Dat krijg je met dat onder de rivieren wonen.quote:Op maandag 5 september 2011 09:21 schreef Kuukske het volgende:
Die tijd is voor mij niet veranderd hoor.
Dat jullie daar boven de rivieren continue vernieuwing willen, wil niet zeggen dat dat ook altijd goed is.quote:Op maandag 5 september 2011 09:22 schreef AirwiN het volgende:
Dat krijg je met dat onder de rivieren wonen.
NIet zo zeuren.quote:
Al doet niks het zoals ik het wilquote:Op maandag 5 september 2011 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Heb maar eens Office 2010 besteld, die gratis Lite versie doet het toch niet helemaal zoals ik wil
Nee, Excel is ook kut. Alleen het filteren en automatisch berekenen is fijn.quote:Op maandag 5 september 2011 09:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vooral mensen die alles wat ze maar doen in die twee programma's proberen te vatten
Niks zo fijn als een presentatie maken in Excel!quote:Op maandag 5 september 2011 09:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Vooral mensen die alles wat ze maar doen in die twee programma's proberen te vatten
Prutser. Echte mannen doen dat in Word en laten stap voor stap de pagina's zien in 'Voorbeeldweergave'quote:Op maandag 5 september 2011 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks zo fijn als een presentatie maken in Excel!
Echte echte mannen tekenen het ter plekke op een flip-over.quote:Op maandag 5 september 2011 09:39 schreef Anthraxx het volgende:
Prutser. Echte mannen doen dat in Word en laten stap voor stap de pagina's zien in 'Voorbeeldweergave'.
Beitel het dan meteen in de muurquote:Op maandag 5 september 2011 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echte echte mannen tekenen het ter plekke op een flip-over.
Namen willen wijquote:Op maandag 5 september 2011 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb een docent die zijn ingescande overheadsheets laat zien met windows-slideshow.
Die overheadprojector was toch geen verworven recht na 100 diensttijd?quote:Op maandag 5 september 2011 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb een docent die zijn ingescande overheadsheets laat zien met windows-slideshow.
Excel.quote:Op maandag 5 september 2011 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, Excel is ook kut. Alleen het filteren en automatisch berekenen is fijn.
Alleen onder de rivieren werkt het zo nog.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen onder de rivieren werkt het zo nog.
Jááá! Jijquote:
Ik ook niet, ik zag alleen het woord oldskool in de TT staan.quote:Op maandag 5 september 2011 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens waar jullie het over hebben
Dit ja!quote:Op maandag 5 september 2011 09:53 schreef KomtTijd... het volgende:
En wat is nou een Oldschool-topic zonder TD?
Met of zonder groene kikker?quote:
Fixed!quote:
U vraagt, wij draaien...quote:
Browse jij nog met Netscape 4?quote:Op maandag 5 september 2011 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien...
[ afbeelding ]
Nee, dat is speciaal om Kuukske zich hier thuis te laten voelen.quote:
Ohja, onder de rivieren is het nog Netscape 4 en Windows 3.1.quote:Op maandag 5 september 2011 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat is speciaal om Kuukske zich hier thuis te laten voelen.
Wat is Netscape 4?quote:Op maandag 5 september 2011 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat is speciaal om Kuukske zich hier thuis te laten voelen.
quote:
Oh man. Dat is toch veel te vroeg?quote:Op maandag 5 september 2011 10:26 schreef TwistedDarling het volgende:
De Spar lag alweer bomvol met chocolade kruidnoten.
De wat ?quote:Op maandag 5 september 2011 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tijd om de BBS weer eens af te stoffen.
Ja, natuurlijk wil ik die wel eens lenen.quote:Op maandag 5 september 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
TD! Ik had op het boekenfestijn een mooi boek over seriemoordenaars gekocht
http://www.bol.com/nl/p/n(...)008508918/index.html
lenen?
Ik ben er ook heel snel doorheen gerend, had van M-M gehoord dat ze boeken over moordenaars enzo haddenquote:Op maandag 5 september 2011 10:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wil ik die wel eens lenen.
Heb jammergenoeg geen geld voor het boekenfestijn. Gezien ik daar niet heen kan om er vervolgens geen boeken te kopen, dan kan ik er maar beter niet eens heen.
Anders kun je mijn bibliotheek nog bezoeken, al zie ik jou niet aan voor een chicklitfanquote:Op maandag 5 september 2011 10:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Gelukkig had ik een poos terug een bol.com cadeaubon, dus toen had ik daar een zooi goedkope boeken besteld, dus het is niet dat ik voorlopig verlegen zit om boeken die ik nog niet heb gelezen.
Geen fan nee, maar ik ben er ook niet faliekant tegen. Zal ze niet zelf kopen, maar heb er wel eens wat gekregen en toen dus ook maar gelezen.quote:Op maandag 5 september 2011 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders kun je mijn bibliotheek nog bezoeken, al zie ik jou niet aan voor een chicklitfan
Ik wil er ook een keer heen. Maar ik vrees met grote vrezen dat JD het niet zo tof vind als ik nóg meer boeken koopquote:
Ik heb ook nog een Stephen King-verzamelingquote:Op maandag 5 september 2011 10:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Geen fan nee, maar ik ben er ook niet faliekant tegen. Zal ze niet zelf kopen, maar heb er wel eens wat gekregen en toen dus ook maar gelezen.
Maar ik heb liever iets spannends/vreemds/macaber.
Was dat toen je die dip in je IQ had?quote:Op maandag 5 september 2011 10:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Geen fan nee, maar ik ben er ook niet faliekant tegen. Zal ze niet zelf kopen, maar heb er wel eens wat gekregen en toen dus ook maar gelezen.
Sophie Kinsella is hartstikke leukquote:Op maandag 5 september 2011 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was dat toen je die dip in je IQ had?Gelukkig was het niet van permanente aard.
Dit!quote:Op maandag 5 september 2011 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sophie Kinsella is hartstikke leuk
Laat me raden, die wonen vast onder de rivieren?quote:Op maandag 5 september 2011 10:48 schreef Kuukske het volgende:
Ehh ... Nee. Ik ken ook niet-blondjes die er net zo over denken.
Dan komen ze er vast oorspronkelijk vandaan.quote:
We komen allemaal uit Afrika toch?quote:Op maandag 5 september 2011 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan komen ze er vast oorspronkelijk vandaan.
Ehhm.. Nee, ook al niet!quote:Op maandag 5 september 2011 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan komen ze er vast oorspronkelijk vandaan.
Dat ligt toch ook onder de rivieren.quote:
Onder de rivieren ligt klei en slib, en hier en daar wat chemisch afval. Basta.quote:Op maandag 5 september 2011 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt toch ook onder de rivieren.
In Moerdijk ligt wat extra chemisch afval.quote:Op maandag 5 september 2011 11:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Onder de rivieren ligt klei en slib, en hier en daar wat chemisch afval. Basta.
Dip in m'n IQ? Wat ben je toch weer lief vandaag.quote:Op maandag 5 september 2011 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was dat toen je die dip in je IQ had?Gelukkig was het niet van permanente aard.
De drie R's al geprobeerd?quote:Op maandag 5 september 2011 12:04 schreef CherryLips het volgende:
M'n vertaalsoftware mag weer dood trouwens, want ik kan niks openen en als ik iets heb geopend, wil ie het niet opslaan dus daar heb ik nog niks aan. of hij opent de helft van de bestanden.
Dus ik word nu gillend gek want niemand kan me ermee helpen en ik heb dus nog 3.5 dag voor 20.000 woorden waar je normaal gesproken ruim een week over doet
Computers
quote:Op maandag 5 september 2011 12:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Pffft de sirene was hier 2 minuten te laat!
Als die brabanders weer eens chemisch afval staan te branden ben ik dus mooi te laat binnen
Ik realiseerde me hier (ben even bij m'n ouders) juist dat ik hem bij mij thuis niet hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoor die hele sirene hier niet.
Ja al drie keer ofzo.quote:Op maandag 5 september 2011 12:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De drie R's al geprobeerd?
Reboot
Reset
Reinstall
Gotta love 'em!quote:Op maandag 5 september 2011 12:04 schreef CherryLips het volgende:
M'n vertaalsoftware mag weer dood trouwens, want ik kan niks openen en als ik iets heb geopend, wil ie het niet opslaan dus daar heb ik nog niks aan. of hij opent de helft van de bestanden.
Dus ik word nu gillend gek want niemand kan me ermee helpen en ik heb dus nog 3.5 dag voor 20.000 woorden waar je normaal gesproken ruim een week over doet
Computers
hoe vind je tropico?quote:Op maandag 5 september 2011 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hij was hier een minuut te vroeg zelfs!
Net geïnstalleerd, zit nu naar het tutorialscherm te kijkenquote:
Krijt? Bestaat dat nog?quote:Op maandag 5 september 2011 12:21 schreef Tegan het volgende:
Echte helden schrijven lessen nog gewoon uit op het bord met krijt.
kom dan gaan we spelen! over een uur terug hier om te debriefen!quote:Op maandag 5 september 2011 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net geïnstalleerd, zit nu naar het tutorialscherm te kijken
dat moet ik welquote:Op maandag 5 september 2011 12:21 schreef Tegan het volgende:
Pics?quote:Op maandag 5 september 2011 12:38 schreef Tegan het volgende:
Omg. Mijn zus smst net of ik met haar mee wil naar Glee, The Movie.
Volgens mij moet jouw zus met mijn zus naar die film gaanquote:Op maandag 5 september 2011 12:38 schreef Tegan het volgende:
Omg. Mijn zus smst net of ik met haar mee wil naar Glee, The Movie.
quote:Op maandag 5 september 2011 12:21 schreef Tegan het volgende:
quote:
Dus je komt hier vrienden zoeken?quote:Op maandag 5 september 2011 13:11 schreef Bobsjoke het volgende:
Open ik een topic wordt ik meteen als troll weggezet. Nu heb ik al een naam die je moeilijk serieus kan nemen wat ook wellicht niet voor me pleit.
Een situatie zonder vrienden en meteen door de gemeenschap uitgekotst worden is heel erg moeilijk.
Ik snap er nog geen reet vanquote:Op maandag 5 september 2011 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom dan gaan we spelen! over een uur terug hier om te debriefen!
Ja, en in eerste instantie mensen die me aardig vinden.quote:Op maandag 5 september 2011 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus je komt hier vrienden zoeken?
Dat krijg je als je niet kunt spellen.quote:Op maandag 5 september 2011 13:11 schreef Bobsjoke het volgende:
Open ik een topic wordt ik meteen als troll weggezet. Nu heb ik al een naam die je moeilijk serieus kan nemen wat ook wellicht niet voor me pleit.
Een situatie zonder vrienden en meteen door de gemeenschap uitgekotst worden is heel erg moeilijk.
Daar kan je me wellicht bij helpen.quote:Op maandag 5 september 2011 13:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet kunt spellen.
echt niet?quote:
Het komt langzaam wel, maar er is nogal wat om rekening mee te houden blijkt. Dacht dat het wat meer casual wasquote:Op maandag 5 september 2011 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt niet?
dan gaan we een keer samen tropico-endan leg ik het wel uit
Die arme man wilt alleen je tieten zien Kuukskquote:Op maandag 5 september 2011 13:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet kunt spellen.
Pech.quote:Op maandag 5 september 2011 13:33 schreef Anthraxx het volgende:
Die arme man wilt wil alleen je tieten zien Kuuksk.
Voor jullie wel hoor.quote:
Je hebt lang op het toilet gezeten?quote:Op maandag 5 september 2011 14:08 schreef AirwiN het volgende:
Zo, goede daad van vandaag weer verricht. En een halve kilo lichter in 40 minuten. Ideaal.
Ook, maar ik denk niet dat anderen dat betitelen als een goede daad.quote:
Excuses, ik ben in de war met boodschap.quote:Op maandag 5 september 2011 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook, maar ik denk niet dat anderen dat betitelen als een goede daad.
Is dat een gevolg van het taalzwengel zijn?quote:Op maandag 5 september 2011 14:28 schreef Crutch het volgende:
Excuses, ik ben in de war met boodschap.
Er is geen kuur voor helaas.quote:Op maandag 5 september 2011 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat een gevolg van het taalzwengel zijn?
Je kan de rest van je leven zwijgen en jezelf zo behoeden voor stommiteiten.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 14:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel heen ga ja![]()
quote:
Je bedoelt toch die 3D Theatre Tour? Ik heb er previews van gezien in een Londonse bioscoop en lijkt me boring. Dat soort dingen moet je live kijken, en daarvoor zou ik ook nooit kaartjes halenquote:Op maandag 5 september 2011 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja ik heb binnenkort toch weer Pathe Unlimited, en ik vond de serie ook tof
Geen idee wat jouw zus bedoeltquote:Op maandag 5 september 2011 15:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je bedoelt toch die 3D Theatre Tour?
Ik ook niet. En dat blijft ook zo.quote:
Van wat ik er zo van hoor, is het bij uitstek een CL-programma.quote:
Hoe ver ben je al?quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Deze week nog even Twin Peaks kijken voordat ik weer aan de studie moet.
* AirwiN blaast er wat leven inquote:
Voortaan wel graag eerst even je tanden poetsenquote:
Zeg, we hebben dezelfde pittige nootjes op.quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef MissMSX het volgende:
Voortaan wel graag eerst even je tanden poetsen
Nog niet aan begonnen!quote:
Ik ben jaloers.quote:
Die maken de lucht alleen maar marginaal aangenamerquote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, we hebben dezelfde pittige nootjes op.
Stommerd.quote:Op maandag 5 september 2011 22:26 schreef MissMSX het volgende:
Die maken de lucht alleen maar marginaal aangenamer
Hiya Coop!quote:
T.quote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef Tegan het volgende:
Hi. Miss
. Air
. Warme chocolademelk
.
Ninja-editquote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef Tegan het volgende:
Hi. Miss
. Air
. Warme chocolademelk
.
Ik ook van jouquote:
quote:
Heb ik je wel eens opgebiecht dat ik stiekem wel een beetje verliefd op hem ben?quote:
Jaquote:Op maandag 5 september 2011 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb ik je wel eens opgebiecht dat ik stiekem wel een beetje verliefd op hem ben?
Jij bent een kloon van Air?quote:
Ik ook.quote:Op maandag 5 september 2011 22:29 schreef MissMSX het volgende:
Heb ik je wel eens opgebiecht dat ik stiekem wel een beetje verliefd op hem ben?
* MissMSX zingt: We only come out at nightquote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Goede koffie Air?
Anyway. Ik moet zo maar weer eens naar bed. Want ik probeer m'n stomme verstoorde dag/nacht-ritme weer wat te normaliseren voor het studieblok begint.
Damn good coffee!quote:
quote:
Of Air van jou?quote:
Zegt me niksquote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef Tegan het volgende:
Ik moet altijd aan die creep denken die hij speelde in SATC *ril*.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Of Air van jou?
* MissMSX confuus is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mindgames!quote:Op maandag 5 september 2011 22:34 schreef Tegan het volgende:
Nou, dat heb jij of Air iig weleens op Fok gezegd. Nu ben ik in de war.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:35 schreef Tegan het volgende:
Nu live te bewonderen op jouw tafel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op maandag 5 september 2011 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu live te bewonderen op jouw tafel?
Proost!quote:
Ik weet niet eens wat SATC isquote:Op maandag 5 september 2011 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hebben we het wel over dezelfde of heb je SATC nog nooit gezien.
Ik schaam mij een beetje dat ik het wel weet.quote:
Me tooquote:Op maandag 5 september 2011 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schaam mij een beetje dat ik het wel weet.
Ja maar jij bent tenminste nog een vrouw...quote:
Alleen aan de buitenkantquote:Op maandag 5 september 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja maar jij bent tenminste nog een vrouw...
Goede verpakking, goede inhoud.quote:
Hmmm ja, hier heeft hij wel wat weg van Alan Rickmanquote:Op maandag 5 september 2011 22:40 schreef Tegan het volgende:
Maar goed. Hij is een creep in die serie. En daardoor heeft hij voor mij iig zo'n creep-hoofd.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede verpakking, goede inhoud.Wanneer nemen we haar in huis?
Dat mag je zelf bepalenquote:Op maandag 5 september 2011 22:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedoel je dat als een belediging of een compliment.
Hebben we daar plek voor?quote:Op maandag 5 september 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede verpakking, goede inhoud.Wanneer nemen we haar in huis?
Op korte termijn, begrijp ik?quote:
Alan Rickman is ookal zo'n type iddquote:Op maandag 5 september 2011 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm ja, hier heeft hij wel wat weg van Alan Rickman
[ afbeelding ]
Heb je Twin Peaks gezien? Het zal je van gedachten doen veranderen
Hij is zo te zien erg slecht opgedroogd in de laatste 20 jaar
Nog een reden om voor dat grotere huis te gaan.quote:
Die gast kom je echt overal tegen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm ja, hier heeft hij wel wat weg van Alan Rickman
[ afbeelding ]
Heb je Twin Peaks gezien? Het zal je van gedachten doen veranderen
Hij is zo te zien erg slecht opgedroogd in de laatste 20 jaar
Must see!!quote:Op maandag 5 september 2011 22:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alan Rickman is ookal zo'n type idd. Behalve als Snape. Maar goed, dat is uiteindelijk ook maar een creep
. En nee, nooit gezien.
Hoe was het daar onder die steen?quote:Op maandag 5 september 2011 22:46 schreef MissMSX het volgende:
HIJ ook al in SATC? (jaja, een afko)
[ afbeelding ]
M'n jeugd!!!
Welke bedoel je?quote:Op maandag 5 september 2011 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gast kom je echt overal tegen.
OMGquote:Op maandag 5 september 2011 22:46 schreef MissMSX het volgende:
HIJ ook al in SATC? (jaja, een afko)
[ afbeelding ]
M'n jeugd!!!
Ja dinges. Die gast van Twin Peaks, SATC, Dune, Flintstones, Desperate Housewives. Die enequote:
Kyle McLaghan.quote:Op maandag 5 september 2011 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Ja dinges. Die gast van Twin Peaks, SATC, Dune, Flintstones, Desperate Housewives. Die ene
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dinges. Die gast van Twin Peaks, SATC, Dune, Flintstones, Desperate Housewives. Die ene
Lachen als een boer met...quote:Op maandag 5 september 2011 22:49 schreef Tegan het volgende:
Die profielfoto.
http://www.imdb.com/name/nm0001492/
ja, dat zeg ik... slecht opgedroogdquote:Op maandag 5 september 2011 22:49 schreef Tegan het volgende:
Die profielfoto.
http://www.imdb.com/name/nm0001492/
Dunequote:
*insert geile vrouwenstem* The building of a dynastyquote:
I knowquote:Op maandag 5 september 2011 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Durf te wedden dat jij nog nooit Northern Exposure hebt gezien. Pot, ketel
Gilmore Girlsquote:Op maandag 5 september 2011 22:51 schreef CherryLips het volgende:
SATC heb ik dan weer wel allemaal gezien. Maar verder ben ik een slechte vrouwelijke tv-kijker. Ik keek nooit naar Gilmore Girls, kijk geen Grey's Anatomy of Glee of Private Practice of weet ik veel wat voor wijvenprogramma's er zijn. Nee, ik kijk Southpark, de Simpsons, ER, CSI en domme comedy's
Worm signquote:Op maandag 5 september 2011 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
*insert geile vrouwenstem* The building of a dynasty
En waarom haatten we hem?quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij dumpte Carrie met een post-it.
Ga Twin Peaks kijken mens!quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Hij dumpte Carrie met een post-it.
Jij bent veels te jong om haar te kennen.quote:
Vreemd, dat kent ze dan weer welquote:Op maandag 5 september 2011 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent veels te jong om haar te kennen.
Ik vermoed dat het is herhaald in mijn jeugd dan...quote:Op maandag 5 september 2011 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent veels te jong om haar te kennen.
Toen ook al een hoerquote:
Nounounou...quote:
Dat kan uit!quote:
Slipje?quote:
Dat ken ik alleen van naam.quote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Keek dan niemand My So-Called Life?
Antimakassartjes!quote:Op maandag 5 september 2011 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Het lijkt wel zo'n doily die m'n oma vroeger op de rugleuning van de bank had liggen, en op de koffietafel.
Nee, da's z'n vrouwelijke kantquote:
Dat zijn wel meer homo's.quote:Op maandag 5 september 2011 23:19 schreef Tegan het volgende:
Hij is getrouwd met een vrouw en heeft twee dochters.
Die zijn in ieder geval veilig.quote:Op maandag 5 september 2011 23:19 schreef Tegan het volgende:
Hij is getrouwd met een vrouw en heeft twee dochters.
Candacequote:Op maandag 5 september 2011 23:23 schreef Tegan het volgende:
Omg, dit is de zus van Kirk Cameron.
[ afbeelding ]
Die is mij teveel in de Heere.quote:Op maandag 5 september 2011 23:23 schreef Tegan het volgende:
Omg, dit is de zus van Kirk Cameron.
[ afbeelding ]
Zo van Luke naar Yoda.quote:
Hij lijkt wel sprekend op z'n vaderquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 23:27 schreef Tegan het volgende:
Bijna de belangrijkste vergeten.
[ afbeelding ]
En geworpen heeftquote:Op maandag 5 september 2011 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al blijft het jammer dat ze nepborsten heeft.
Daar heb ik dan weer geen problemen mee.quote:
OK, you winquote:
Die doen er niet toequote:Op maandag 5 september 2011 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is net alsof ze korte armpjes heeft.
Tetten natuurlijk!quote:Op maandag 5 september 2011 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze maar handen heeft zeker
Zij heeft toch borstkanker gehad? Al weet ik niet of haar borsten zijn afgezet.quote:
Volgens mij wel.quote:Op maandag 5 september 2011 23:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij heeft toch borstkanker gehad? Al weet ik niet of haar borsten zijn afgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |