CTRL + S ende CTRL + D.quote:Op maandag 5 september 2011 09:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Hoe kan je opperhoofd worden als je flauw valt, elke keer als we Jennifer Beals zien?
[ afbeelding ]
Gaat in Zweden wonen.quote:Op maandag 5 september 2011 09:10 schreef skunkasaur het volgende:
Aanbiedt.
Ik heb ook al een mes om een hut mee te bouwen.
quote:Op maandag 5 september 2011 10:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Behalve dat volgens mij iedereen in dit topic, inclusief mensen die toch wel wat jaartjes boven jouw leeftijd zitten, dat al gedaan hadden. Just sayin'.
quote:Op maandag 5 september 2011 10:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Behalve dat volgens mij iedereen in dit topic, inclusief mensen die toch wel wat jaartjes boven jouw leeftijd zitten, dat al gedaan hadden. Just sayin'.
Genoteerd.quote:Op maandag 5 september 2011 10:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Jij bent niet meer mijn vriendin, Erik.
quote:
Eten net door de nek....quote:
Mijn moeder zou je een klap verkopenquote:
Anders. Overal anders.quote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef lezzer het volgende:
Op de kermis
En nee, niet dezelfde kraam. Totaal ergens anders.
Wat wij ons afvroegen.... Is dat boven de rivieren ook, kermis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Fin
quote:Op maandag 5 september 2011 23:50 schreef Magenta het volgende:
Wat kijkt ze raar op die rechterfoto..Dat mag je zeggen, ik moest zelf ook even nadenken over welke van de twee de hond nou was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Waar wilde jij gevat doen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 07:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
GFTDMM wil ik net een gevatte opmerking maken, wordt het topic gesloten.
Dan weet je al weer wat voor dag het gaat worden!!
G'morgen lesbeaus!
Het heeft z'n voordelen hè?quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:06 schreef skunkasaur het volgende:
Goeiesmorreges dames en heren.
Vroeg opstaan begint een beetje normaal te voelen... heeeeeerlijk. Koffie?![]()
Wie zegt dat dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:06 schreef skunkasaur het volgende:
Hihihi trouwens, ik schijn een half jongetje te zijn. Niet eens een man, echt maar een jongetje. Ik weet nog niet wat ik daarvan vind
Jongetjes zijn leukerquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:06 schreef skunkasaur het volgende:
Hihihi trouwens, ik schijn een half jongetje te zijn. Niet eens een man, echt maar een jongetje. Ik weet nog niet wat ik daarvan vind
Ik weet bij god niet hoe je dit nou bedoelt, maar ik had hier gisteren een stagiair over de vloer en die jongen leek precies op jouquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:06 schreef skunkasaur het volgende:
Mijn date.Vanochtend zei ze dat. Ik weet niet meer precies waarom ze het zei, maar ze valt daar wel op dus ik zit goedquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet hoe je dit nou bedoelt, maar ik had hier gisteren een stagiair over de vloer en die jongen leek precies op jou![]()
Ik denk, ik zeg het niet, maar nu dus wel hè
Ja, dat gaat niet natuurlijk, hij is allang weg.quote:
Oh, het was niet jouw stagiairquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet natuurlijk, hij is allang weg.![]()
Maar, hetzelfde haar, en hetzelfde soort gezicht (wat ik nu niet ga beschrijven natuurlijk).
Nee joh! Anders had ik er allang uitgebreid verslag van gedaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:39 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Oh, het was niet jouw stagiair
Want het regent zo hard dat je nog niet uit je auto wil stappen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:59 schreef lezzer het volgende:
Wat ook erg is... Fok! checken op de parkeerplaats bij de Jumbo
Dat had ik gisteravond ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:17 schreef skunkasaur het volgende:
Dat moet echt het meest geniale plaatje ooit zijn. Ik moest gister zelfs zomaar lachen toen ik eraan dacht, en de laptop was niet eens aan.
Wanneer is W ook al weer in NL? Wij MOETEN meeten. Ik kom gewoon naar je toe.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:24 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wanneer is W ook al weer in NL? Wij MOETEN meeten. Ik kom gewoon naar je toe.
Tuurlijk wel. Tot Fok laadde.quote:
Klaar met werken?quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:24 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik heb 14 en 15 september nog beschikbaar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:24 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Alle eer gaat naar de Fiets.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:38 schreef Nirak het volgende:
geniaal plaatje idd skunk
ik moet iedere keer lachen als ik het zie
Ik mag die dagen niet gratis reizenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 14 en 15 september nog beschikbaar.
Wij kunnen welquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:45 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik kom er net achter dat ik op beide data wedstrijden heb.En van 10 tot 5 college. Ik kan woensdag wel, maar dan is het maar een klein middagje.
![]()
Maar kijk, ik heb wel een nieuwe UI!
Is het niet Möchte ich etwas zu Essen haben?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:02 schreef wonderer het volgende:
Ich habe Hunger. Kann ich etwas zu Essen haben?
Mijn Duits gaat echt met sprongen vooruit!
Het mag best, maar ik weet niet of je dikke zwetende mannetjes op een korfbalveld wil zien. Of mij in een kort rokje. Bovendien moet je dan helemaal naar een afgelegen veld in een andere stad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:49 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet wat voor sport je speelt maar ik wil best met Skunk komen juichen hoor
14 is prima, ik zet het op mijn agenda.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het mag best, maar ik weet niet of je dikke zwetende mannetjes op een korfbalveld wil zien. Of mij in een kort rokje. Bovendien moet je dan helemaal naar een afgelegen veld in een andere stad.Weet niet of je zo je tijd in Nederland wil besteden. We kunnen bijvoorbeeld ook gewoon gaan lunchen.
Lunchen is ook een optiequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het mag best, maar ik weet niet of je dikke zwetende mannetjes op een korfbalveld wil zien. Of mij in een kort rokje. Bovendien moet je dan helemaal naar een afgelegen veld in een andere stad.Weet niet of je zo je tijd in Nederland wil besteden. We kunnen bijvoorbeeld ook gewoon gaan lunchen.
Ik zie toch setjespotentieel hoor...quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:24 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Vast iets over dikke mannetjesquote:
Dat ik korfbal waarschijnlijk.quote:
Als je iets weet, roep het vooral. Ik ken Utrecht niet zó goed. Of waar we dan ook heen willen.quote:
Niet eens vrij nemen voor je allerliefste Bakfietsje. Ik ben geschokt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:44 schreef lezzer het volgende:
Maar goed, de rest moet die woensdag gewoon werken net als ik?
Iedereen ziet altijd m'n benen met kleurtje #000000quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:40 schreef lezzer het volgende:
Ik lees net iets over Bakfiets in een kort rokje?
Maar popje, ik ben ondernemer, die hebben nooit vrijquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:46 schreef Bakfiets. het volgende:
Niet eens vrij nemen voor je allerliefste Bakfietsje. Ik ben geschokt.
Panty?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Iedereen ziet altijd m'n benen met kleurtje #000000
Ik heb nog nooit iemand met een panty aan zien sporten. Maar misschien ben ik te jong. Ik zou er ook echt naar lopen staren als ik 't wel zag. Zelfs de ouwetjes van 70 spelen met blote benen.quote:
Dan is het een #ffffff denk ik?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand met een panty aan zien sporten. Maar misschien ben ik te jong. Ik zou er ook echt naar lopen staren als ik 't wel zag. Zelfs de ouwetjes van 70 spelen met blote benen.
Ik ben Amerika gewend, de BK op het station is goed genoegquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:46 schreef Bakfiets. het volgende:
Als je iets weet, roep het vooral. Ik ken Utrecht niet zó goed. Of waar we dan ook heen willen.
O kut. Ik dacht het al maar mijn hoofd is dom.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan is het een #ffffff denk ik?
Of je bent een negerin?
BKquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben Amerika gewend, de BK op het station is goed genoeg
Okeequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:57 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
BKNee, we gaan ergens eten waar het leuk is en waar we het moeilijk gaan hebben omdat we ons broodje met mes en vork moeten snijden.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
O kut. Ik dacht het al maar mijn hoofd is dom.![]()
![]()
Ik dacht, als fietsje niet zoveel tijd heeft... Dan is het handig om bij het station in de buurt te blijven. Dat dacht ik. En bij V&D kun je best lekker etenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:00 schreef skunkasaur het volgende:
Nee zeg, Utrecht heeft hele schattige fijne broodjeshuizen hoor.
We banjeren gewoon het centrum in en dan zien we wel.
Ik kan best een dagje niet naar college gaan, dan heb ik tijd genoeg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht, als fietsje niet zoveel tijd heeft... Dan is het handig om bij het station in de buurt te blijven. Dat dacht ik. En bij V&D kun je best lekker etenTenminste, vijf jaar geleden nog wel
Dat alle pottekes weten dat fiets korfbalt. Opeens bedacht ik dat dat misschien een Groot Geheim was.quote:
Ja he? Time flies...quote:
Hebben wij een event gemist?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:19 schreef wonderer het volgende:
Ik kreeg een verjaardagskaart van mijn yogalerares: "hope it brings all the pleasures a good man deserves"
}:{quote:
Zelfgemaakt of Albert?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij moet je snaveltje houden. Jij hebt een wolk.
Maaltijdsalade met kip.
Everything tastes better than skinny feels.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Remember Lezzer, nothing tastes as good as skinny feels
Zelfgemaakt. Maaltijdsalade is ook wel veel credit moet ik eerlijk toegeven. Maar ach, makkelijk, het smaakt, het vult, het levert eiwitten en weinig caloos.quote:
I KNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW RIGHTquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Everything tastes better than skinny feels.
Gmtaquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Everything tastes better than skinny feels.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vooooooral dat achteloze gegraai, dat doorvreten als het lekkere er al lang af is, dat stoort me zo bij mezelf. EN het feit dat ik nooit eens iets MET MATE kan doen stoort me aan mij.
OMG, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vooooooral dat achteloze gegraai, dat doorvreten als het lekkere er al lang af is, dat stoort me zo bij mezelf. EN het feit dat ik nooit eens iets MET MATE kan doen stoort me aan mij.
Jij zit echt zo ontzettend in je coming outquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:08 schreef wonderer het volgende:
Voor het eerst in mijn leven geknipt (nou ja, geschoren) door een homo. Meteen maar even aan facebook toegevoegd
Whuuuuuuuuut? Waar?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zag dat hij het graag met je wil doen, zodoende...
En datquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef Vanyel het volgende:
Met zn tengeltjes van onze (mijn) DP afblijven moet ie.
Lesbeau knokploeg er op af.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef Vanyel het volgende:
Met zn tengeltjes van onze (mijn) DP afblijven moet ie.
Even op de link klikken liefje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ik heb echt geen idee waar Lezzer dit nou ineens leest
Kom jij ook mee lunchen 14 september?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het eng. Ik ben bang.
* DancingPhoebe verschuilt zich achter een lesbionic haag
Zal ik jouw naam posten dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Even op de link klikken liefje.
Waarom sta ik niet in dat topic
Nou toch mooi niet in Utrechtquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom jij ook mee lunchen 14 september?
Waar dan wel? Er valt over te pratenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou toch mooi niet in Utrecht
(En doodangst enzo)
Toch anders he...quote:
Amsterdam dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou toch mooi niet in Utrecht
(En doodangst enzo)
Maar als ze het nu meent..?quote:
Ik ben ook te schijterig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef Bakfiets. het volgende:
Lezzer ook. Vanyel ook. ElisaB ook. Erik ook. Iedereen ook
Iedereen
Vanyel moet werken...quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef Bakfiets. het volgende:
Lezzer ook. Vanyel ook. ElisaB ook. Erik ook. Iedereen ook
Iedereen
Ja dat maakt het nog ergerquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar als ze het nu meent..?
Danquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar als ze het nu meent..?
Je hebt geen lunchpauze?quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:17 schreef Vanyel het volgende:
Ach liegzak. Wij gingen heel snel.
Met je boontjes
Dan kolf ik. Daarna weer een andere afspraak.quote:
Was DP nou de verkeerde aan het quoten?quote:
Oh ja, dan gaat het nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan kolf ik. Daarna weer een andere afspraak.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat Skunk en Fiets het overigens niet zo erg vinden wanneer je gewoon je prinsesjes op tafel legt hoor...
Beenham? Echt? Wat lief van mij en de exmrs.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]beenham
Enex mw. V.
Maar daar gingen volgens mij wel wat jaartjes overheen toch?
Ja, dan ga ik ook kijken wat ik agendatechnisch kan doen hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat Skunk en Fiets het overigens niet zo erg vinden wanneer je gewoon je prinsesjes op tafel legt hoor...
Volgens mij de goeie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Was DP nou de verkeerde aan het quoten?
Maar, ik heb buiten mijn Mrs momenteel geen wensen, hoe aantrekkelijk ik je avatar ook vind
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beenham? Echt? Wat lief van mij en de exmrs.
Wel jaartjes, maar zeker geen 10. Ik ken je max uhh hoeveel eik? 15?
Ik was 7 in 2000.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik geloof dat "wij" inet kregen toen ik jaar 1 HBO deed. Dat was denk ik 2000. En vrij snel daarna kwam ik al *daar*.
Ik KAN niet!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef Bakfiets. het volgende:
En stelletje troela's. Dat durft niet eens de bakfiets te ontmoeten. En me maar wel als au pair willen of op Facebook toevoegen. Ik vind jullie stom.
Pas 10?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik geloof dat "wij" inet kregen toen ik jaar 1 HBO deed. Dat was denk ik 2000. En vrij snel daarna kwam ik al *daar*.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
De 14e? Misschien ben ik er dan wel bij.
Als jij met mij alleen van die gore shoarma gaat eten, dan doe ik een meet met jouquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef Bakfiets. het volgende:
En stelletje troela's. Dat durft niet eens de bakfiets te ontmoeten. En me maar wel als au pair willen of op Facebook toevoegen. Ik vind jullie stom.
Je komt toch uit limburg, niet uit twente?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als jij met mij alleen van die gore shoarma gaat eten, dan doe ik een meet met jou
Ik ben bang dat ik uiteindelijk toch een heel onhip oud wijf ben.![]()
Met een boers accent
Heule buik hoorquote:
Uit Brabant. En dat hoor je.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je komt toch uit limburg, niet uit twente?
Noem maar een datum.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als jij met mij alleen van die gore shoarma gaat eten, dan doe ik een meet met jou
Met een boers accent
Da's niet boers, da's keitofquote:
Afgaande op je foto's is ie kleiner dan die van Brad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heule buik hoor. Kan alleen als je beide handen vrij hebt
.
Ze vroeg of ik wel wilde dat je me noemde als je het serieus meende. Jij werd gequote omdat je zielig was.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou snap ik er helemaal niks meer van
En dat zou een probleem zijn, omdat..?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Met een boers accent
Dat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze vroeg of ik wel wilde dat je me noemde als je het serieus meende. Jij werd gequote omdat je zielig was.
Dacht ik.
Ik twijfelquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:29 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Noem maar een datum.
En ik ga je in het ergste geval 'tante' noemen. Alles komt bij mij uit Limburg/Brabant. Dat vind ik alleen maar lief.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dat zou een probleem verrassing zijn, omdat..?
Ja, dan kan ik me nooit meer vertonen in deze reeks natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dat zou een probleem zijn, omdat..?
Trots op zijnquote:
Dat weet ik niet zo, maar de foto's die zichtbaar zijn, zijn natuurlijk ook wel de gunstigstequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's niet boers, da's keitof
[..]
Afgaande op je foto's is ie kleiner dan die van Brad.
Als je wil kunnen we anders ook eens Skypen. Of vind je dat ook nog eng.quote:
Maar dat is ondertussen alweer jaren terug...quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ik Lezzer meette was ze heul niet zo oud en onhip.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joh Lezzer das gewoon jouw USP, misschien ben je wel een heel onhip oud wijf. Maar wel ONS onhippe oude wijf jaaa
4 jaar en wat kilo's geledenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat is ondertussen alweer jaren terug...
Ik heb een PI! Helemaal speciaal voor jouquote:
Wil je mij zo graag zien dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Als je wil kunnen we anders ook eens Skypen. Of vind je dat ook nog eng.Zing ik wel een liedje voor je.
Dat geldt voor mij ook ben ik bangquote:
Waarom moet ik rustig zijn dan. Hou je niet van me zoals ik ben?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wil je mij zo graag zien dan?
Ben je dan wel rustig?
Bij de foto's kreeg ik het "oh, daar wil ik mijn hoofd opleggen en door zijn borsthaar kroelenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo, maar de foto's die zichtbaar zijn, zijn natuurlijk ook wel de gunstigste.
ja, maar dan nog een beetjequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb een PI! Helemaal speciaal voor jou
Dat kan ook heel goedquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij de foto's kreeg ik het "oh, daar wil ik mijn hoofd opleggen en door zijn borsthaar kroelen" gevoel
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zit je nou met me te flirten, wonderer?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Kweenie?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Je weet goed dat ik dat soms eng vindquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:37 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Waarom moet ik rustig zijn dan. Hou je niet van me zoals ik ben?
Toen was je nog een beetje een menneke, volgens mij ben je nu echt een ventquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook ben ik bang.
Ik zal van DP's pilletjes afblijven.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet goed dat ik dat soms eng vind
http://www.jbv-entrenous.com/ ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeentre-nous!
Ik heb er wel een lading openbaar haar bijgekregen jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet goed dat ik dat soms eng vind
[..]
Toen was je nog een beetje een menneke, volgens mij ben je nu echt een vent
En waarom voer ik hier ineens openlijk privé gesprekken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik doe het in ieder geval niet met een bepaalde achterliggende gedachte om iets van je gedaan te krijgen, wat volgens mij met flirten wel is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik ook niet
. Ik kan zelf ook niet echt bewust flirten ofzo
.
Pak 'm, tijgerd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik doe het in ieder geval niet met een bepaalde achterliggende gedachte om iets van je gedaan te krijgen, wat volgens mij met flirten wel is.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |