hele Wu-Tang Clan.quote:Op maandag 5 september 2011 15:44 schreef Asap het volgende:
Ludacris: Fast Five
DMX: Romeo Must Die
LL Cool J: Mindhunters
Busta Rhymez:
quote:Op maandag 5 september 2011 15:44 schreef Asap het volgende:
Ludacris: Fast Five
DMX: Romeo Must Die
LL Cool J: Mindhunters
Busta Rhymez:
coolste was Snoop vorig jaar in de oosterpoort, grunnquote:Op maandag 5 september 2011 15:46 schreef Asap het volgende:
[..]
3 van de 4 live gezien. Net als Redman, Method Man en de hele Wu-Tang Clan.
Zeker, die heb ik ook gezien (1x in Ahoy en 1x in de 013), erg goedquote:Op maandag 5 september 2011 15:47 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
coolste was Snoop vorig jaar in de oosterpoort, grunn
quote:
Ben geen Tupac fan, net zo min als van Biggie, 50 cents, The Game etcquote:Op maandag 5 september 2011 15:56 schreef RanTheMan het volgende:
bijzondere is dat de film een jaar na de dood van tupac uitkwam
haha ik vind t altijd wel vet, moet zeggen dat ik ladies love cool james wel erg tof vind in NCIS LAquote:Op maandag 5 september 2011 15:57 schreef Asap het volgende:
[..]
Ben geen Tupac fan, net zo min als van Biggie, 50 cents, The Game etc
quote:Op maandag 5 september 2011 16:00 schreef Michelangelo2 het volgende:
Boyz n tha Hood? Weet niks van rappers
quote:Op maandag 5 september 2011 16:01 schreef Asap het volgende:
Speelt hij mee in Belly? Of All about the Benjamins?
geen idee maar das deze nietquote:Op maandag 5 september 2011 16:02 schreef Asap het volgende:
Hij speelt wel in een film met Janet Jackson, maar daar weet ik de titel niet van
Doe dan Nas, B-Real of Mos Defquote:Op maandag 5 september 2011 16:18 schreef RanTheMan het volgende:
net 4 vragen in 10 minuten, nu 1 vraag in een half uur
Je bedoelt John Cazale? Die was helaas al een tijdje dood toen deze foto genomen werd.quote:Op maandag 5 september 2011 16:23 schreef picodealion het volgende:
Die laatste acteur, zit die ook in Godfather en Dog Day Afternoon?
Jup, kon niet op z'n naam komen. Ik wist niet dat ie dood was.quote:Op maandag 5 september 2011 16:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je bedoelt John Cazale? Die was helaas al een tijdje dood toen deze foto genomen werd.
James Earl Jones = stem Darth Vaderquote:Op maandag 5 september 2011 16:33 schreef RanTheMan het volgende:
james earl jones is the lion king en om wat voor reden ook vaak iets van een generaal van t amerikaanse leger (tenminste in mijn top of mind) of t nu een film of een serie is
quote:Op maandag 5 september 2011 16:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jup, kon niet op z'n naam komen. Ik wist niet dat ie dood was.
Die eerste 2 ken ik ook 100% zeker maar ik kan er niet op komen. Is die eerste uit een serie?
quote:Op maandag 5 september 2011 16:35 schreef Gillingham het volgende:
We weten wel wie die acteurs zijn, maar ik heb nog geen idee om welke film het gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |