Lekker toch, hoef je zelf niet meer zoveel na te denken. Minder kans op fronsrimpels.quote:Op maandag 5 september 2011 14:01 schreef Ripley het volgende:
Moet dat niet zijn "nemen beslissingen voor hun vriendin"?
Nee. Mijn vriendin en ik nemen samen beslissingen op basis van input van beide partijen. Dacht dat ik toch redelijk duidelijk was. Maar goed...quote:Op maandag 5 september 2011 14:01 schreef Ripley het volgende:
Moet dat niet zijn "nemen beslissingen voor hun vriendin"?
Ja man. Ik mag ook niet eens nadenken van mijn vrienquote:Op maandag 5 september 2011 14:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker toch, hoef je zelf niet meer zoveel na te denken. Minder kans op fronsrimpels.
Hoezo ook?quote:Op maandag 5 september 2011 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja man. Ik mag ook niet eens nadenken van mijn vrien
Breek jij je mooie hoofdje maar niet over de grote zaken des levens. Daar hebben we mannen voor.quote:Op maandag 5 september 2011 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's nog best gevaarlijk als je de gekleurde was van de witte was moet scheiden.quote:Op maandag 5 september 2011 14:03 schreef Ripley het volgende:
Jij denkt toch ook niet na over inademen en uitademen?quote:Op maandag 5 september 2011 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's nog best gevaarlijk als je de gekleurde was van de witte was moet scheiden.
Jij beweert dat het scheiden van de witte en gekleurde was een instinct is waar vrouwen over beschikken?quote:Op maandag 5 september 2011 14:11 schreef rival het volgende:
Jij denkt toch ook niet na over inademen en uitademen?
Daar stopt het nog niet hoorquote:Op maandag 5 september 2011 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij beweert dat het scheiden van de witte en gekleurde was een instinct is waar vrouwen over beschikken?
Mijn frustratie wordt altijd naar nieuwe hoogtes gebracht door jouw arrogantie en domheidquote:Op maandag 5 september 2011 14:05 schreef Ripley het volgende:
ow stbaby, wat ben je toch heerlijk snel op de kast. Net een wijf. Als ze op de kast zou mogen.
Ik heb dat instinct niet hoor. Daarom mag ik ook de was niet doen van mijn vriend.quote:
Zoals alle huishoudelijke taken. Vrouwen die bepaalde huishoudelijke taken niet kunnen, hebben een genetisch defect en zijn eigenlijk gehandicapt.quote:Op maandag 5 september 2011 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij beweert dat het scheiden van de witte en gekleurde was een instinct is waar vrouwen over beschikken?
Is dat een officiële ziekte? want dan moet ze oppassen met hun verlofdagen vanaf 2012.quote:Op maandag 5 september 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
Zoals alle huishoudelijke taken. Vrouwen die bepaalde huishoudelijke taken niet kunnen, hebben een genetisch defect en zijn eigenlijk gehandicapt.
Vrouwen behoren niet te werken. Dus ze hebben sowieso geen recht op verlofdagenquote:Op maandag 5 september 2011 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat een officiële ziekte? want dan moet ze oppassen met hun verlofdagen vanaf 2012.
Misschien kan ik er subsidie voor krijgenquote:Op maandag 5 september 2011 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat een officiële ziekte? want dan moet ze oppassen met hun verlofdagen vanaf 2012.
Dat gaat met dit kabinet niet gebeurenquote:Op maandag 5 september 2011 14:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien kan ik er subsidie voor krijgen
OMG! Mocht dat wel?quote:Op maandag 5 september 2011 14:28 schreef Spirit82 het volgende:
Ja hoi, ben ik weer. Ik stond even af te wassen en te strijken
Weet je relatie daarvan?quote:Op maandag 5 september 2011 14:28 schreef Spirit82 het volgende:
Ja hoi, ben ik weer. Ik stond even af te wassen en te strijken
Tijd voor een CDA-SGP-CU kabinet. Dan is dat hele gedoe van vrouwen op de werkvloer snel voorbij.quote:Op maandag 5 september 2011 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gaat met dit kabinet niet gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |