TS is vandaag vroeg opgestaan om lekker vroeg te ontbijten. Dus TS loopt naar beneden en zet de oven aan (250 graden). Omdat de oven moet worden voorgewarmd zet TS ondertussen de tv aan en kijkt het ochtendjournaal. Omdat na het journaal het lampje van de oven nog steeds niet uit is gaat TS een kijkje nemen en loopt weer naar de keuken. Tot zijn grote schrik ziet TS dat de pizza niet op 250 graden gebakken moet worden maar op 210 graden. Onmiddelijk zet TS de oven op 210 graden want TS houdt natuurlijk niet van aangebrande pizza. Op 210 graden ziet TS het lampje uitgaan wat wilt zeggen dat de oven nu op temperatuur is. Om niet teveel warme lucht te laten ontsnappen en de temperatuur van de oven op 210 graden te houden moet de handeling pizza in de oven doen zich snel voltrekken, dus TS opent de oven en legt de pizza in het midden, althans dat probeerde TS want TS zag dat zijn pizza iets te ver naarvoren ligt. Dit moet natuurlijk gecorrigeerd worden want TS houdt natuurlijk niet van ongebakken pizza. Snel probeer TS de pizza toch nog in het midden te leggen. Hier gebeurt het, TS raakt met zijn vinger het rooster, niet zachtjes maar echt vol (de handeling moest zich immers snel voltrekken). Meteen doet TS zijn vinger onder koud (lees lauw) water. Helaas mocht dit niet baten en nu loopt TS rond met een blaar op zijn vinger
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door pimmetje2010 op 05-09-2011 10:39:06 ]
En?
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
Jongen ik leef met je mee
wat erg voor je
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Is lullig man, hopelijk kom je er over heen.
Volgens mijn oma gaat het sneller over als je de vinger op lichaamstemperatuur houdt. Ik heb het zelf nooit geprobeerd maar door de vinger in de anus te plaatsen kan je en van het helende effect genieten en praten.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
Op enter drukken doet nu zeker heel erg pijn ?
Behoorlijk hoog "en toen" gehalte, maar vermakelijk idee dat iemand die pizza als ontbijt wil gelijk op de blaren mag zitten.